pawelek-79 napisał/a:Kobiety nie mają torsu, tylko dekolt !
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
JackDeJack napisał/a:Ciekawe kiedy ta psycho-ISO-za szumu się lekko opanuje.
plwk napisał/a:Przepraszam ale byłe sportsmenki z NRD mają torsy
KaSetka + 18-55 + jupiter37a + af360fgz
hamster napisał/a:JackDeJack,
ad.4. No właśnie tu zdemaskowałeś szum - modelka nie jest piegowata.
ad.1. W orginale szum na koszuli widać szum znacznie bardziej
K-5/D-BG4/O-ME53/FS K3
Sigma 17-35 mm f/2.8-4 EX DG ASP, Sigma 24-70 mm f/2.8 EX IF DG HSM, Tokina AF 70-210 f/4.5
Metz 48AF-1; Velbon Sherpa 450R
Nie ma powrotu do jaskiń. Jest nas za dużo.
WKIPTJI
KaSetka + 18-55 + jupiter37a + af360fgz
K 5IIs, LX,MX,MEs,ME F,superA,MZ5n,Z1p,ZX-M,KM,SFXn,SF7,P50,SP II+słoiki 16-500mm,flaszki
hamster napisał/a:Kolega chciał zrobić zdjęcie to nastawiłem tak by jednak błysnęło, ale jednak coś mu nie wypaliło
wkt napisał/a:tylko brakije na nim kogoś rozpoznawalnego
K10D tamron 18-250 zenitar 16/2,8 smc 50/1,4 metz44mz-2 FA50/1,4 velbon mini raynox
gebi napisał/a:No właśnie Kfan bądźmy obiektywni i nie porównujmy kasetki z 2006-ego roku, czy kadyszki za parę groszy (1/9 ceny D3???) z najnowszym D3 za nieosiągalną dla większości furę kasy z końca 2007-ego.
gebi napisał/a:No właśnie Kfan "Zaszumić " zdjęcie żaden problem odwrotnie też nie ale odszumić i nie stracić szczegółow to już trudniej....
K-5/D-BG4/O-ME53/FS K3
Sigma 17-35 mm f/2.8-4 EX DG ASP, Sigma 24-70 mm f/2.8 EX IF DG HSM, Tokina AF 70-210 f/4.5
Metz 48AF-1; Velbon Sherpa 450R
Nie ma powrotu do jaskiń. Jest nas za dużo.
WKIPTJI
hamster napisał/a:Ostatnio zrobiłem niedoświetlone zdjęcie na iso1600 wyciągnąłem o 3 EV i każdy kto je oglądał jest zachwycony
Ale po co ma mieć? Nie wiedzę uzasadnienia dla Pentaksowego korpusu za min 15tys pln, max 30tys pln. Nikt nie kupi, za mało osprzetu.Kfan napisał/a:O to właśnie chodzi że Nikon ma D3 a Pentax niczego porównywalnego nawet za większe pieniądze.
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
Kfan napisał/a:ale kiedy myśli się o zarabianiu pieniędzy i odpowiedniej jakości świadczonych usług to 5 krotna różnica cen przestaje mieć znaczenie kiedy w ręce dostaje się sprzęt zdolny rejestrować obraz w słabym świetle zastanym i jeszcze do tego w jakości (ilości szczegółów) lepszej niż dają to matryczki Sony.
modern art = i could do that + yes, but you didn't
Albo ma bogatych klientów [śmietanka zwana warszaFką], albo jest nieudolny, że tyle marnuje materiału przy swoich powiększeniach. Znam ludzi, którzy wołają sobie slajdy, powiększenia kolorowe 70x100 to u nich normalka. Nie biorą kilkudziesięciu tysi za to. Ale też nie bawią się w śluby, bo im szkoda czasu na to. Głównie duże zamówienia dla koncernów.guerilla napisał/a:znam kolesia z warszawy co robi śluby po kilkanaście tysięcy za imprezę a kilkadziesiąt
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
tref napisał/a:Albo ma bogatych klientów [śmietanka zwana warszaFką], albo jest nieudolny, że tyle marnuje materiału przy swoich powiększeniach.guerilla napisał/a:znam kolesia z warszawy co robi śluby po kilkanaście tysięcy za imprezę a kilkadziesiąt
modern art = i could do that + yes, but you didn't
tref napisał/a:Znam ludzi, którzy wołają sobie slajdy, powiększenia kolorowe 70x100 to u nich normalka. Nie biorą kilkudziesięciu tysi za to. Ale też nie bawią się w śluby, bo im szkoda czasu na to. Głównie duże zamówienia dla koncernów.
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
Nie! Dziwię się tylko jak można płacić kilkanaście/dziesiąt tysi za foto ze ślubu. Znaczy nie dziwię się, że jak kogoś stać, a chce mieć pewność dobrych zdjęć, to płaci. Dziwię się, kogo na to stać ?alkos napisał/a:Rozliczasz go z cennika tref?
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
tref napisał/a:Dziwię się, kogo na to stać ?
guerilla napisał/a:Kfan napisał/a:ale kiedy myśli się o zarabianiu pieniędzy i odpowiedniej jakości świadczonych usług to 5 krotna różnica cen przestaje mieć znaczenie kiedy w ręce dostaje się sprzęt zdolny rejestrować obraz w słabym świetle zastanym i jeszcze do tego w jakości (ilości szczegółów) lepszej niż dają to matryczki Sony.
nieprawda.
znam kolesia z warszawy co robi śluby po kilkanaście tysięcy za imprezę a kilkadziesiąt za to samo w kolorze . dlaczego? bo cz-b ślub jest na kliszach i archiwalnych powiększeniach barytowych, a kolor na kliszach które ten facet sam odbija w c-41 ciemni. i na 100% nie opłacałoby mu się przejście na D3.
jest też laska z gdańska, co robi koncerty przede wszystkim i dla agencji prasowych. fotografuje cyfrą 10mpx (któryś z niższych canonów ) -zawsze używa 800/1600 a potem do szumu dorzuca jeszcze zeskanowane ziarno łądnie. i efekt jest powalający. i też dziewczyna nie bieduje, naprawdę.
odpowiednią jakość usług to już zapewnia Canon 300D. a reszty trzeba się nauczyć :_)
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl