vivooo  Dołączył: 23 Mar 2007
  FF, BF jak to wygląda od strony serwisu...???
Chciałem zapytać czy naprawiał ktoś FF lub BF w serwisie APOLLO i czy po naprawie było wszystko OK...????

Sprawdzał ktoś czy to naprawili śrubkami czy tylko w menu serwisowym poprawili..????

I jak długo trwało poprawianie AF....???

Pozdrawiam
 

Mertz  Dołączył: 24 Kwi 2006
vivooo napisał/a:
Chciałem zapytać czy naprawiał ktoś FF lub BF w serwisie APOLLO i czy po naprawie było wszystko OK...????


Dałem swego czasu swojego DS'a. Miał miał *F'a z FA 50/1.7. I tak zostało. Panowie w serwisie powiedzieli, że po podłączeniu do komputera program pokazał, że wszystko jest OK i nic więcej nie zrobią. Czyli zostało po staremu.

vivooo napisał/a:
Sprawdzał ktoś czy to naprawili śrubkami czy tylko w menu serwisowym poprawili..????


Hmm, szczerze powiedziawszy mam wątpliwości czy ten serwis - w przypadku Pentax'a - jest z prawdziwego zdarzenia. Wolałbym, aby nikt mi tam śrubkami nie mieszał... Nawet mi tego nie proponowano.
 
vivooo  Dołączył: 23 Mar 2007
Hmmmm trochę zastanawiające.... jeśli samo grzebanie w menu nie daje rozwiązania na 100% to jak można żyć z aparatem który nie ostrzy jak trzeba...??? Nie trafiało Cię coś jak oglądałeś fotki...???

trochę mnie nie pocieszyłeś bo wysłałem swoje body do serwisu.... cóż zobaczę co wymyślą.... Póki co WIERZĘ w zdolności manualne i intelektualne chłopaków z serwisu i mam nadzieję że zrobią dobrze albo że zostawią jak jest jak nie będą umieć poprawić...

Z DRUGIEJ STRONY, jak dzwoniłem i powiedziałem że mi AF niedoostrza (jak to się pisze?) i powiedziałem że mój stary zenit który ledwo zipie lepiej ostrzy, kazali mi przysłać aparat że zrobią... mam tyle szczęścia że błędy ostrzenia mieściły się w granicy GO ale nie zawsze...
No cóż, może ktoś jeszcze napisze że miał dobre doświadczenia w tym temacie z serwisem.... :)
 

Mertz  Dołączył: 24 Kwi 2006
vivooo napisał/a:
Nie trafiało Cię coś jak oglądałeś fotki...???


Jak cholera.
Faktem jest jednak, że DS ostrzył idealnie z 18-55. a miał problem własnie z tą"50". I była to bolączka wielku korpusów także późniejszych serii, w tym i także K10 - ostrzenie ze stałkami AF. Większość osób kupujących taką choćby K10 pierwszych serii miała diabelne problemy z BF/FF i nie mignęło im nigdzie, żeby jakiś serwis to wyeliminował (zazwyczaj kończyło się wymianą całego korpusu).


vivooo napisał/a:
Z DRUGIEJ STRONY, jak dzwoniłem i powiedziałem że mi AF niedoostrza (jak to się pisze?) i powiedziałem że mój stary zenit który ledwo zipie lepiej ostrzy, kazali mi przysłać aparat że zrobią...


Wiesz, trochę się rozpędziłeś - manualnie to i w DS'ie wyostrzysz w punkt... :)
Chyba, że masz takiego Zenita z AF - wtedy poproszę fotki na priv'a ;]
 
vivooo  Dołączył: 23 Mar 2007
Tak rozpędziłem się bo jak zakładałem obiektywy od zenita i wyostrzyłem ręcznie to obraz/foto był żyleta, a na Obiektywie z AF szkoda gadać zdjęcia jak z kompaktu na kliszę z plastykowym obiektywem, Fakt faktem że czasem mu się udało trafić z ostrością w dychę ale to odsetek..... Przyznam że w pierwszej fazie użytkowania kadyszki myślałem że to wina obiektywu i że jak kupię lepszy to będzie ok, ale pewna osoba mnie pozbawiła złudzeń.... :((
Próba ręcznego ostrzenia kitem kończyła się lepszymi efektami niż pozostanie przy AF...


Mertz napisał/a:
zazwyczaj kończyło się wymianą całego korpusu


i ile zwykle to trwało ja wysłałem swój wczoraj i zastanawiam sie czy odzyskam przed magicznym dniem 07.07.2007... :)
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
vivooo, swego czasu oddałem swoją K100D do serwisu, objaw BF z paroma szkłami. Szczególnie z F50/1.7 i 77/1.8. Po upłynięciu terminu naprawy( 2 tygodnie) okazało się, że aparat jest jeszcze u Niemców. Po upływie nastepnych dwóch tygodni( subtelna sugestia pracownika serwisu, by pisać pismo o wydanie nowego K100D) otrzymałem nowa Kasetkę.
Między bajki możesz włożyć, że Apollo naprawia coś na miejscu. Wszystko wysyłają do centralnego serwisu w Niemczech.
 
vivooo  Dołączył: 23 Mar 2007
argawen napisał/a:
Po upłynięciu terminu naprawy( 2 tygodnie) okazało się, że aparat jest jeszcze u Niemców.


Przecież mają 14 dni roboczych zgodnie z gwarancją, choć spotkałem się z opinią jednego rzecznika konsumenta że dzień to dzień i nie ma znaczenia czy to sobota czy niedziela.... Ach a interpretacja.....

Mam nadzieję że szybko zrobią co trzeba i będzie cool...... :)
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
vivooo napisał/a:
Przecież mają 14 dni roboczych zgodnie z gwarancją
miałem datę na świstku od Apollo o dacie odbioru.
 
vivooo  Dołączył: 23 Mar 2007
ooo a jak Ci się to udało wydębić..?? :lol:

Ja mam trochę daleko do APOLLO... :(

Wczoraj wysłałem dziś doszło i czekam 14dni, ciekawe czy napiszą chociaż do mnie e-maila że przyjęli sprzęt na reklamacje czy cuś.....

Alibo kręcić do nich jutro i zapytać czy doszło, strasznie mnie męczy to rozstanie z moją kadyszką.... :evil:

Pewno leży sobie moja biedna Kadyszka osamotniona w kącie na półce i czeka na swoją kolej... :-(
 

matb  Dołączył: 02 Lis 2006
vivooo napisał/a:
Przecież mają 14 dni roboczych zgodnie z gwarancją,

A skąd takie przypuszczenie??? 14 dni jest na uznanie, czy się kwalifikuje do gwarancji czy nie. Znaczy czy istnieje wada czy jej nie ma, jest następstwem niewłaściwego użycia itd. Czas na naprawę / wymianę nie jest ściśle określony i zależy od różnych rzeczy. W innym wątku cytowałem już odpowiednie paragrafy. I tyle.
Co istotne - nie można od tak sobie odstąpić od umowy (czyli oddać towar i zażądać kasy). I co jeszcze istotniejsze - to klient może sobie wybrać, czy chce naprawiać, czy w zamian nowy sprzęt.
 
vivooo  Dołączył: 23 Mar 2007
Ale ja nie chcę odstępować od umowy skąd to przypuszczenie....??
Wierzę w chłopaków z serwisu że zadziałają i zrobią sprawnie albo mi udowodnią że to ja jestem przewrażliwiony i będę musiał z tym żyć....


A 14 dni mam z karty gwarancyjnej APOLLO, pozwolę sobie zacytować bo zrobiłem ksero..:

"3. Wady produktów ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane w terminie 14dni roboczych od daty przyjęcia produktu do Autoryzowanego Punktu Serwisowego."

Jeśli możesz to zerknij w swoją gwarancję i zweryfikuj, ja tak mam napisane i tego się trzymam... :)

[ Dodano: 2007-06-20, 18:54 ]
Jeśli chodzi o prawa konsumenta to jak na razie radzę sobie i nawet wiem od czego jest Rzecznik Praw Konsumenta polecam wszystkim mającym problemy z uznaniem gwarancji.... :))

Dla uściślenia dodam iż nie pytam jak wymusić zwrot itp w serwisie, ale jaka jest obsługa serwisowa itd... :)

pozdrawiam
 

Zdano  Dołączył: 23 Paź 2006
matb, masz rację, jeżeli gwarancja nie mówi inaczej. Jeżeli dystrybutor podał termin naprawy to nie ma mowy o jakiś uznaniach.

Cytat
Wady produktów ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane w terminie 14 dni roboczych od daty przyjęcia produktu do Autoryzowanego Punktu Serwisowego.


lub

Cytat
W przypadku dostarczenia produktu do punktu sprzedaży, termin naprawy ulegnie przedłużeniu o czas dostarczenia produktu do Autoryzowanego Punktu Serwisowego. Jednakże nie dłużej niż 21 dni.


[ Dodano: 2007-06-20, 18:59 ]
vivooo, byłeś trochę szybszy
 
vivooo  Dołączył: 23 Mar 2007
No o 7min... :))

troszkę mnie dziwi że silnik forum nie informuje że ktoś wcześniej napisał odpowiedź, żeby można było zweryfikować swoją wypowiedź, no ale cóż nie można mieć wszystkiego.. :)
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
vivooo napisał/a:
ooo a jak Ci się to udało wydębić..?? :lol:
Oddawałem osobiście, więc dostałem kwit, ze odbiór ( była wpisana data) po dwóch tygodniach. Nawet nie musiałem prosić, zrobili to z automatu. Zdano ostatnio ładowarkę oddawał także osobiście. Pewnie tez taki kwit dostał,...chyba że nie :?:
 

Zdano  Dołączył: 23 Paź 2006
argawen napisał/a:
Zdano ostatnio ładowarkę oddawał także osobiście.

Nie zostawiłem ładowarki bo okazało się, że jest dobra. Prawdopodobnie jeden akumulator mam walnięty.
 
vivooo  Dołączył: 23 Mar 2007
NO to chyba z rana sttrugnę e-maila z prośbą o potwierdzenie przyjęcia do serwisu, może coś napiszą, choć cały czas mam nadzieję że te obawy izłe doświadczenia z innymi serwisami okażą się tu bezzasadne... :lol:

[ Dodano: 2007-07-04, 13:33 ]
Witam ponownie... :)

Dziś 11 dzień roboczy od dostarczenia body do serwisu, dostałem nowy model....
Co dziwne serwis twierdzi że body było sprawdzone przed wysyłką ale mam wrażenie że dalej mam FF i co lepsze większy niż przedtem. :/ ale tego będę pewny po testach....

Zastanawia mnie również fakt iż na karcie serwisowej (zwanej zlecenie) nic nie pisze że wymiana na nowy.... w Karcie gwarancyjnej nic nie ma też napisane a zostały mi stare numery wpisane przez sprzedawcę.. :(

Wykonałem telefon, powiedziano mi że wszystko jest w komputerze, kurcze lubię mieć wszystko na piśmie, i co lepsze padło stwierdzenie że czas przebywania body w serwisie nie wydłuża okresu gwarancyjnego, czyli mam 24 miesiące od nabycia prawda to jest? Jak sądzicie???


Ok, to tyle na razie a za chwilkę do domku na testy AF, kurde może mój obiektyw jest padnięty czy co...?? :/
 
KR  Dołączył: 25 Sie 2006
Witam

Ja też mam obecnie body w serwisie APOLLO, jednak w chwili obecnej nie wiele wiem co się z nim dzieje. Twoje doświadczenia troche mnie zaniepokoiły :-? .

Jak tylko serwis odeśle mi moje body (bodź nowe) to od razu dam znać na forum jak to w moim przypadku było. Na razie można trzymac kciuki żeby wszystko poszło dobrze.

Cały czas żyję nadzieją, że serwisanci (bodź przynajmniej jeden, ten który będzie naprawiał moje body) posiadają zdolności sprawczo-naprawcze :-) .

Pozdrawiam
 

vesper  Dołączyła: 19 Gru 2006
Dołączę się z pytaniem a propos serwisu Apollo. Czy wyczyszczą mi matówkę i matrycę za free w ramach gwarancji od ręki? (ew. w ciągu 1-2 dni).
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
vivooo napisał/a:
czas przebywania body w serwisie nie wydłuża okresu gwarancyjnego, czyli mam 24 miesiące od nabycia prawda to jest? Jak sądzicie???
Prawda. Jeżeli nie ma tego w gwarancji, to niestety czas naprawy nie przedłuża się do trwania gwarancji. Mnie akurat doliczyli, ale zrobili to z uprzejmości :mrgreen: .
 

Fafniak  Dołączył: 19 Kwi 2006
vivooo napisał/a:
Ok, to tyle na razie a za chwilkę do domku na testy AF, kurde może mój obiektyw jest padnięty czy co...?? :/
- jezeli druga puszka ma tez FF ale z tym samym szklem..... to ......moze jednak szklo?

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach