Dębica i Dębica. Co wy macie z tą Dębicą? Frigo 2 to opona na poważne zimy Jako że mam bardzo pozytywne doświadczenia z modelem Presto UHP2, to skłaniam się ku temu, żeby moje obecne Nokiany WR A3 już słabo dają radę (a niby nie są aż tak stare, bo z 2014 roku) zastąpić czymś nowym. Więc dlaczego znowu nie dać szansy Dębicy? Frigo 2 na mokrej nawierzchni nie dawała najlepiej rady, ale przez śnieg ryła jak dzik. Teraz mają model Frigo HP2, ciekaw jestem jak stoi w porównaniu ze starym Frigo 2.pszczołowaty napisał/a:wyglądały na Dębicę
NAFO expansion is non-negotiable
o to, to, też na takich jeżdżę, najnowsze mają chyba inny bieżnik :)CytatFrigo 2 to opona na poważne zimy
pozdrawiam
k-S2 GR Fuj
Kytutr napisał/a:Frigo 2 [...] przez śnieg ryła jak dzik
CzareK
NAFO expansion is non-negotiable
Kytutr napisał/a:Frigo 2 to opona na poważne zimy
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
Wiele osób to zauważa. Na asfalcie i przy temperaturach powyżej zera są dość miękkie. U mnie trochę pomagało dopompowanie.plwk napisał/a:Miałem, na śniegu bardzo dobre, ale po 5-ciu latach zrobiły się na asfalcie niepewne i musiałem zmienić na nowe.
NAFO expansion is non-negotiable
Kytutr napisał/a:Na asfalcie i przy temperaturach powyżej zera są dość miękkie.
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
K-5iis + Bigma, K-30, K-X, K-R, P18-55, P50-200, P80-320, S70-300, T70-300, Trioplan 100/2.8 i sporo innych gratów.
Kytutr napisał/a:(czeska droga krajowa nr 290)
CzareK
Sierra w tym kontekście nie brzmi jakoś przekonywująco.CytatOsobiście bardzo mile wspominam dwukrotną drogę Złoty Stok - Lądek Zdrój przez tzw. "Zakręt Bublewicza", ledwo przetartą, na tylnonapędowej Ścierce sprzed wynalezienia jakiejkolwiek kontroli trakcji, chyba jakiś 97-98rok .
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
return LBA ? lemat Dady : piwko w Poznaniu?;
Robert napisał/a:byle alpejska dróżka latem daje dużo bardziej w kość. Potem wszystkie nasze drogi wydają się banalne
CzareK
Pozdrawiam
Arti
Arti napisał/a:No właśnie, jak sobie radzicie z TPMSem przy 2 kompletach kół?
Samozwańczy kustosz oddziału muzeum klubu użytkowników pentax@pl
ME Super, SFXn, MZ-S, Olek OM2SP, Fuji X100F, K-01, MX-1, M 50/1,7, M 135/3.5, Panagor 28/2.8, Metz 58 i trochę fotośmieci,
Arti napisał/a:Nokiany WR D4
Kiedyś to były czasy ! Po drzewach się chodziło...
Kotlet`s professional photography
http://sebastianstoklosa.blogspot.com/
jacekh napisał/a:I też problem czy zostać na 18 - rozmiar 245/45 18 czy kompletować całe nowe koła a wtedy 225/55 17.
Pozdrawiam
Arti
Arti napisał/a:jakieś stalowe
ME Super, SFXn, MZ-S, Olek OM2SP, Fuji X100F, K-01, MX-1, M 50/1,7, M 135/3.5, Panagor 28/2.8, Metz 58 i trochę fotośmieci,
jacekh napisał/a:Arti napisał/a:
jakieś stalowe
No właśnie, stalowych 17 nie ma do Renówek...
Enzo napisał/a:
Arti napisał/a:
Nokiany WR D4
Kupiłem je dwa tygodnie temu, czekają na założenie.
K-3|K-x|DA L 18-55|DA L 50-200|A50/2|DA35|T17-50|DA* 60-250|DA 15
Ż jest P... p.
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl