KR  Dołączył: 25 Sie 2006
[ K10D] Kolejna K10 w serwisie
Witam kolegow

Za często nie pisuję na grupę ale za to często czytam :-D .

A tym razem śpieszę powiadomić, że kolejna K10D pojechała do serwisu.
Kiedyś już pisałem o moich problemach z ostrością i postanowiłem oddać sprawe w sprawne ręce serwisantów.

A tak ciekawy jestem ile osób z grupy już wysłało swoje body do serwisu.
Bo jak rozmawiałem z serwisantem to twierdził, że w ostatnim miesiącu mieli tylko 3 sztuki.

Pozdrawiem
 

TomekS  Dołączył: 05 Mar 2007
Cześć. Obyś szybko sprzęt odzyskał.
Myślę, że odsetek sprzętu trafiającego do naprawy jest podobny zarówno dla Canona, Nikona czy Pentaxa. Jak do tej pory informacje takie jak Twoja nie powoduja u mnie jakiegoś niepokoju czy innych myśli o zmianie decyzji. Stoję przed zakupem K10D i owszem biorę pod uwagę możliwe problemy opisywane na forum ale nadal myslę pozytywnie. Nie znaczy to żeby o tym nie pisać, przeciwnie. Ty napisałeś to w sposób że tak powiem "poprawny" bez żalu, emocji i wieszania psów. Może wpisz jeszcze numer body gdzieś do bazy "naprawianego sprzętu" gdybyś przypadkiem dostał inny egzemplarz.

Pozdrawiam
Tomek
 
KR  Dołączył: 25 Sie 2006
Chętnie napisze swój nr body do bazy, tylko gdzie ona jest ?
 

Jarek Dabrowski  Dołączył: 20 Kwi 2006
W tym samym dziale, w przyklejonych wątkach.
 
KR  Dołączył: 25 Sie 2006
Ok czyli tam gdzie sie wpisuje nr seryjne.
Ok Dodam tam swój wpis z adnotacją o serwisie.

Dzięki.

Pozdrawiam
 
vivooo  Dołączył: 23 Mar 2007
chwileczkę... to, co mogą wydać komuś body używane w zamian za to które oddajesz do serwisu???? To chyba jakiś żart teraz jest co? :evil:
 

Fafniak  Dołączył: 19 Kwi 2006
vivooo, a skad taki wniosek ?
 
vivooo  Dołączył: 23 Mar 2007
TomekS napisał/a:
Może wpisz jeszcze numer body gdzieś do bazy "naprawianego sprzętu" gdybyś przypadkiem dostał inny egzemplarz.

Tak by to można było odczytać, tylko że prędzej by sprawę do sądu oddał niż bym się a taki motyw zgodził... Trochę się zdenerwowałem bo mam body już od 19.06 w serwisie i dopiero dzisiaj się dowiedzieli że go u siebie mają... Dobrze że zadzwoniłem..... :(
 

Fafniak  Dołączył: 19 Kwi 2006
vivooo napisał/a:
dopiero dzisiaj się dowiedzieli że go u siebie mają... Dobrze że zadzwoniłem.....
- w tym serwisie nic mnie juz nie zdziwi chyba.....
 
vivooo  Dołączył: 23 Mar 2007
Mnie zdziwi jak faktycznie zrobią mi przed 07.07.2007 jak obiecali.. :)
Posłał bym im nawet za to papieskie kremówki ale DHLem nie da rady.. :/ a z Wadowic mam daleko..:(
 

Grendel  Dołączył: 31 Gru 2006
To widzę, że serwis Sony jest o niebo lepszy jednak... Ostatnio totalnie mnie zaskoczyli. Wysłałem im kasę na konto (kwota w poczet nieuzasadnionych roszczeń), wysłałem paczkę DHLem na ich koszt do Wawy i o aparacie zapomniałem, bo zakładałem że pojedzie do Niemiec na wymianę matrycy. W piątek DHL przywiózł aparat naprawiony a w poniedziałek miałem na koncie zwrot kasy. Totalny opad szczęki.
 

Stachu  Dołączył: 27 Kwi 2007
Ja musiałem czekać ponad miesiąc na naprawę gwarancyjną Sonego... Nie wiem ile to trwa u Pentaksa (słyszałem tylko legendy na ten temat) i mam nadzieję, że nie będę miał potrzeby się dowiadywać.
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
Stachu napisał/a:
słyszałem tylko legendy na ten temat
Legendarnie krótko :mrgreen: .
 
vivooo  Dołączył: 23 Mar 2007
argawen napisał/a:
Legendarnie krótko :mrgreen: .


Mam nadzieję że ta legenda stanie się ważną tradycją tego serwisu, może stać się tradycją już od mojego body.... oby.. :lol: :-B
 
KR  Dołączył: 25 Sie 2006
Witam

Widzę, że każdy wątek prędzej czy później zmienia wytyczone tory jazdy ;-) .

Ja jednak nadal jestem ciekawy czy poza mną i "vivooo" ktoś jeszcze, ktoo oddał swoje body do serwisu. I na ile słowa serwisanta są prawdziwe (przypomne: 3 sztuki w miesiącu).
I jeszcze interesuje mnie usterka i czas naprawy.
Wiem, że ktoś może potraktować te pytania dość osobiście :-D ale jak się nie wstydzicie to proszę o odpowiedzi.

Pozdrawiam
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
KR napisał/a:
Ja jednak nadal jestem ciekawy czy poza mną i "vivooo" ktoś jeszcze, ktoo oddał swoje body do serwisu.
No przecież był wątek z perypetiami mojego K100D. Nalezy czytać archwum.
Na wszelki wypadek powtórzę. Czekałem ponad miesiąc na Kasetkę, dostałem po tym czasie nową. Usterka - BF z paroma szkłami.
 
KR  Dołączył: 25 Sie 2006
argawen, dzięki.

Ide szukać Twojego watku ;-)

Pozdrawiam
 

mycielski  Dołączył: 20 Kwi 2006
KR napisał/a:
argawen, dzięki.

Ide szukać Twojego watku ;-)


poszukaj i mojego moj aparat trzeci raz w serwisie. He he teraz to juz sluch po nim zaginal szwaby przestali odpisywac na moje meile
 
KR  Dołączył: 25 Sie 2006
Czytał już wcześniej.

Strach pomyśleć co sie dzieje w takim serwisie.
Zresztą jak tak długo trwa naprawa to pewnie możesz już starać się o nowe body :)
Mam nadzieje że Twoje body w końcu wróci do Ciebie i moje do mnie ;-) .

Pozdrawiam
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
mycielski napisał/a:
He he teraz to juz sluch po nim zaginal szwaby przestali odpisywac na moje meile
A miało być tak pięknie z twoim korpusem :shock:

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach