barmiska  Dołączył: 27 Sie 2014
Zadzwoń do sklepu, opowiedz swoją historię, może przyślą sam nowy wąż.
Albo sprzedadzą Ci za 1zł.
Nie wiem co to za sklep, ale znam przypadki kiedy tak rozwiązano sprawę.
Pzdr.
 

pazuzu88  Dołączył: 14 Kwi 2011
Sklep Neonet Ok zobaczę w poniedziałek. Bo w stacjonarnym sklepie raczej nic mądrego mi nie powiedzą.
 
Kot72  Dołączył: 15 Paź 2014
pazuzu88,
powiadom ich telefonicznie lub mailowo o zaistniałej sytuacji i zażądaj wymiany na nową sztuką pozbawioną wad . Jeśli towar był zapakowany , opakowania nie uszkodziłeś np. nieumiejętnym otwieraniem / rozcięciem to sprawa jest czysta . Taka sieciówka powinna ściągnąć Ci nową sztukę najdalej na środę .
 

Misztu  Dołączył: 19 Mar 2007
Jeśli nie ciachnąłeś węża nożem przy otwieraniu kartonu, to najpierw zbadaj sprawę polubownie - idź/zadzwoń i pogadaj.
Jak będą kręcić nosem, to składaj reklamację na niezgodność towaru z umową (do roku sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z winy konsumenta).
 

pazuzu88  Dołączył: 14 Kwi 2011
Napisałem formularz reklamacyjny poprzez stronę www. Dzisiaj dostałem informację że nowa rura zostanie do mnie wysłana bezpośrednio od Boscha. Póki wąż nie dojdzie to nie chce krakać, ale na ten teraz jestem w szoku że to tak sprawnie i po mojej myśli idzie.
 

Robur  Dołączył: 12 Cze 2011
To jak przyjdzie, to pochwal publicznie łącznie z nazwą. Wypada promować dobrą obsługę.

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach