"Przychodzi baba do pasmanterii..."
Awatar przedstawia buraka pastewnego.
No cóż, masz predyspozycje adekwatne do swojego wykształcenia.PK napisał/a:chociaż- przyznam bez fałszywej skromności, że i tak bazgrzę jak kura pazurem.
MZ-50, K-50, DSC-W35.
fotki
K-S2 + Super A + DA 20-40 + DA 18-135 + S10-20 3.5 + S30 1.4 Art + HD 55-300 + Ltd 21, 35, 40, 70 + A50 1.4, 1.7 + A28 2.8
Mnie nie zmusiłoplis napisał/a:Polecam pisanie piórem zwłaszcza osobom o brzydkim charakterze pisma (jak ja). Pióro niejako zmusza do innego ustawiania dłoni.
galex https://500px.com/galex2
Pentax K-30+ kit Xenon
Pentax SMC- DA 35/2,4 AL
Pentax SMC-A 35-70/3.5-4.5
Chinon 1,7/50
oraz z przejściówką LOMO:
Sonnar 135/3,5, Sonnar 180/2,8
K-1, SMC FA*24/2, SMC FA*300/4.5, T 28-75/2.8: 645N+FA 45-85/4.5+ A 35/3.5, seria tradycyjnych korpusów bagnetu "K" i nawet jakieś Nikony oraz osprzęt do wszystkiego i niczego.
"Przychodzi baba do pasmanterii..."
Awatar przedstawia buraka pastewnego.
Może, tak jak ja, byłeś zwolennikiem piór cienkopiszących? W takiej opcji atrament ma prawo zaschnąć, a stalówka się rozejść, bo rozpisanie takiego pióra łączy się ze zwiększonym naciskiem i tarciem (na sucho).PK napisał/a:ale notorycznie zatykało się zaschniętym atramentem i stalówki się rozłaziły
Daruj sobie takie wynalazki. Za kilka takich egzemplarzy kupisz tańsze markowe. Chociażby Parkera Vectora (w metalowej obudowie ciut droższe, ale trwalsze). Używam go od 15 lat i w połączeniu z atramentem Parkera nie zasycha, nie chlapie. Zasychał z atramentem Pelikana, zwłaszcza czarnym. Kiedyś, w czasach kiedy Rosjanie handlowali na bazarach, kupiłem garść tłoczkowych piór typu AR3. Po 3 złote za sztukę. Nie pisały cienko, ale też nie "lały", stalówka z końcówką irydową, metalowa skuwka. Kolega miał Pelikana, który mu ciągle zasychał i przerywał (zapchany kanalik dopływu, albo odpowietrznik). Ja mogłem moim "ruskiem" rysować linie do wyczerpania atramentu.PK napisał/a:(na każdym, które miałem producent wstydził się podpisać).
Prawda. Wspomniałem wyżej. Uwaga również na atramenty chińskie - mogą powodować korozję stalówki - nawet w chińskich piórach - w stalówce mojego Hero (takiego za kilkanaście złotych) chiński atrament wyżarł sporą dziurę.plis napisał/a:niektóre pióra nie lubią niektórych atramentów i wtedy może być problem z laniem bądź zasychaniem.
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
Lynne: Co ci zamówić?
Ja: Stek...
Lynne: Nie powinieneś jeść mięsa. Kobiety lubią mężczyzn niezależnych, o silnej woli...
Ja: Lynne, ja robię zdjęcia Pentaksem i obrabiam je pod Linuksem...
Lynne: Dobra, to jaki ma być ten stek? Krwisty?
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
powalos napisał/a:jestem z tych co to jeszcze mieli kaligrafię w podstawówce
Apas napisał/a:chwilę przed wymieraniem karbonskim mialem model ze zbiorniczkiem
CzareK
powalos napisał/a:A u mnie zawsze działało. Tyle, że ja jestem z tych co to jeszcze mieli kaligrafię w podstawówce.
galex https://500px.com/galex2
Pentax K-30+ kit Xenon
Pentax SMC- DA 35/2,4 AL
Pentax SMC-A 35-70/3.5-4.5
Chinon 1,7/50
oraz z przejściówką LOMO:
Sonnar 135/3,5, Sonnar 180/2,8
"Przychodzi baba do pasmanterii..."
Awatar przedstawia buraka pastewnego.
galex napisał/a:Ja w 1. klasie korzystałem z kałamarza
K-1, SMC FA*24/2, SMC FA*300/4.5, T 28-75/2.8: 645N+FA 45-85/4.5+ A 35/3.5, seria tradycyjnych korpusów bagnetu "K" i nawet jakieś Nikony oraz osprzęt do wszystkiego i niczego.
galex napisał/a:Ja w 1. klasie korzystałem z kałamarza
powalos napisał/a:ojciec, Który do końca swoich dni pisał pięknym pismem
CzareK
Fuji x100, X-Pro1 + XF 18/2 + XF 35/2, Nikon N90s (aka F90x) + 50/1.8D
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl