A jeśli całe życie trwonić będzie na szlifowanie techniki i zabraknie mu czasu na emocje?Smoczysko napisał/a:japoński mistrz kaligrafii. opanowuje technikę tak doskonale jak tylko może po to, żeby technika mu już nie przeszkadzała w realizacji, tworzeniu.
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
jorge.martinez napisał/a:A jeśli całe życie trwonić będzie na szlifowanie techniki i zabraknie mu czasu na emocje?Smoczysko napisał/a:japoński mistrz kaligrafii. opanowuje technikę tak doskonale jak tylko może po to, żeby technika mu już nie przeszkadzała w realizacji, tworzeniu.
K10D + DA 18-55 + FA 50/1.4 + Tamron AF SP 90mm F/2.8 Di Macro + Samyang 10 mm F/2.8 // Zenit 12XP
jorge.martinez napisał/a:A jeśli całe życie trwonić będzie na szlifowanie techniki i zabraknie mu czasu na emocje?
Moje zdjęcia pozostają amatorskie ze względu na szumy na wysokim ISO i brak AF
jorge.martinez napisał/a:Inaczej zapytam, czy perfekcyjne opanowanie techniki, to warunek konieczny, by w ogóle myśleć o wywoływaniu treści?
Jak? Wyjaśnij. Podaj przykłady. Koniecznie!wojtekk napisał/a:Czasem wręcz przeszkadza...
wojtekk napisał/a:Ja coraz bardziej lubię program P albo i Auto ;) Za dużo myślenia boli, wolę więc ładować je gdzie indziej, niż technikalia.
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
jorge.martinez napisał/a:Inaczej zapytam, czy perfekcyjne opanowanie techniki, to warunek konieczny, by w ogóle myśleć o wywoływaniu treści?
K10D + DA 18-55 + FA 50/1.4 + Tamron AF SP 90mm F/2.8 Di Macro + Samyang 10 mm F/2.8 // Zenit 12XP
wojtekk napisał/a:Ja coraz bardziej lubię program P albo i Auto ;) Za dużo myślenia boli, wolę więc ładować je gdzie indziej, niż technikalia.
jorge.martinez napisał/a:Jak? Wyjaśnij. Podaj przykłady. Koniecznie!
Moje zdjęcia pozostają amatorskie ze względu na szumy na wysokim ISO i brak AF
jorge.martinez napisał/a:Jak? Wyjaśnij. Podaj przykłady. Koniecznie!
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
Gx-20 z SBG-D1V plus Kit II, SMC-FA 80-320, SMC-F 50/1.7, SMC-A 70-210/4, SMC-F/A 28/2.8, Sigma 30/1.4, Falcon 85/1.4 i Ciągle rozglądam się za kolejnymi ;)
A co ja też mam fanpejdża
Dlaczego tak je oceniasz? Co w nim cenisz? No i drugie pytanie, wiem, wiem, trudny temat: prawdziwe, czyli jakie? Dlaczego prawdziwe?wojtekk napisał/a:zrobiłem jeden z najlepszych portretów, jakie kiedykolwiek wyszły spod mojego palca. Zdjęcie prawdziwe.
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
jorge.martinez napisał/a:Dlaczego tak je oceniasz? Co w nim cenisz? No i drugie pytanie, wiem, wiem, trudny temat: prawdziwe, czyli jakie? Dlaczego prawdziwe?
bEEf napisał/a:To właśnie chciałem napisać, to pułapka. Zwłaszcza dla amatora, który ma na swoje hobby parę godzin tygodniowo. Casus japońskich mistrzów jest tu zdradliwy
K10D + DA 18-55 + FA 50/1.4 + Tamron AF SP 90mm F/2.8 Di Macro + Samyang 10 mm F/2.8 // Zenit 12XP
Czy rzeczywiście talent i technika to to samo?WarLord napisał/a:Brakuje nam tego czegoś stąd próbujemy nadrobic swe braki w czymś co nazywamy talentem, techniką.
Prawdziwe bo zrobione bez pośrednictwa świadomości, zarówno fotografującego, jak i fotografowanego? To jest definicja prawdy w fotografii?wojtekk napisał/a:Bo szczere, bo sfotografowane intuicyjnie, a w osobie portretowanej nie zauważam - i wtedy też nie widziałem - chęci do pokazania mi 'ładniejszej siebie', a prawdy na temat własnego wyglądu, osoby, charakteru, czystość.
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
jorge.martinez napisał/a:Czy rzeczywiście talent i technika to to samo?
Gx-20 z SBG-D1V plus Kit II, SMC-FA 80-320, SMC-F 50/1.7, SMC-A 70-210/4, SMC-F/A 28/2.8, Sigma 30/1.4, Falcon 85/1.4 i Ciągle rozglądam się za kolejnymi ;)
A co ja też mam fanpejdża
jorge.martinez napisał/a:Prawdziwe bo zrobione bez pośrednictwa świadomości, zarówno fotografującego, jak i fotografowanego? To jest definicja prawdy w fotografii?
CytatCzy fotografowanie rozumem osoby określonej przez maski mniej lub bardziej rozumnie założone nie jest prawdziwe?
jorge.martinez napisał/a:bEEf, czyli jak rozumiem pogoń za techniczną doskonałością może być dla fotografującego źródłem mąk i potencjalną blokadą, która może go zniechęcić i oddalić od fotografowania?
Moje zdjęcia pozostają amatorskie ze względu na szumy na wysokim ISO i brak AF
Ależ niepotrzebnie.Smoczysko napisał/a:Sorry za przydługi tekst...
No właśnie, zatrzymajmy się przy tym mistrzostwie. Jak je pojmujecie? Chodzi o oczywiście o fotografię. Ilościowo czy jakościowo? Już wyjaśniam:Smoczysko napisał/a:Czasem bez mistrzowskich umiejętności wychodzą perełki. Przy mistrzostwie (cokolwiek to dla kogoś znaczy) będzie może większa powtarzalność efektu.
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
K10D + DA 18-55 + FA 50/1.4 + Tamron AF SP 90mm F/2.8 Di Macro + Samyang 10 mm F/2.8 // Zenit 12XP
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl