Kakenski  Dołączył: 06 Lut 2008
  Nikon d40x czy Sony Alpha 200
Witam serdecznie wszystkich Formowiczów klubowiczów.

Zajrzałem przez przypadek na to forum i zauważyłem że ludzie tutaj piszący znają się na rzeczy ;)

Jestem amatorem jeszcze fotografii po szkole chcę iść na fototechnika ostatnio sobie kupiłem canona eos 400 lecz niestety aparat uległ wypadkowi teraz zastanawiam się nad kupnem tych dwóch aparatów (Nikon d40x lub Sony Alpha 200 + 200 mm obiektyw) ;) Czy mogę usłyszeć wasze opinie ? oraz który Wy byście wybrali chętnie usłyszę także o innych aparatach do ceny 2700 zł ;)

Czekam na odpowiedzi :)

P.S Sorry jeśli temat umieściłem w złym dziale.
 
lipalipski  Dołączył: 28 Mar 2007
d40x
 

Kytutr  Dołączył: 20 Lut 2007
Kakenski napisał/a:
Sorry jeśli temat umieściłem w złym dziale.
Powiedziałbym nawet, że na złym forum :-) Skąd pomysł, żeby zapytać na forum Pentaksowym? Zaraz ktoś doradzi Tobie zakup D40 ;-)
 

MORKO  Dołączył: 25 Mar 2007
kup obydwa...
 

piotr_luk  Dołączył: 14 Kwi 2007
Kakenski napisał/a:
po szkole chcę iść na fototechnika
z nożem w ręku?
Kakenski napisał/a:
chętnie usłyszę także o innych aparatach do ceny 2700 zł ;)
Yakumo
Zorzyk chyba już raz dziś taki temat zamknął? :roll:

 
Grizley  Dołączył: 30 Sie 2007
nie słuchaj ich kup k10d i witaj w klubie broń boże nie bierz d40x

[ Dodano: 2008-02-07, 15:31 ]
ej koledzy lepiej przygarnąc kolego niż
źle życzyć
MORKO napisał/a:
kup obydwa...

czysta złośliwość :evilsmile: ??
 
lipalipski  Dołączył: 28 Mar 2007
Grizley napisał/a:
broń boże nie bierz d40x

A niby dlaczego?
 

MiQ27  Dołączył: 17 Wrz 2007
Bo droższy a D40 6MPix wystarcza w zupełności :mrgreen:
 

MORKO  Dołączył: 25 Mar 2007
Grizley napisał/a:
czysta złośliwość ??

może trochę, ale tylko trochę. D40(X) to w sumie b.dobra puszka amatorska - oprócz silnika to ma chyba wszystko co potrzeba, Sony też złe nie jest - lcd Bravię ma, szkła Zeissa możesz sobie podpiąć... no i Nikon ma FF i Sony też będzie miał :-P