opiszon napisał/a:A ta kwesta braków to nie powszechne w branży kłopoty z łańcuchem dostaw? Dacie trafiające do klientów bez modułu radia/nawigacji?
CytatSposób w jaki dostarczano pojazdy do punktów sprzedaży w Polsce przyczynił się do powstania legendy o drewnianych/wiórowych klockach hamulcowych – auta transportowano z wyjętymi klockami, a w ich miejsce wkładano kawałki drewna, aby zabezpieczyć tłoczki przed zbytnim wysunięciem
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
return isLBA ? lematDady() : piwkoWPoznaniu();
K10 , ME-super, Optio 50, kit, 200/4 , 50/1,7 , 35-80/4 , 28/2,8 , rev 80-200/1,4,8 , Sigma 70-300 APO DG, TC 2x, filtry, torby i duzo checi.
opiszon napisał/a:MCsubi, Oltcit Club?[
MCsubi napisał/a:opiszon napisał/a:MCsubi, Oltcit Club?[
Nie, to była zwykła Dacia (ta najbrzydsza, komunistyczna licencja Renault)
Praktica EE2, Praktica MTL5, Praktisix IIA i Canon EOS300
YM124G, MX, Mz-5n, K-5II, K-3II
CytatJednak pochłaniała roboczogodziny w kanale. To była motoryzacja. Teraz zaglądam pod auto dwa razy w roku przy zmianie kół sezonowym.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
return isLBA ? lematDady() : piwkoWPoznaniu();
Nie przesadzajmy, auta dopracowane, praktyczne, oszczędne i nie upierdliwe były powszechne już w latach '90. To trzydzieści lat temu, przypominam. To co mamy dzisiaj (z całym bagażem rozmaitych komplikacji) jest, owszem lepsze technicznie, ale niewiele wnosi merytorycznie. Nadal ledwo się turlamy w mieście, a na autostradach 120..140.rychu napisał/a:Teraz zaglądam pod auto dwa razy w roku przy zmianie kół sezonowym.
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 50/1.8
Samyang 8/3.5 | Tam 90/2.8 | Tam 70-300/4.0-5.6 | Metz 48 AF-1
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
CzareK
EE2 napisał/a:MCsubi napisał/a:opiszon napisał/a:MCsubi, Oltcit Club?[
Nie, to była zwykła Dacia (ta najbrzydsza, komunistyczna licencja Renault)
Jesteś pewien, że w Daciach też były drewniane klocki hamulcowe? Bo na 100% były w Oltcitach na czas transportu i przy PDI (przeglądzie przedsprzedażnym) powinny zostać zamienione na normalne. Tymczasem niestety bywało z tym różnie i zdarzało się, że Oltcity wyjeżdżały z drewnianymi klockami.
A jeszcze a propos Dacii z czasów Ceausescu - spotkał ktoś może Dacię 2000?
Pozdrawiam
--
Łukasz
YM124G, MX, Mz-5n, K-5II, K-3II
greentrek napisał/a:Na prowincji nie znajdziesz VAGowskich 1.2 TFSI, za to nadal dużo "Pasków B3 w tedeiku
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
Ja myślę, że tutaj słowo klucz to: pierwszy właściciel. A to nie jest tania opcja, o jakiej zdaje się pisać greentrek.plwk napisał/a:całkowicie bezproblemowy napęd
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 50/1.8
Samyang 8/3.5 | Tam 90/2.8 | Tam 70-300/4.0-5.6 | Metz 48 AF-1
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
plwk napisał/a:w przypadku mojego egzemplarza, całkowicie bezproblemowy napęd.
rychu napisał/a:Nie wyobrażam sobie teraz samodzielnej obsługi samochodu coś ponad uzupełnianie płynów i wymiany żarówki.
CzareK
greentrek napisał/a:problem wyciągających się łańcuchów rozrządu nie był wydumany
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
return isLBA ? lematDady() : piwkoWPoznaniu();
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
A osprzęt silnika? A reszta samochodu? Skomplikowane zawieszenie i inne układy? Dzisiejsze auta są fajne, póki nowe - robienie w nich czegoś za 10 lat i 200 tys. kilometrów nie będzie niczym przyjemnym ani opłacalnym.plwk napisał/a:Przy zmianie oleju co 10-15 tys. lub co roku i regularnej wymianie materiałów eksploatacyjnych i filtrów większość silników okazuje się być niezawodna.
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 50/1.8
Samyang 8/3.5 | Tam 90/2.8 | Tam 70-300/4.0-5.6 | Metz 48 AF-1
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
return isLBA ? lematDady() : piwkoWPoznaniu();
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl