1. Nazwa konkursu:
Wyzwanie Jednej Rolki
2. Założenie:
Wykonanie na jednej rolce filmu małoobrazkowego (36 klatek) 36 zdjęć na 36 z góry ustalonych tematów. Jeden temat – jedna szansa. Bez dubli, poprawek i wcześniejszego sprawdzenia zdjęcia.
3. Kto:
Wszyscy użytkownicy P@PL, którzy
zgłoszą swój udział przed, lub w trakcie trwania konkursu
Do konkursu można przyłączyć się w każdym momencie jego trwania!
4. Główne zasady:
a. Uczestnik fotografuje na
jednej rolce filmu małoobrazkowego 36 klatek – rodzaj filmu (kolor/B&W, ręczne wołanie/C-41/E-6) DOWOLNY.
b. Uczestnik ma
tylko jedno podejście do zdjęcia na dany temat z listy konkursowej.
c. Uczestnik może wykorzystywać wszelkie dostępne mu sprzęty: obiektywy, lampy, filtry etc, by zrealizować temat zgodnie ze swoim zamysłem.
d. Uczestnik w zabawie może wykorzystać dowolny aparat na film małoobrazkowy
e. Uczestnik ma jedno jedyne podejście do wykonania tematów:
obowiązuje gentlemeńska umowa, że do wykonania zdjęć podchodzimy tylko jeden raz. Po zrealizowaniu pierwszego i jedynego filmu przedstawiamy efekty naszej pracy!
f. Uczestnik może wykonywać tematy z listy 36 tematów
w dowolnej kolejności
Konkurs rozpoczyna się z chwilą ogłoszenia ostatecznej listy tematów, które należy zrealizować w trakcie konkursu
(pierwsze dni stycznia 2016)
Konkurs kończy się
30 czerwca 2016, do tego dnia należy przesłać
36 zdjęć wykonanych w jego trakcie na adres
fototurniej@pentax.org.pl –
przesyłać zdjęcia można w dowolnym momencie trwania konkursu.
Pliki nazywamy wg szablonu:
nrUczestnika_nrTematu.jpg -
pamiętaj by posegregować zdjęcia przed wysłaniem i przypasować je do odpowiedniego tematu! Organizator zastrzega, że nie będzie zgadywał, co autor miał na myśli.
UWAGA! Proszę, aby jeden mail nie ważył łącznie więcej jak 20 MB – jeśli będzie to koniecznie – prześlij zdjęcia w dwóch, lub więcej mailach.
UWAGA 2! Proszę by w tytule maila znalazł się
dopisek WJR /skrót Wyzwanie Jednej Rolki/
W trakcie zgłaszania konieczne dodanie klauzuli:
Cytat
Do nadesłanych zdjęć posiadam pełne prawa autorskie. Zgadzam się na publikację tych fotografii pod moim nickiem.
Oświadczam, że biorę na siebie rozwikłanie ewentualnych roszczeń osób przedstawionych na zdjęciach w razie dochodzenia ich praw do wizerunku, a organizator konkursu nie będzie stroną w sprawie.
Dopuszczona jest standardowa obróbka graficzna: kadrowanie, poziomy, plamkowanie, itp. czynności, które można zrobić z odbitką ciemniową.
Istnieje możliwość przesłania skanu odbitki, zamiast skanu negatywu.
5. Przesłane skany w rozmiarze 900px na długim boku zostaną opublikowane w dedykowanym dla każdego z Uczestników otwartym na dyskusję wątku.
6. Po opublikowaniu zdjęć wszystkich Uczestników zabawy, zostanie założony osobny wątek z ankietą, w której znajdować się będą nicki Uczestników. Zwycięzca zabawy zostanie wyłoniony w drodze głosowania.
7. Warunkiem uczestnictwa jest:
a. zgłoszenie udziału w konkursie w niniejszym wątku (zapamiętaj numer swojego zgłoszenia! Będzie on niezbędny podczas wysyłki zdjęć!) przed, lub w trakcie trwania konkursu.
b. dostarczenie w terminie do 30 czerwca 2016 r. wszystkich zdjęć z konkursowego filmu, niezależnie od tego, czy udało się w opinii Uczestnika zrealizować dany temat, czy nie.
8. Nagrody:
Prawdziwy Die Hard nie liczy na nagrody! Nagrodą jest sam udział w konkursie i satysfakcja z podołania wyzwaniu! (Choć kto wie – przez pół roku może się jeszcze zrodzić pomysł na drobny upominek).
Harmonogram:
Rozpoczęcie zgłoszeń: z momentem ogłoszenia niniejszego Regulaminu.
Początek zabawy, a więc wykonywania zdjęć: ogłoszenie kompletnej listy tematów konkursowych (styczeń 2016).
Koniec przyjmowania zgłoszeń: do końca trwania konkursu
Termin dostarczenia zdjęć: do 30 czerwca 2016
Publikacja zdjęć Uczestników: lipiec 2016
Wszelkie wątpliwości i niepewności dotyczące niniejszego Regulaminu rozstrzyga Organizator. Gdyby coś nie było jasne - pytajcie!