Roso  Dołączył: 25 Kwi 2012
Warunki gwarancji - Pentax
Czy ktoś mógłby mi podać jakie są warunki gwarancji na aparaty ? Niestety moja karta gwarancyjna poszła razem z aparatem do serwisu. Ile czasu ma Apollo na zwrot aparatu ? Czy wysyłka do Francji przedłuża w jakiś sposób ten czas ? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
 
ŻUBEK  Dołączył: 29 Paź 2014
W gwarancji zapisane jest, że termin nie może przekroczyć 30 dni roboczych, chyba że istnieje konieczność wysłania sprzętu do serwisu producenta. Naprawa mojego k-30 w serwisie we Francji trwała około miesiaca.
 
Roso  Dołączył: 25 Kwi 2012
No to ładnie :( Dwa tygodnie temu wysłany to pewnie jeszcze ze trzy tygodnie przyjdzie mi na niego czekać
 
ŻUBEK  Dołączył: 29 Paź 2014
Może nie będzie tak żle. Mój podobno w tym czasie Francję odwiedził 2 razy, bo po pierwszej wizycie stwierdzili że wszystko ok, a w Apollo się z tym nie zgodzili i odesłali jeszcze raz.
 
_rado  Dołączył: 14 Mar 2010
Jeśli chodzi o czas realizacji naprawy to dorzucę 3 grosze.
Jakieś 3 miesiące temu wysłałem obiektyw do naprawy (poza gwarancją), który też trafił do Francji i szlak go trafił, do tej pory czekam :evil:
 
Roso  Dołączył: 25 Kwi 2012
A Apollo co na to ?
 
_rado  Dołączył: 14 Mar 2010
Do Apollo nie mam pretensji, to Francuzi źle zaadresowali przesyłkę (jako do oclenia) i przez to już od prawie miesiąca leży w Annopolu. Z tego co się dowiedziałem to przesyłka musi z powrotem wrócić do Francji po to żeby ją jeszcze raz nadać. Mam tylko nadzieję, że dostanę obiektyw bez zbędnych bonusów w postaci zarysowań i pyłków w środku.
 
Prakticant  Dołączył: 12 Gru 2014
 
Z Francji do Polski do oclenia (wewnątrz UE)?

-----
_rado napisał/a:
Do Apollo nie mam pretensji, to Francuzi źle zaadresowali przesyłkę (jako do oclenia) i przez to już od prawie miesiąca leży w Annopolu.
 
_rado  Dołączył: 14 Mar 2010
Też wydaje mi się to dziwnie. Faktem jest to, że przesyłka leży w Annopolu od 02.01.2015.
 
Prakticant  Dołączył: 12 Gru 2014
 
Kontaktowałeś się z tamtejszym urzędem celnym (nie z pocztą)? Może jakies pismo do naczelnika UC wysmażysz (a najlepiej podjechać)?

-----
_rado napisał/a:
Też wydaje mi się to dziwnie. Faktem jest to, że przesyłka leży w Annopolu od 02.01.2015.
 
_rado  Dołączył: 14 Mar 2010
Wydaje mi się, że ja tam raczej nic nie zwojuję, nie jestem nadawcą i bezpośrednio nawet odbiorcą (jest nim Apollo). Na tygodniu zadzwonię do firmy kurierskiej i postaram się coś dowiedzieć jakie mają procedury w takich sytuacjach.
 

domelonzo  Dołączył: 02 Mar 2014
  K-30 --> diagnoza --> FRANCJA
Witam!
Może to nie to miejsce i nie najlepsza forma ale liczę na zrozumienie i porado a zatem do meritum. Dwa tygodnie temu wysłałem swoja K-30 na serwis z problematycznie zawieszoną migawką z racji tego ze na week& mam zlecenia zaniepokojony dziś dzwonię do serwisu gdzie się dowiedziałem ze właśnie mieli się zemną kontaktować ponieważ aparat jest zdiagnozowany i został zakwalifikowany do naprawy w servisie centralny we Francji i Pan nie był wstanie powiedzieć kiedy dostane aparat. Teraz moje pytanie czy serwis nie jest zobowiązany do naprawy w ciągu określonego czasu 14, 21 dni i jeżeli się nie wywiąże to powinien wydać mi nowy sprzęt czy mogę się ubiegać o zwrot poniesionych strat dlaczego nie ma aparatów zastępczych. Wszystko co złego słyszałem o serwisie Apollo sprawdza się co do joty to dziwne ze firma z takim doświadczenie nie dba o serwis i kontakt z klientem.
Z góry dziękuję Wam za poświęcony mnie czas i odpowiedz.
Pozdrawiam.
m.

P.S. Z tego co wyżej wyczytałem to jest to czas 30dni roboczych jeżeli naprawa jest w Apollo w kraju a przy wysłaniu do centralnego nie ma już żadnych norm ram czasowych przecież to nie moja wina ze w Polsce nie potrafią.
 

Afer  Dołączył: 24 Sty 2014
Tak jest niestety i raczej nic na to nie poradzisz.
Miałem bardzo podobnie z moim K-30 jeśli chodzi o czas naprawy.
Serwis we Francji ma swoją stronę i tam możesz sprawdzić status naprawy.
Mnie się spieszyło a ponieważ aparat miałem w zasadzie nowy to po prostu kupiłem inny (K5IIs) a tamten po powrocie z naprawy, sprzedałem.
 

domelonzo  Dołączył: 02 Mar 2014
Afer, no i u mnie pewnie skończy się podobnie właśnie pertraktuje z moją szacowną małżowiną zakup K-3 tylko ze obawiam się o kolejne problemy rozsądnej było by trzymać 2 puszki skoro takie problemy z serwisem. Potrafią zniechęcić do systemu.
 
barmiska  Dołączył: 27 Sie 2014
Z tego co widziałem to wielu [nie tylko] ślubnych fotografów ma zapasową puszkę. Bez względu na system.
Wiem że są ubezpieczenia, ale drugiego ślubu dla fotografa raczej nikt nie zrobi ;-)
Pzdr
 

domelonzo  Dołączył: 02 Mar 2014
barmiska, pewnie po przygodzie z apollo i ja uzbroję się w rezerwową puche. Nie siedzę w ślubach i nawet o tym nie marze cykam sobie dla frajdy relacje sportowa a jeżeli opuszczę kilka imprez mogą cofnąć mnie akredytacje o które łatwo nie jest. Z racji tego ze nie czerpie zbyt wiele po za satysfakcją to ciężko mi wywalić kolejnych parę tysi na nowy sprzęt. Oczywiście sprzęt ma prawo się psuć ale oczekuje profesjonalizmu i szacunku dla mojego czasu i ciężko zapracowanych pieniędzy na mój pierwszy wymarzony amatorski aparat. Jesteśmy częścią globalnej wiochy i termin na przsyłke kurierska i naprawę na terenie europy to jest max 2 tygodnie i tyle jestem w stanie zaakceptować i wiem ze inne firmy są w stanie sprostać. Po prostu szkoda czasu i anty reklamy na apollo.

Pozdr :-B

[ Dodano: 2015-02-13, 22:34 ]
Afer, jeżeli mnie się uda po negocjacjach z małżowina uzbroić w K-3 to pewnie będę apollo wychwalał za jego opieszałość :D :-B
 

Afer  Dołączył: 24 Sty 2014
Czego Ci życzę. Pozdrowienia dla Szanownej Małżowiny.
 

ZbyszekB  Dołączył: 27 Wrz 2010
domelonzo napisał/a:
termin na przsyłke kurierska i naprawę na terenie europy to jest max 2 tygodnie i tyle jestem w stanie zaakceptować i wiem ze inne firmy są w stanie sprostać
Tu nie chodzi o sprostanie ale o polskie prawo które w tej materii niestety "zeszło na manowce". :-/
 
mondey  Dołączyła: 08 Mar 2013
Ja też czekam na mój sprzęt, 6 tyg czekałam na części i naprawę w Apollo, a teraz pewnie kolejne 6 na naprawę i powrót z Francji :) cóż, czas uzbroić się w cierpliwość :)
 

domelonzo  Dołączył: 02 Mar 2014
mondey, ...no u mnie jest masakra po kolejnych miesiącach dostałem telefon z Apollo z informacją ze serwis centralny odrzucił moją reklamacje z powodu "nie właściwego używania sprzętu" jako by do gwoździ wbijania był używany a mnie zwyczajnie w trakcie robienia zdjęć się zwiesił i koniec. Dostałem propozycje naprawy za 1,5k tyle chyba bym za używkę K-30 nie dostał albo 150PLN za przesyłkę sprzętu z Francji. Po kolejnych miesiącach walki bojów utarczek dostałem rozpieprzony aparat i... Czekam na urlop to może jeszcze coś z rzecznikiem zawalczę ale MASAKRA!

P.S. Jakieś rady porady wskazówki ...?

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach