Z poważaniem - Michu, Licencjonowany Pogromca Vampirów :)=
LX | M20/4 M28/2.8 K28/3.5 M35/2 M40/2.8 M50/1.4 K55/1.8 M85/2 K135/2.5 M150/3.5 A70-210/4
K10D K-5 | DA16-45/4 S20/1.8 FA35/2 FA50/1.4 FA77/1.8Ltd T90/2.8 F70-210/4-5.6
Bronica ETR | 75/2.8 150/3.5
Database backup in progress please wait few seconds.
zy napisał/a:Ale to byl koncert muzyki powaznej i siedzialem w pierwszym rzedzie.
6x7 z kominkiem, pryzmatem oraz drewnianą rączką
matb napisał/a:No - to wymarzone miejsce! Potem tylko zagryzając cytrynę głęboko patrzyć w oczy sekcji dętej. Szczególnie mocno działa na flety
LX | M20/4 M28/2.8 K28/3.5 M35/2 M40/2.8 M50/1.4 K55/1.8 M85/2 K135/2.5 M150/3.5 A70-210/4
K10D K-5 | DA16-45/4 S20/1.8 FA35/2 FA50/1.4 FA77/1.8Ltd T90/2.8 F70-210/4-5.6
Bronica ETR | 75/2.8 150/3.5
6x7 z kominkiem, pryzmatem oraz drewnianą rączką
fotonyf
zestawy K classic & digi & M42; MF: Mamiya RZ67; szkła i jakieś dodatki do tego wszystkiego i jeszcze L-758D
Michu napisał/a:Vitaj Zyklon.
Jak już się wypowiadałem w postach, które zapewne czytałeś, mam Sigmę i jestem z niej bardzo zadowolony. Ostra od pełnej dziury - przy czym środek niewiele ustępuje stałce M28/2.8, zaś obszary bliższe krawędziom niestety już mydlane. Przy przymykaniu przysłony jakość się poprawia. Obiektyw świetny, niestety, to wielka krowa.
zy napisał/a:Ja bym powiedzial ze swojego doswiadczenia ze na koncerty to raczej cos w rodzaju 50-150/2.8 czy 70-200/2.8, ale to zalezy jakie koncerty i jak blisko sie dopchasz. O konkretnych modelach nic nie powiem
gezeb napisał/a:
nie wiem jak serwis Sigmy ale Tamrona sugeruje że nie zależy mu na użytkownikach ,nie
życzę nikomu żeby kiedykolwiek musiał korzystać z serwisu, ale to też ma wpływ na wybór
marki szczególnie przy internetowych zakupach ,właśnie to przerabiam z polskim importerem
a zarazem serwsiem Tamrona
gator napisał/a:Ale jak to powiedzial zy, wszystko zalezy od tego w ktorym rzedzie wyladujesz. Gdyz nieraz 70-200/2.8 moze byc malo (tylko niestety to szklo to 1500 x 2 )
fotonyf napisał/a:Koncerty to zawsze brak odpowiedniego światła.
Drugi problem to odległość.
A ja chciałem jeszcze zapytać o trzeci, który mnie trochę gryzie ale nie miałem możliwości porównawczych, i nie wiem czy jest o co kruszyć kopie, czy nie.
Otóż chodzi o to, że zwykle robiąc na koncertach zdjęcia, mamy w kadrze światła reflektorów.
W efekcie różne plamy i bliki, zwykle nazywa się "artystycznymi". (Podobnie jak Ci co nie mają obiektywu z shiftem, walącą się architekturę nazywają artystycznym wygięciem krzywizn). Ja używam Vivitara ze stałym światłem 3.8 (http://fotonyf.republika.pl/sprzet/viv70205.htm) i myślę o długim obiektywie ale jasnym produkcji Pentaxa. Mam nadzieję, że zdjęcia pod światło będę lepsze.
Ale czy mam rację?
Czy ktoś miał możliwość porównać w takich koncertowych warunkach efekty zdjęć robionych pod światło Sigmą, Tamronem itp. oraz Pentaxem z jego słynnymi powłokami?
Gringo napisał/a:fotonyf, www.pawelmika.com i zakłądka reporterskie. Z paru koncertów sa zdjecia. Używałem głownie Mki 200 f/4 i kita oceń sam
Gringo napisał/a:fotonyf, www.pawelmika.com i zakłądka reporterskie. Z paru koncertów sa zdjecia. Używałem głownie Mki 200 f/4 i kita oceń sam
fotonyf
zestawy K classic & digi & M42; MF: Mamiya RZ67; szkła i jakieś dodatki do tego wszystkiego i jeszcze L-758D
K-5IIs, K-5, K10D+D-BG2+KatzEye+0-ME53
DA10-17/3.5-4.5, DA12-24/4, FA31/1.8 Limited, FA35/2, FA43/1.9 Limited, FA50/1.4, FA77/1.8 Limited, DFA100/2.8 Macro, DA*200/2.8
AF-540 FGZ
jaad75 napisał/a:Problem w tym, że 2.8 na dynamiczne koncerty klubowe, to już ciemnica,
fotonyf
zestawy K classic & digi & M42; MF: Mamiya RZ67; szkła i jakieś dodatki do tego wszystkiego i jeszcze L-758D
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl