dawidlbn napisał/a:Kontaktowaliśmy się z rzecznikiem praw konsumenta
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
CytatZłożyłem więc reklamację po raz drugi, tym razem była to reklamacja na podstawie ustawy (naprawa lub wymiana sprzętu na nowy). Po 2 tygodniach otrzymałem pismo z serwisu, że wymiana na nowy jest dla nich nie opłacalna i zreperują mi aparat najszybciej jak to tylko możliwe...
K-5 i różne graty
http://www.flickr.com/photos/kel00s/
dawidlbn napisał/a:Po 2 tygodniach otrzymałem pismo z serwisu, że wymiana na nowy jest dla nich nie opłacalna i zreperują mi aparat najszybciej jak to tylko możliwe...
Lynne: Co ci zamówić?
Ja: Stek...
Lynne: Nie powinieneś jeść mięsa. Kobiety lubią mężczyzn niezależnych, o silnej woli...
Ja: Lynne, ja robię zdjęcia Pentaksem i obrabiam je pod Linuksem...
Lynne: Dobra, to jaki ma być ten stek? Krwisty?
Apas napisał/a:dawidlbn napisał/a:Po 2 tygodniach otrzymałem pismo z serwisu, że wymiana na nowy jest dla nich nie opłacalna i zreperują mi aparat najszybciej jak to tylko możliwe...
Napisz im, ze dla ciebie nieopłacalne jest czekanie na aparat ponad dwa miesiące, który to aparat do tego ewidentnie nie jest zgodny z umową jako towar (bo miał błyskać a nie blyskał oraz miał robić zdjęcia inne, niz darki) a ponad to ma wade ukrytą, najprawdopodobniej wadliwą elektronikę.
Cytat
Napisz też, ze nie poinformowali cię o szacowanym czasei naprawy przez co pozbawili cię przyszługujacego ci prawa do kwestionowanie tegoż czasu naprawy jako nieuzasdnienie długiego.
Wprawdzie jestem dziwnie spokojny, ze w Polsce to i tak nic nie da (u mnie by paru menadżerów po takiej korespondencji na bacznośc się przed klientem tłumaczyło, ale to inny kraj trochę...), ale przynajmniej może zagęszczą ruchy w ramach akcji "upierdliwy klient"
Cytat
Wpadły mi w ręce dwa zapisy odpowiedniej ustawy:
Art. 579. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
Oraz:
gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Oznacza to, że niezaleznie, co sobie sprzedawca zapisal w gwarancji nie znosi to prawa rękojmi. Po drugie - że niezaleznie od uruchomienia trybu naprawy gwarancyjnej, możesz domagać się anulowania umowy w oparciu o niezgodnosć towaru, skoro nawet autoryzowany serwis nie jest w stanie go reanimowac w jakims sensownym czasie. Czy się uda - nie wiem, pytaj prawników...
K-5 i różne graty
http://www.flickr.com/photos/kel00s/
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl