pi.wa  Dołączył: 20 Kwi 2006
Rusza z kopyta
Wirtualne Media doniosły:
1 maja rozpocznie się outdoorowa kampania aparatów cyfrowych marki Pentax.
Kampania będzie mieć charakter wizerunkowy. Jej celem jest utrwalenie wizerunku aparatów marki Pentax jako produktów innowacyjnych i wykorzystujących najnowsze rozwiązania technologiczne.
Kampania obejmie największe miasta Polski (200 tablic). Na billboardach pojawi się aparat cyfrowy Pentax Optio T10. Działania potrwają do końca maja. Kreację kampanii przygotował dział graficzny Apollo Electronics, zakup nośników powierzono domowi mediowemu Initiativ


co wy na to???
może to wiosna dla Pentaxa nie tylko kalendarzowa
 

Michu  Dołączył: 18 Kwi 2006
O kufa...
Z wrażenia rozwolnienia dostałem...
 

jerz  Dołączył: 19 Kwi 2006
Jak na wizerunkowa kampanie i taki brand jak Pentax 200 tablic w najwiekszych miastach Polski to marniutko... Mam nadzieje, ze to dopiero poczatek.

Pozdrowienia!

P.S. Czemu ten watek jest w FAQ?
 

darku  Dołączył: 20 Kwi 2006
...
Moze wrescie jest szansa na jakies profity. Juz tyle czasu udostepniam im powierzchnie reklamowa na swoim T-shirtcie i nic.
 

Piotrek  Dołączył: 20 Mar 2006
Hejkum! mala prosba - jezeli podajecie jakies wiadomosci znalezione w necie, dolaczcie prosze sciezke do zrodla.
 

sołtys  Dołączył: 19 Kwi 2006
no to odwołuje wszystko co kilka dni temu na forum niniejszym napisałem ;-) .. cosik rusza - pewnie jak wejdą nowe modele kampania będzie (być powinna) z jeszcze większą werwą :)
 

jerz  Dołączył: 19 Kwi 2006
Panowie... ja mam wrazenie, ze po 13 tablic na miasto raczej wizerunu Pentaxa nie zmieni.

Oby to byl dopiero poczatek, chociaz pozostaje sceptyczny - ile na reklame wydaje konkurencja? Same dobre produkty niestety nie wystarcza.

Pozdrawiam,
Jerz
 

sołtys  Dołączył: 19 Kwi 2006
jerz: wiesz, to chyba nie o to chodzi, żeby zmienić wizerunek, ale o to, że duuuża większość potencjalnych klientów nie wie co to Pentax, nie zna tej marki i ta kampania chyba ma taki cel, żeby powiedzieć "Halo potencjalny kliencie. Oprócz Canonów i Nikonów istnieje jeszcze Pentax". Ja to raczej odbieram jako przygotowanie gruntu przed właściwą kampanią jaka powinna towarzyszyć wejściu na rynek nowych modeli .. może to się wydawać mało, ale na początek i to dobre, bo chyba nie ma sensu, żeby wydawać kase na postawienie bilbordu w przysłowiowym Pcimiu Dolnym tylko właśnie w dużych miastach, gdzie potencjalnych klientów jest więcej
 

jerz  Dołączył: 19 Kwi 2006
Sołtys, mnie tez cieszy, ze cos sie rusza, ale uwierz mi, zeby kampania byla zauwazona potrzeba wiecej. Duzo wiecej :) To 200 tablic to na sama Warszawe jest malo. Nie kwestionuje rozmieszczenia, czy pomyslu na reklame, tylko skale.
Pare billboardow moze byc uzupelnienem dla duzej kampanii prowej, ale samo nie da efektu. Tym bardziej, ze jest to kampania okreslona jako "wizerunkowa". Cos mi sie wydaje, ze bez wiekszej kasy od wujka Samsunga Apollo wiele nie zdziala.


Z drugiej strony moze zrobia jakis super program sprzedazowy i poprawia dystrybucje, wtedy mozna by to jakos wytlumaczyc, dlaczego tak malo zostalo na reklame - niestety nic o tym w artykule nie pisza. Chociaz to, ze ktos im kupuje media jest obiecujace, moze agencja robi i cos innego? Moj sceptycyzm powieksza przygotowanie reklamy przez "dział graficzny Apollo Electronics" - czyli raczej poza billboardy, ewentualnie prase raczej nie wyjda. W ogole podejscie Apollo jest dziwne - z jednej strony wchodza w nowoczesny kanal sprzedazy i wystawiaja po pare sztuk sprzetu na Allegro, z drugiej na ich sronie nic kupic nie mozna, gorzej - nie ma nawet cen.

W sumie to chcialbym nie miec racji i zobaczyc Pentaxa w TV 8-)

Pozdrawiam,
Jerz
 

l_uka  Dołączył: 20 Kwi 2006
ale czy billboard z aparatem kompaktowym, chocby nie wiem jak bardzo zaawansowanym, ale nieznanej marki (pentax), czy taki billboard nie bedzie rownie obojetny dla "Kowalskiego", jak billboard z kompaktem marki Medion? Sadze ze trzeba by reklamowac glownie linie profesjonalnych produktow (jesli takie juz beda), bo to wlasnie one swiadcza o marce i wtedy Kowalski kupuje kompakta "do 1500" marki Pentax, bo zdaje sobie sprawe z tego, ze firma porzadna i zawodowcy tego uzywaja (mimo ze wcale nie musza ;)
 

Michu  Dołączył: 18 Kwi 2006
L_uka - tak naprawdę nie chodzi o reklamę jakiegokolwiek produktu. Chodzi tylko i wyłącznie o zaistnienie i rozpoznanie przez klienta marki. Sprzedaje się marka - nie produkt.
A z reklamą tego modelu to świetny pomysł: Przeciętny Kovowsky zachwyci się dotykowym ekranem. Potem doczyta, że jest stabilizacja matrycy (teraz to trendy i jizzy) i gdzieś tam w odległych zakamarkach podświadomości, pomiędzy wizją wódki z korniszonem i bilboardu Triumpha zagnieździ się nazwa Pentamak czy Pentix.
 

l_uka  Dołączył: 20 Kwi 2006
ok, no moze sie nie znam na reklamie ;]
z ta swiadomoscia marki to cos jak czarno-zolty tramwaj z napisami NIKON
nikon, medion, omo, pentax - co za roznica? ktory wybrac do 1500? ;->
 

sylwiusz  Dołączył: 19 Kwi 2006
Re: Rusza z kopyta
pi.wa napisał/a:
co wy na to???
może to wiosna dla Pentaxa nie tylko kalendarzowa

Dodam tylko, ze zdjecie bobasa na LCD zostalo zrobione jak najbardziej cyfrowym Pentaxem :-)
 

sylwiusz  Dołączył: 19 Kwi 2006
jerz napisał/a:
Panowie... ja mam wrazenie, ze po 13 tablic na miasto raczej wizerunu Pentaxa nie zmieni.

80 w Warszawie :mrgreen:

Cytat
Oby to byl dopiero poczatek, chociaz pozostaje sceptyczny - ile na reklame wydaje konkurencja? Same dobre produkty niestety nie wystarcza.

Sa pewne dobre ruchy, jesli zwieksza sprzedaz to na pewno beda i nastepne ;-)
 

Michu  Dołączył: 18 Kwi 2006
sylwiusz napisał/a:
jerz napisał/a:
Panowie... ja mam wrazenie, ze po 13 tablic na miasto raczej wizerunu Pentaxa nie zmieni.

80 w Warszawie


No tak. To pewnie do Bydgoszczy dojadą tylko nogi od bilboardu... :-?
 

jerz  Dołączył: 19 Kwi 2006
sylwiusz napisał/a:
jerz napisał/a:
Panowie... ja mam wrazenie, ze po 13 tablic na miasto raczej wizerunu Pentaxa nie zmieni.

80 w Warszawie :mrgreen:

Cytat
Oby to byl dopiero poczatek, chociaz pozostaje sceptyczny - ile na reklame wydaje konkurencja? Same dobre produkty niestety nie wystarcza.

Sa pewne dobre ruchy, jesli zwieksza sprzedaz to na pewno beda i nastepne ;-)


No to czekam z neicierpliwoscia :) I trzymam kciuki za powodzenie, jako barometr mozemy patrzec na p.r.f.c i obserwowwac ilosc pojawiajacych sie nowych pytan o cyfrowki Pentaxa ;)

A zdjecie bobasa ladne :)))

Pozdrowienia,
Jerz
 

Piotrek  Dołączył: 20 Mar 2006
obok bilboardow powinni sie takze nie w branzowych pismach, bo przecietny Kowalsky nie czyta Foto-Kuriera, Pozytywa czy innych pism ale w National Geographic, Traveler czy temu podobnych "opiniotworczych" pismach kolorowych.

Wtedy ta akcja zaczynalaby miec i rece i nogi
 

jerz  Dołączył: 19 Kwi 2006
Piotrek - dokladnie, tym bardziej, ze "cyfrowka" jest tematem nie do ogarniecia dla przecietnej Pani Kowalskiej okolo 40. i najczesceij zasiega opinii informatyka z pracy, badz artykulow wlasnie w Przyjacolkach itp.
Dlatego sadze, ze kampanie wizerunkowe sa fajne dla marek juz w swiadomosci konsumenta istniejacych - budowanie "od zera" wymaga ogromnych nakladow.

Sylwiusz wspomnial jednak, ze cos sie szykuje - pozostaje uwierzyc w Apollo, ze maja jakiegos asa w rekawie.
 

Piotrek  Dołączył: 20 Mar 2006
zobaczymy na plenerze - ponoc ma w koncu przyjechac do nas przedstawiciel Apollo - to go przycisniemy do muru :)
 

jerz  Dołączył: 19 Kwi 2006
Tym bardziej zaluje, ze mnie nie bedzie... no trudno, licze, ze bedzie jakas relacja z plenru na forum :)

Pozdrawiam,
Jerz

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach