domelonzo  Dołączył: 02 Mar 2014
Witam!
Może to nie to miejsce i nie najlepsza forma ale licze na zrozumienie i porado a zatem do meritum. Dwa tygodnie temu wysłałem swoja K-30 na serwis z problematycznie zawieszoną migawką z racji tego ze na week& mam zlecenia zaniepokojony dziś dzwonię do serwisu gdzie się dowiedziałem ze właśnie mieli się zemną kontaktować ponieważ aparat jest zdiagnozowany i został zakwalifikowany do naprawy w servisie centralny we Francji i Pan nie był wstanie powiedzieć kiedy dostane aparat. Teraz moje pytanie czy serwis nie jest zobowiązany do naprawy w ciągu określoneg czasu 14, 21 dni i jeżeli się nie wywiąże to powinien wydać mi nowy sprzet czy mogę się ubiegać o zwrot poniesionych strat dlaczego nie ma aparatów zastępczych. Wszystko co złego słyszałem o serwisie Apollo sprawdza się co do joty to dziwne ze firma z takim doświadczenie nie dba o serwis i kontakt z klientem.
Z góry dziękuję Wam za poświęcony mnie czas i odpowiedz.
Pozdrawiam.
m.
 

hitman1986  Dołączył: 17 Mar 2008
domelonzo napisał/a:
dlaczego nie ma aparatów zastępczych.

Bo Pentax nie ma swojego NPS. Dlatego.
 

x4rd  Dołączył: 07 Mar 2012
hitman1986 napisał/a:
Bo Pentax nie ma swojego NPS. Dlatego.


Ma :) http://www.us.ricoh-imagi...PEDITED_REPAIRS

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach