Dabrow  Dołączył: 22 Kwi 2006
hmm to trzeba się via Niemcy rozglądnąć wpierwej - kto tu już pisał że kupił?
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
jest juz pierwsza jaskółka :mrgreen:

Foto- cyfrowe

Dziwne, jest już cena K110D, a nie ma ceny samego body K100D.
 
NaiR  Dołączył: 09 Cze 2006
Cena K110D niedobrze wróży dla czekających na K100D :-(
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
NaiR napisał/a:
Cena K110D niedobrze wróży dla czekających na K100D


Zobaczymy. Pewnie będzię pośrodku ceny K100D z obiektywem a K110D.

[ Dodano: 2006-08-09, 17:27 ]
Zapytałem własnie e-cyfrowe, czy przypadkiem nie mają błędu na stronie. O ile wiem, to K110D będzie osiągalny dopiero we wrześniu.

[ Dodano: 2006-08-09, 19:17 ]
O rany ... :oops: :oops: Dopiero teraz po ponownym zajrzeniu na strone e-cyfrowe, spostrzegłem, że na razie podali ceny K110D. Coraz bardziej jestem zaskoczony :-? .

Sorry za wprowadzenie w błąd :oops:
 
andpan  Dołączył: 02 Sie 2006
Pokazał się także w http://www.foto-raj.pl/in...anie=cena#tutaj
Dzisaj rano cena za body z 18-55 wynosiła 3005 zł , natomiast za body z 18-55 i 50-200 3920 zł. Nic nie jest napisane o gwarancji.
 

Dabrow  Dołączył: 22 Kwi 2006
uuuu trochę z tyłka te ceny.
 

jerz  Dołączył: 19 Kwi 2006
No tanio nie jest... trzeba poczekac, az pojawi sie odpowiednia podaz na Allegro :)
 

Michu  Dołączył: 18 Kwi 2006
Cóż, ceny absurdalne. Mam nadzieję, że 20 sierpnia (jak tu niektózy sugerowali - wówczas Apollo rzuci to do sklepów) sytuacja unormalizuje się i zobaczymy sensowniejszą ofertę.
 

Żaba  Dołączył: 08 Cze 2006
cena absurdalna. Jestem bardzi ciekawy czy ten aparat faktycznie trafi u nas do sklepów przed wrześniem. Jeżeli jego cena z kitem będzie oscylować na starcie w okolicy 3k to nie bedzie dobrze.

pozdrawiam
 

valdis62  Dołączył: 12 Cze 2006
Ja juz mam dosyć czekania. Zamówiłem w Pixmanii. Przyjdzie kiedy przyjdzie. Łącznie z dostawą do domu i płatnością przy odbiorze wyszło poniżej 2700 (w kicie z 18-55). Ale jest jeszcze inna ciekawostka - rozmawiałem dzisiaj telefonicznie z kierownikiem serwisu Apollo. Potwierdzili, że uznają gwarancje europejskie (w tym Pixmanii) o ile są one podstęplowane (czego Pixmania nie robi, trzeba im od razu po otwarciu paczki odesłać do podpisania :-/ ). Ale nie w tym rzecz. Otóź serwis Apollo i tak nie naprawia sam cyfowych lustrzanek Pentaxa, tylko odsyła je do Niemiec (na nasz koszt). To w takim razie na co tu czekać ? Jakie ma to znaczenie gdzie kupimy ?
 

jerz  Dołączył: 19 Kwi 2006
valdis62 napisał/a:
Otóź serwis Apollo i tak nie naprawia sam cyfowych lustrzanek Pentaxa, tylko odsyła je do Niemiec (na nasz koszt).


A moze ktos z grupowiczow sie orientuje, czy to jest legalne? W sumie kiedy kupujemy w sklepie aparat i dostajemy do reki gwarancje, to nie jest w niej napisane, ze dodatkowo trzeba pokryc jakies dodatkowe koszty w przypadku awarii. Bylo by super, gdyby jakis prawnik (lub ktos zorientowany) mogl podac podstawe prawna uzasadniajaca czy to jest zgodne z prawem, czy nie.

Mialem na ten temat spora dyskusje z moim lokalnym dystrybutorm Pentaxa (Elcor) i tez chcieli DLa odsylac do Holandii na moj koszt... w koncu aparat wymienili, ale kosztowalo mnie to chyba ze dwie godziny dyskusji.

Pozdrowienia,
Jerz
 

Spinner  Dołączył: 22 Mar 2006
valdis62 napisał/a:
Otóź serwis Apollo i tak nie naprawia sam cyfowych lustrzanek Pentaxa, tylko odsyła je do Niemiec (na nasz koszt).


:?: :!: :shock: Jak to - mimo, ze jest na gwarancji pociagną po kieszeni za transport do Niemiec :?:

Pzdr
Spinner
 

valdis62  Dołączył: 12 Cze 2006
Ano taką informację otrzymałem w sprawie napraw gwarancyjnych - że cyfrowe to owszem, sami, ale cyfrowe lustrzanki to już nie, te niestety do Niemiec - na koszt zgłaszajacego usterkę.
Czy ktoś móglby to potwierdzić jeszcze ?
Ja dzwiniłem na ogólny numer, gdzie zostałem przełączony do seriwsu, a tam najpierw rozmawiałem z technikiem a później z kierownikiem.
 

brizz  Dołączył: 20 Kwi 2006
valdis62 napisał/a:
Otóź serwis Apollo i tak nie naprawia sam cyfowych lustrzanek Pentaxa, tylko odsyła je do Niemiec (na nasz koszt). To w takim razie na co tu czekać ? Jakie ma to znaczenie gdzie kupimy ?


Eee? Moze jednak niektore usterki sami naprawiaja, przynajmniej mi spust migawki wymienili :mrgreen:
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
valdis62 napisał/a:
Otóź serwis Apollo i tak nie naprawia sam cyfowych lustrzanek Pentaxa, tylko odsyła je do Niemiec (na nasz koszt).


To jest żart ? Żartujesz, no przyznaj się :-)
 

valdis62  Dołączył: 12 Cze 2006
Też mam taką nadzieję - stąd prośba, aby ktoś jeszce do nich zadzwonił i to potwierdził. Głupio mi dzwonić jeszcze raz i znów pytać o to samo. Jak by ktoś potwierdził lub otrzymał inną informację - dajcie znać koniecznie.
 

PiotrR  Dołączył: 03 Maj 2006
Cytat
A moze ktos z grupowiczow się orientuje, czy to jest legalne?


Nie jestem prawnikiem, ale Kodeks Cywilny powiada:

Art. 577. § 1. (172) W wypadku gdy kupujący otrzymał od sprzedawcy dokument gwarancyjny co do jakości rzeczy sprzedanej, poczytuje się w razie wątpliwości, że wystawca dokumentu (gwarant) jest obowiązany do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji.
(...)
Art. 580. (175) § 1. Kto wykonuje uprawnienia wynikające z gwarancji, powinien dostarczyć rzecz na koszt gwaranta do miejsca wskazanego w gwarancji lub do miejsca, w którym rzecz została wydana przy udzieleniu gwarancji, chyba że z okoliczności wynika, iż wada powinna być usunięta w miejscu, w którym rzecz znajdowała się w chwili ujawnienia wady.
§ 2. Gwarant jest obowiązany wykonać obowiązki wynikające z gwarancji w odpowiednim terminie i dostarczyć uprawnionemu z gwarancji rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego w paragrafie poprzedzającym.

Zaczerpnięte z serwisu www.prawo.hoga.pl
Dla leniwych link do odpowiedniej strony Kodeksu.

Moim zdaniem wynika z tego, że jeśli kupiliśmy sprzęt w Polsce, to nie musimy płacić za wysyłkę do naprawy gwarancyjnej za granicę, tylko zanosimy do sklepu, w którym kupiliśmy, i sklep się dalej martwi. A jeśli wolimy wysłać niż zanieść, to też na koszt sklepu.

Jakby ktoś zamierzał zgłębiać temat, to można zadzwonić do któregoś oddziału Federacji Konsumentów. Udzielają w tych sprawach porad prawnych przez telefon. Tylko ciężko się dodzwonić pod numery, pod którymi udzielają porad.
 

kalasek  Dołączył: 21 Kwi 2006
nie wiem czy już ktoś pisał, ale jest w Pstryku
http://www.pstryk.com.pl/opis.php/5503
 

Michu  Dołączył: 18 Kwi 2006
Cytat
nie wiem czy już ktoś pisał, ale jest w Pstryku

Nie, no nieźle - jeśli w Pstryku jest po 2.300 na dżem dopry, to tragicznie całkiem nie jest.

 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
Swietna cena !! za K100D. Musieli dzisiaj wystawić

[ Dodano: 2006-08-10, 16:38 ]
Chyba zamówie :)

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach