„Gdybym potrafił opowiedzieć historie słowami, nie musiałbym dźwigać aparatu…” Lewis W.Hine
K-3: S 18-35 f1,8 A; S 17-50 f2,8; S 50-150 f2,8; DA 50 f1,8; DA 35 f2,4; P 18-135 WR,...
www.michfoto.pl
Cytatmaxthebest, buty wyszły tobie pomarańczowe ze względu, że raw masz w formacie .PEF i w zakładce KOLOR -> ICM powinieneś wybrać: bez profilu, opcja profil aparatu jest dla .DNG a dalej obróbka wg uznania
K-751, dodatki i dyletanckie pstryki
Dzk za wskazówkę :)...Póki co nie mam wielu fotek z K-S2, więc pracy niewiele ;)plwk napisał/a:Adobe DNG Converter 9.3 obsługuje K-S2 więc przekonwertuj na DNG i życie stanie się łatwiejsze.
Dzk, to też już zmieniłem..Jak pisał plwk, życie będzie prostsze ;)unbreakable napisał/a:W opcjach aparatu możesz zdecydować w jakim formacie zapisywać raw-y czy .PEF czy .DNG
Dzk za testową obróbkę. ISO było chyba na sztywno, gdzieś ktoś mi radził przy zdjęciach nocnego nieba, bym zdjął z 3200 do 1600 i nieopatrznie zostało...Zdjęcia butów były tak dość na szybko - byłem umówiony na bieganie, a chciałem je sfocić przy nowości zanim je uwalę błotem ;)mr.ra66it napisał/a:Narzędzia jak poprzednio.
Pełny rozmiar
Profil przetwarzania
"Dlaczemu" oba przypadki to ISO 1600?
K-X|K-S2|DAL 18-55AL|DA 50-200ED WR|FA 50|Samyang 10mm|SlingShot A200|Triopo C158+B-2|Velbon DF50
M.K napisał/a:Jest jeszcze PT Photo Editor - zorganizowany bardzo podobnie jak LR
K-1, SMC FA*24/2, SMC FA*300/4.5, T 28-75/2.8: 645N+FA 45-85/4.5+ A 35/3.5, seria tradycyjnych korpusów bagnetu "K" i nawet jakieś Nikony oraz osprzęt do wszystkiego i niczego.
„Gdybym potrafił opowiedzieć historie słowami, nie musiałbym dźwigać aparatu…” Lewis W.Hine
K-3: S 18-35 f1,8 A; S 17-50 f2,8; S 50-150 f2,8; DA 50 f1,8; DA 35 f2,4; P 18-135 WR,...
www.michfoto.pl
K-X|K-S2|DAL 18-55AL|DA 50-200ED WR|FA 50|Samyang 10mm|SlingShot A200|Triopo C158+B-2|Velbon DF50
„Gdybym potrafił opowiedzieć historie słowami, nie musiałbym dźwigać aparatu…” Lewis W.Hine
K-3: S 18-35 f1,8 A; S 17-50 f2,8; S 50-150 f2,8; DA 50 f1,8; DA 35 f2,4; P 18-135 WR,...
www.michfoto.pl
K-X|K-S2|DAL 18-55AL|DA 50-200ED WR|FA 50|Samyang 10mm|SlingShot A200|Triopo C158+B-2|Velbon DF50
K-751, dodatki i dyletanckie pstryki
Ok, chciałbym aby ten wycnek stanowił całą moją dalszą powierzchnię roboczą, a nie że mi pozostaje jasna siatka np. 1.5cm/1.5cm, rozmiar zdjęcia się nie zmienia, tylko reszta przyciemnia. Po co mi ona, skoro chcę cropa..?mr.ra66it napisał/a:Masz zakładkę z symbolem ekierki i nożyczek a w niej kolejną zakładkę o nazwie kadrowanie. Przy kadrowaniu możesz włączyć np. linie pomocnicze.
K-X|K-S2|DAL 18-55AL|DA 50-200ED WR|FA 50|Samyang 10mm|SlingShot A200|Triopo C158+B-2|Velbon DF50
„Gdybym potrafił opowiedzieć historie słowami, nie musiałbym dźwigać aparatu…” Lewis W.Hine
K-3: S 18-35 f1,8 A; S 17-50 f2,8; S 50-150 f2,8; DA 50 f1,8; DA 35 f2,4; P 18-135 WR,...
www.michfoto.pl
K-X|K-S2|DAL 18-55AL|DA 50-200ED WR|FA 50|Samyang 10mm|SlingShot A200|Triopo C158+B-2|Velbon DF50
„Gdybym potrafił opowiedzieć historie słowami, nie musiałbym dźwigać aparatu…” Lewis W.Hine
K-3: S 18-35 f1,8 A; S 17-50 f2,8; S 50-150 f2,8; DA 50 f1,8; DA 35 f2,4; P 18-135 WR,...
www.michfoto.pl
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl