Yashica Mat124, Canon 100d
Eldred napisał/a:ale jeden mój znajomy zakleja napisy na kadyszce jak idzie na miasto, ciekawe na ile to tak na prawdę zmniejsza widoczność (tego) aparatu.
Eldred napisał/a:A Ja nadal uważam, że za dużo mniej niż tysiaka możka pójść do jakiegoś specjalisty który trwale pomaluje aparacik na czarno i to z napisami,
dan napisał/a:Osobiscie chcialbym miec aparat w kolorze ciemnego grafitu, bez zadnych napisow.
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
Yashica Mat124, Canon 100d
No i tu jest właśnie drobny problem. Żeby była odpowiednia trwałość to musi być lakier piecowy, albo farba proszkowa. Jedno i drugie wymaga dość wysokiej temperatury do utwardzenia i z bebechami w środku jest raczej niewykonalne. Inny trwały sposób malowania to chemoutwardzalne lakiery poliestrowe, lub epoksydowe, ale one z kolei dają dośc grubą warstwę, co na aparacie będzie nie bardzo wyglądało. Najszybciej to rozbiórka i malowanie samych elementów korpusu, bez zawartości.Eldred napisał/a:trwałym czrnym/grafitowym lakierem
Są dwa lematy Dady-Opiszona.
Trzeci lemat Dady - FuFu w kwadracie jest boskie.
Pozdrowienia z jaskini Kicka
Eldred napisał/a:a potem pokrycia go jakimś trwałym czrnym/grafitowym lakierem dobrej jakości?
Dada napisał/a:eby była odpowiednia trwałość to musi być lakier piecowy, albo farba proszkowa. Jedno i drugie wymaga dość wysokiej temperatury do utwardzenia i z bebechami w środku jest raczej niewykonalne.
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
Yashica Mat124, Canon 100d
PiotrB. napisał/a:Z czarnych Contaksow tez schodzi farba.
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
CytatWlasciwie to nie jest farba taka typowa, to jest jakby powiedziec, chemiczny osad?
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
:mateusz
Sony RX100 M3 | Contax G2 + Planar T* 45/2
nieużywane: Z1P | ME | SMC-M 50/1.7 | SMC-M 28/2.8 | SMC-FA 28-70/4 AL | Tokina SD 70-210/4-5.6
eeyore napisał/a:Tak na szybko - jakie przeciętnie czasy da się utrzymać z ręki bez lustra? Bo nie wiem w jakim momencie mam się zacząć martwić
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
No tak, zdaję sobie sprawę, że wiele zależy od konkretnego przypadku i osobnika, szukałem jednak porady jaki czas może być krytyczny. Jeżeli to zdjęcie jest przy 1/4 to jestem pod wrażeniem :)alkos napisał/a:To zalezy tylko i wylacznie od techniki i podparcia Czasami porusze 1/125, czasem 1/4 wychodzi bardziej niż przyzwoicie
Podejrzewam, że ja przez dłuuuugi czas nie zauważę mankamentów obiektywu. Teraz mam po prostu jeszcze więcej nauki przed sobą - chociażby próba wyczucia jak tu jest z GOalkos napisał/a:Regułę jednak mam taką : jezeli czasy schodza mi ponizej 1/90, otwieram szkło na maksa, ewentualnie daje korekcje -1EV (jak powyzej)... bardziej widac bowiem poruszenie niz lekki (Zeiss!) spadek ostrosci szkla
:mateusz
Sony RX100 M3 | Contax G2 + Planar T* 45/2
nieużywane: Z1P | ME | SMC-M 50/1.7 | SMC-M 28/2.8 | SMC-FA 28-70/4 AL | Tokina SD 70-210/4-5.6
eeyore napisał/a:Jeżeli to zdjęcie jest przy 1/4 to jestem pod wrażeniem :)
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
Mniodzio!! To jest aparat dla mnie; jakoś zazwyczaj mam ochotę robić zdjęcia, gdy światła nie starcza i światłomierz sugeruje 1/30s...alkos napisał/a:Pamietam, że w trakcie robienia się właśnie zastanawiałem, czy dam rade... oryginalnie było 1/2, ale dałem -1EV, bo na 100% wiem że pół sekundy nie utrzymam
:mateusz
Sony RX100 M3 | Contax G2 + Planar T* 45/2
nieużywane: Z1P | ME | SMC-M 50/1.7 | SMC-M 28/2.8 | SMC-FA 28-70/4 AL | Tokina SD 70-210/4-5.6
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl