Morituri Nolumus Mori
www.rivelv.deviantart.com / https://500px.com/rivelv
Nie wszystko co się liczy jest policzalne i nie wszystko co policzalne się liczy.
pszczołowaty napisał/a:hmmm Alpy i cycki w systemie
YM124G, MX, Mz-5n, K-5II, K-3II
rychu napisał/a:I trzeba nam jeszcze czegoś?
K-1, SMC FA*24/2, SMC FA*300/4.5, T 28-75/2.8: 645N+FA 45-85/4.5+ A 35/3.5, seria tradycyjnych korpusów bagnetu "K" i nawet jakieś Nikony oraz osprzęt do wszystkiego i niczego.
pozdrawiam
k-S2 GR Fuj
*ist DS | K20D | K-5II | 17 | ME-Super | G9X
Mam Pentaksa i nie zamierzam przepraszać
Ryszard napisał/a:Skoro miało być tak dobrze, to dlaczego jest tak... no... jak jest?
Ryszard napisał/a:optyczne.pl
Kiedyś to były czasy ! Po drzewach się chodziło...
Kotlet`s professional photography
http://sebastianstoklosa.blogspot.com/
Enzo napisał/a:Jaki to ma sens? Nie wiem.
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - malutki dron
W świetle założeń systemów bezlusterkowych ma i to głęboki. Przecież na wykresach miał być tylko jeden, ten pierwszy słupek, z każdym obiektywem, w każdym świetle, w każdej odległości i na każdej ogniskowej...Enzo napisał/a:Widzę, że nadal porównują AF różnych aparatów, z założonymi różnymi obiektywami. Jaki to ma sens?
*ist DS | K20D | K-5II | 17 | ME-Super | G9X
Mam Pentaksa i nie zamierzam przepraszać
Nikon, Pentax, Leica, Hasselblad, Rolleiflex, FKD i to nie wszystko ...
Tutaj mowa o tablicach testowych. Nieruchomych, zdaje sięJacek_Z napisał/a:Gdy się fotografuje ruch
Lustrzance wystarczy jedno lustro i jeden pryzmat (nie licząc tych od AF) - dalmierz chyba ma tego więcej, więc raczej nieJacek_Z napisał/a:damierz to bezlustro?
*ist DS | K20D | K-5II | 17 | ME-Super | G9X
Mam Pentaksa i nie zamierzam przepraszać
Ryszard napisał/a:Tutaj mowa o tablicach testowych. Nieruchomych, zdaje sięJacek_Z napisał/a:Gdy się fotografuje ruch
Nikon, Pentax, Leica, Hasselblad, Rolleiflex, FKD i to nie wszystko ...
Ja mam pozytywne odczucia z używania widocznych w mojej stopce Pentaksów - ale nie przekonuję nikogo, że mam super AF a testy są do baniJacek_Z napisał/a:Kwestia procedur i pytanie o to na ile test się pokrywa z odczuciami fotografujących.
*ist DS | K20D | K-5II | 17 | ME-Super | G9X
Mam Pentaksa i nie zamierzam przepraszać
Morituri Nolumus Mori
www.rivelv.deviantart.com / https://500px.com/rivelv
Rivelv napisał/a:A ja dobie dzisiaj, zupelnie przy okazhi pomacalem RP z obiektywem 24-105 (chyba)
No i musze przyznac ze jak aparat milo sie trzymalo. To zawiodlem sie na wielkosci obiektywu. Caly urok z malego korpusu znika gdy jest to w komplecie.
Mimo ze trzyma sie to dosc pewnie i wygodnie. To jednak chcialo by sie założyć tam jakiegos Limiteda
MF , FF , APS-C
Canon zły oraz K-7, MZ-30, SF7, ME, Spotmatic, Tessar 50/2.8, Kijew 60
CytatNIESAMOWITA SZYBKOŚĆ. LEPSZE WYNIKI
Model EOS R3 zaprojektowano z myślą o uwiecznianiu najbardziej dynamicznych wydarzeń. Przeznaczony do fotografowania obiektów poruszających się z dużą prędkością. Skonstruowany pod kątem rygorystycznych wymagań profesjonalistów i ch*** się wyjątkową szybkością reakcji, wysoką czułością, niezawodnością i trwałością.
Kontrola nad ruchem
Aparat EOS R3 uwiecznia ulotne chwile w tempie 30 kl./s, ukazując szczegóły, których nie dostrzega ludzkie oko.
Podświetlana matryca warstwowa jest tak szybka, że fotografowie mogą korzystać z elektronicznej migawki, aby uchwycić szybki ruch bez obaw o zniekształcenia powstające podczas poziomego ruchu aparatu. Korzystaj z zalet najkrótszego czasu naświetlania (1/64 000 s) i serii zdjęć robionych z szybkością 30 kl./s z zachowaniem śledzenia AF/AE.
Zaawansowany, sterowany wzrokiem AF
Czy jakikolwiek aparat sprawiał wrażenie, że potrafi czytać Twoje myśli? Dzięki naszej technologii nowej generacji sterowania autofokusem za pomocą wzroku (Eye Control) aparat EOS R3 wyostrza obiekty, na które patrzysz. Ta niezrównana kontrola nad autofokusem sprawia, że aparat nie ustępuje szybkością reakcji użytkownikowi – pozwala błyskawicznie reagować na ciągle zmieniające się warunki ujęcia.
Najlepsze w naszej historii śledzenie obiektów
Wykorzystując sztuczną inteligencję i tysiące prawdziwych zdjęć, nauczyliśmy model EOS R3 rozpoznawać skutecznie ludzi, zwierzęta i pojazdy – niezależnie od tego, w której części kadru się poruszają.
Można śledzić ludzi nawet wtedy, gdy mają na sobie kask lub okulary przeciwsłoneczne. Gdy fotografujemy sporty motorowe, aparat EOS R3 rozpoznaje motocykle i samochody wyścigowe, rozróżniając nawet zamknięte i otwarte kokpity i precyzyjnie lokalizując kask kierowcy, gdy jest on widoczny.
Połączenie skutecznego filmowania i fotografowania
EOS R3 to rozwiązanie dla profesjonalistów. Umożliwia nagrywanie filmów o kinematograficznej jakości i robienie znakomitych zdjęć. Dzięki wielu funkcjom umożliwiającym jeszcze bardziej kreatywne filmowanie aparat może rejestrować nadpróbkowany obraz w rozdzielczości 4K oraz materiał 6K RAW i zapisywać go na karcie pamięci CFexpress. Profil Canon Log 3 zapewnia większy zakres dynamiki i umożliwia skuteczniejszą korekcję kolorów.
Bardzo ważne jest to, że ta sama funkcja rozpoznawania obiektów, z której mogą korzystać fotografowie, jest również dostępna dla filmowców. Dzięki temu można śledzić obiekty poruszające się w obrębie kadru, zachowując ich wyostrzenie nawet podczas pracy.
Połączenie ze światem
Łączność jest niezbędnym narzędziem w pracy fotografów sportowych i fotoreporterów. Aparat EOS R3 wykorzystuje wbudowane gniazdo przewodowej sieci LAN oraz łączność Wi-Fi w pasmach 2,4/5 GHz do komunikacji z sieciami komputerowymi, laptopami i urządzeniami przenośnymi, co umożliwia szybkie i łatwe udostępnianie zdjęć oraz zdalne sterowanie aparatem. Aparat EOS R3 jest również zgodny z aplikacją Mobile File Transfer, która umożliwia profesjonalnym fotografom dodawanie metadanych i przesyłanie obrazów ze smartfonów za pomocą sieci Wi-Fi lub sieci komórkowej.
Model EOS R3 ma też nową, wielofunkcyjną stopkę do podłączania akcesoriów, która umożliwia przesyłanie danych i zasilanie nowych akcesoriów, a także działa jak gorąca stopka dostępnych lamp błyskowych Speedlite i wyzwalaczy.
Zaprojektowany i wyprodukowany dla profesjonalistów
Model EOS R3 zaprojektowano z myślą o trudach codziennej pracy profesjonalistów – niezależnie od tego, z jakimi wyzwaniami muszą się mierzyć.
Podczas burzy czy ulewy wytrzymały korpus ze stopu magnezu jest pyło- i wodoszczelny na tym samym poziomie, co nasze legendarne aparaty z serii EOS-1D. Możesz fotografować bez obaw w każdych warunkach.
Pasuje do istniejącego systemu
Model EOS R3 pasuje do istniejącego systemu, współpracując z innymi aparatami bezlusterkowymi lub lustrzankami cyfrowymi.
Jest zasilany przez pojemny akumulator LP-E19 – taki sam, jaki występuje w korpusach serii EOS-1DX. Obiektywy EF będą działać dokładnie tak, jak powinny, dzięki szerokiej gamie wysokiej jakości adapterów, które mogą zapewniać dodatkowe elementy, takie jak pierścień sterowania czy filtry wsuwane.
Model EOS R3 ma intuicyjnie obsługiwane elementy sterujące i ergonomiczną budowę. Jest efektem trzech dekad ewolucji i nieustannego uwzględniania potrzeb zawodowych fotografów. Ciesz się niezrównaną ergonomią dzięki intuicyjnie obsługiwanemu interfejsowi.
Szybkie, regulowane elementy sterujące
Model EOS R3 to profesjonalny aparat o szerokim zakresie zastosowań. Kształt i formę oparto na modelu EOS-1DX, ale aparat jest mniejszy i lżejszy, a przy tym zaprojektowany go z uwzględnieniem zasad wprowadzonych w systemie aparatów bezlusterkowych EOS R, aby usprawnić obsługę.
Aparat ma szereg elementów sterujących. Zarówno multi-sterownik, jak i inteligentny kontroler są w zasięgu kciuka. Trzy regulowane pokrętła na korpusie aparatu oraz pierścień regulacji na każdym obiektywie RF umożliwiają ustawianie czasu naświetlania, przysłony, czułości ISO i kompensacji ekspozycji bez odsuwania aparatu od oka.
Model EOS R3 ma też odchylany ekran o wysokiej rozdzielczości (4 mln punktów), który zapewnia wyraźny i jasny obraz o wysokiej jakości nawet w jasnym świetle. Umożliwia łatwe komponowanie ujęć z twórczej perspektywy. Dwa gniazda kart umożliwiają zapisywanie plików zdjęć i filmów na powszechnie dostępnych kartach SD (z obsługą standardu UHS-II) lub superszybkich nośnikach CFexpress nowej generacji.
Używanie migawki elektronicznej z lampą błyskową
Aby pomóc w zrównoważeniu ilości światła dziennego i światła lampy błyskowej nawet w warunkach dużej jasności lub w przypadku fotografowania szybko poruszających się obiektów, umożliwiono synchronizację lampy błyskowej podczas używania migawki elektronicznej aparatu – zarówno w kontekście lamp błyskowych Canon Speedlite, jak i studyjnych lamp błyskowych innych producentów.
"Living is easy with eyes closed"
"Living is easy with eyes closed"
sołtys napisał/a:sensor 24,1 Mpix
sołtys napisał/a:śledzenie AF dla ludzi, zwierząt, pojazdów
Kiedyś to były czasy ! Po drzewach się chodziło...
Kotlet`s professional photography
http://sebastianstoklosa.blogspot.com/
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
return isLBA ? lematDady() : piwkoWPoznaniu();
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl