samber napisał/a:Czy to tylko reportaż? Sama forma przedstawienia temu zaprzecza. Jeśli autor zestawia w ten sposób zdjęcia, to znaczy, że poddaje je autointerpretacj
dan napisał/a:Niby autor deklaruje, ze nie przygotowywal drugiej serii, ale dla mnie momentami to wyglada tak, jakby bral zdjecie z przeszlosci i ustawial terazniejszosc dla uzyskania analogii.
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
alkos napisał/a:
Moze jest z NG i trzaskal po 30 rolek dziennie...
modern art = i could do that + yes, but you didn't
guerilla napisał/a:najbardziej to pojechał Eugene Smith z magnuma robiąc cykl o Pittsburgu - 11 tysięcy negatywów w 2-3 miesiące . plus rąbneli mu z samochodu materiał z pierwszych 2 tygodni.
guerilla napisał/a:Gudzowaty ze swoim słynnym safar
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
Z tego wyjazdu bylo to slynne zdjecie z malymi gepardami trzymajacymi lapy na malej antylopie. On tam robil po kilkadziesiat rolek Tmaksa dziennie. Od tego safari zaczely sie teksty o tatusiu - zreszta sam dokladalem do ogniaalkos napisał/a:a to nie slyszalem...
pozdrawiam,
dzerrry
dzerry napisał/a:rolek Tmaksa
Masz cos do tmaksa 400?dan napisał/a:Masochista
pozdrawiam,
dzerrry
dzerry napisał/a:Masz cos do tmaksa 400?
dan napisał/a:Jasne, wyglada jak z cyfry Fe!
pozdrawiam,
dzerrry
guerilla napisał/a:11 tysięcy negatywów w 2-3 miesiące . plus rąbneli mu z samochodu materiał z pierwszych 2 tygodni.
lekko licząc to ponad 120 tysięcy zdjęć (jeśli uznać że to same 120 stki po 12 klatek.)
Nie jestem "*", ani Ltd., proszę Pani.
Eugene Smith wybral ostatecznie 195 zdjec. No moze nie do konca ostatecznie, bo projekt uwaza sie za niedokonczony.samber napisał/a:Ile zdjęć z takich serii trafia na wystawę?
samber napisał/a:Brzmi to trochę jak strzelanie po omacku na chybił trafił w co nie chce mi się wierzyć
pozdrawiam,
dzerrry
samber napisał/a:Ile zdjęć z takich serii trafia na wystawę?
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
CytatA friend loves T-MAX for its smoothness. I've tried both 100 and 400. But I'm leaning towards Tri-X (though of course I can shoot both!). It seems to have more character. More contrast. More flexibility. The T-Max seems heavy w/ grey midtones (maybe my own poor exposures or a result of the conditions - mostly sunlight). T- Max is smooth, but unless the scene has strong contrasts, I find the results lack depth and punch.
dzerry napisał/a:. Ze zdjec przychodzil do ciemni i cala noc robil odbitki. Najlepsze jest to, ze mial asystentow, ktorzy musieli sie do tego trybu pracy dostosowac.
dz.
modern art = i could do that + yes, but you didn't
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
W Genius of Photography mowili co innego. Ale nie wiem, moze pijany bylem. Wiem na pewno, ze mial tam byc 3 tygodnie, a zostal rok, doprowadzajac ksiegowych Magnum do bialej goraczki.guerilla napisał/a:nie, odbitki zrobili potem jak wrócił do Nowego Jorku, i robił je on + jeden facet tylko.
pozdrawiam,
dzerrry
CytatTo wszystko chrzanienie w trabke.
dzerry napisał/a:W Genius of Photography mowili co innego. Ale nie wiem, moze pijany bylem. Wiem na pewno, ze mial tam byc 3 tygodnie, a zostal rok, doprowadzajac ksiegowych Magnum do bialej goraczki.guerilla napisał/a:nie, odbitki zrobili potem jak wrócił do Nowego Jorku, i robił je on + jeden facet tylko.
dz.
modern art = i could do that + yes, but you didn't
CytatIle zdjec na blogu masz z Tmaxa?
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
alkos napisał/a:Nie zrozumiales
Nie odpowiadam na pytania techniczne na PW i w tematach
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl