K-70,K200D,P10-17 F3.5-4.5, FA 28-70 F4,DA18-55II,DA55-300 F4-5.6, DA35 F2.4, FA50 2.8,Metz 48AF-1 oraz parę M42.
zapraszam:
http://galeria.aktech.pl/
K-70,K200D,P10-17 F3.5-4.5, FA 28-70 F4,DA18-55II,DA55-300 F4-5.6, DA35 F2.4, FA50 2.8,Metz 48AF-1 oraz parę M42.
zapraszam:
http://galeria.aktech.pl/
K-S2, K100D, 8-300...
K-751, dodatki i dyletanckie pstryki
K-70,K200D,P10-17 F3.5-4.5, FA 28-70 F4,DA18-55II,DA55-300 F4-5.6, DA35 F2.4, FA50 2.8,Metz 48AF-1 oraz parę M42.
zapraszam:
http://galeria.aktech.pl/
K-70,K200D,P10-17 F3.5-4.5, FA 28-70 F4,DA18-55II,DA55-300 F4-5.6, DA35 F2.4, FA50 2.8,Metz 48AF-1 oraz parę M42.
zapraszam:
http://galeria.aktech.pl/
K-751, dodatki i dyletanckie pstryki
K-70,K200D,P10-17 F3.5-4.5, FA 28-70 F4,DA18-55II,DA55-300 F4-5.6, DA35 F2.4, FA50 2.8,Metz 48AF-1 oraz parę M42.
zapraszam:
http://galeria.aktech.pl/
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
K-70,K200D,P10-17 F3.5-4.5, FA 28-70 F4,DA18-55II,DA55-300 F4-5.6, DA35 F2.4, FA50 2.8,Metz 48AF-1 oraz parę M42.
zapraszam:
http://galeria.aktech.pl/
CytatCo w tych zdjęciach uzasadnia wybór takiej właśnie metody ich wykonania?
K-751, dodatki i dyletanckie pstryki
dispar napisał/a:technik219 ... odpowiedź przecież znasz... masz w swojej stopce. Ja też np. nie rozumiem, po co artysta robi "celowo" rozmazane-poruszone foty albo z uchylaną tylną klapką analoga i celowym zafarbem... a nieraz wzbudzają one zachwyt (no nie u mnie akurat). Nie rozumiem teżpo co ludzie zdobywają 8-tysięczniki...ponoć dlatego, że są![]()
... życie takie i już![]()
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
K-751, dodatki i dyletanckie pstryki
K-S2, K100D, 8-300...
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl