Czy Twój aparat miał problem z przysłoną (solenoidem)?
Nie, przebieg do 10 tys.
33% Complete
19 (33%)
Nie, przebieg do 15 tys.
12% Complete
7 (12%)
Nie, przebieg do 20 tys.
7% Complete
4 (7%)
Nie, przebieg do 30 tys.
12% Complete
7 (12%)
Nie, przebieg do 50 tys.
5% Complete
3 (5%)
Nie, przebieg do 100 tys.
3% Complete
2 (3%)
Tak, przebieg do 10 tys.
14% Complete
8 (14%)
Tak, przebieg do 15 tys.
5% Complete
3 (5%)
Tak, przebieg do 20 tys.
5% Complete
3 (5%)
Tak, przebieg do 30 tys.
1% Complete
1 (1%)
Tak, przebieg do 50 tys.
0% Complete
0 (0%)
Tak, przebieg do 100 tys.
0% Complete
0 (0%)
 
josio  Dołączył: 20.02.2012
Cytuj
kojut, Rozumiem że K50 tak że będą w razie co naprawiać?
 

kojut  Dołączył: 13.04.2011
Cytuj
josio, pytałem o wszystkie modele EL począwszy od k-30. Przypuszczam więc, że k-50 również.
 
josio  Dołączył: 20.02.2012
Cytuj
O to kamień spadł mi z serca - wychodzi na to że producent wyjdzie z tej sytuacji z twarzą.
 
WaldekW  Dołączył: 28.10.2007
Cytuj
kojut napisał/a:
...
Trollowania ciąg dalszy? Widzę, że straszna krzywda Ci się stała w związku z faktem, iż w posiadanym przez Ciebie modelu również problem ze sterowaniem przysłony występuje.

Problem wystąpił. Może krótki opis. Model K-S1, problem wystąpił nagle po 2 dobach nieużywania aparatu. Czyli nie można powiedzieć, że po dłuższym leżakowaniu. Wszystkie zdjęcia czarne, ale po włączeniu podglądu LV problem ustąpił do czasu wyłączenia aparatu na okres dłuższy niż 1 godzina.
Aparat jeszcze na gwarancji. Przez stronę internatową Ricoh Polska dowiedziałem się, że aparat należy zarejestrować. Niestety otrzymałem komunikat: "Brak tego numeru w systemie". Przez formularz zgłoszeniowy dwa razy napisałem do serwisu Ricoh Polska w Warszawie, niestety nie otrzymałem odpowiedzi. Jak się ma do tego bezpłatna naprawa po gwarancji jak nie chcą naprawić aparatu z gwarancją? Dałem sobie spokój z Ricoh Polska i napisałem do sklepu internetowego w którym nabyłem aparat. Odpisali od razu, napisali by dostarczyć aparat co uczyniłem. Dostałem informację ze sklepu:
"Uprzejmie informuję, że reklamowany towar został wysłany do serwisu dystrybutora/producenta w celu przeprowadzenia diagnozy. Po otrzymaniu informacji z autoryzowanego serwisu w sprawie tego zgłoszenia niezwłocznie ją przekażę."
 
juzer  Dołączył: 10.04.2016
Cytuj
WaldekW napisał/a:

Problem wystąpił...


Zapraszamy do wzięcia udziału w ankiecie.

:lol:
 
WaldekW  Dołączył: 28.10.2007
Cytuj
Już brałem udział w ankiecie, ale zanim się zepsuł mój K-S1.
 

Kuba Nowak  Dołączył: 12.05.2010
Cytuj
Czyli zaniżasz wynik ;-)
Pytanie do Kolorowych: czy możliwe jest ponowne zagłosowanie przez tego samego forumowicza?
 

opiszon  Dołączył: 29.01.2008
Cytuj
nie
 

Kuba Nowak  Dołączył: 12.05.2010
Cytuj
No to trzeba będzie zrobić "ankietę bis" dla pentalibów po przejściach :mrgreen:
Domyślnie Pana Waldemara można policzyć jako 14. ofiarę na forum.
 
WaldekW  Dołączył: 28.10.2007
Cytuj
I tu jest właśnie słabość tej ankiety, jeden człowiek może w niej namieszać.
PS
Zawsze mi się wydawało, że na forach mówimy (piszemy) sobie na Ty. Pod nickiem może być zarówno stary dziadek jak i 13-to letnia dziewczynka. W każdym razie ja tak piszę i nie wynika to z braku szacunku.

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach