Pozdrawiam
Paweł
-----------
Za Fafniakiem: Nie dla leniiii !!!!!!!!!!
Moje pstryki
"Let your soul shine. / It's better than sunshine, / It's better than moonshine, / Damn sure better than rain."
Cudnie, fajnie i w pytę
Ile to trwało ?Maciek napisał/a:dostała nowy egzemplarz.
Pozdrawiam
Paweł
-----------
Za Fafniakiem: Nie dla leniiii !!!!!!!!!!
Moje pstryki
W gwarancji jest napisane 14 dni. Chyba wg. przepisów można już żądać nowego sprzętu, gdyż gwarant nie wywiązał się z terminem naprawy. Musiałbyś poszukać.zasiu napisał/a:Dobra, a co jeśli przekraczają gwarantowane 14 dni na naprawę?
Pozdrawiam
Paweł
-----------
Za Fafniakiem: Nie dla leniiii !!!!!!!!!!
Moje pstryki
argawen napisał/a:dostała nowy egzemplarz.
Ile to trwało ?
"Let your soul shine. / It's better than sunshine, / It's better than moonshine, / Damn sure better than rain."
Cudnie, fajnie i w pytę
Zgadza się. W warunkach gwarancji jest napisane, że jeżeli gwarant nie jest w stanie naprawić sprzętu, klient ma prawo otrzymać nowy. Termin 14 dni może być przekroczony do 21 dni w wypadku, gdy sprzęt nie jest dostarczony bezpośrednio do serwisu. Rozmawiałem już z Federacja Konsumentów i poradzili mi, by napisać pismo, z żądaniem dostarczenia sprzętu w terminie 7 dni lub wymiany na nowy. Zobaczymy.zasiu napisał/a:ZTCW jeśli korzystasz z gwarancji to zgadzasz się na warunki w niej zawarte.
Ale przecież Apollo daje gwarancję i zobowiązuje się naprawić w ciągu 14 dni.zasiu napisał/a:wg polskiego prawa producent nie musi dawać gwarancji na swój sprzęt, jest to jego dobra wola.
Siostra ustalała ustnie, czy wysyłała pismo ?Maciek napisał/a:IIRC to po tych około 3 tygodniach i ustaleniu, że dostanie nowy przyszło kurierem następnego dnia.
Pozdrawiam
Paweł
-----------
Za Fafniakiem: Nie dla leniiii !!!!!!!!!!
Moje pstryki
argawen napisał/a:Siostra ustalała ustnie, czy wysyłała pismo ?
"Let your soul shine. / It's better than sunshine, / It's better than moonshine, / Damn sure better than rain."
Cudnie, fajnie i w pytę
Roboczych. Ale i tak termin minął (24.01, wg. roboczych), oddałem go 3.01. Nie w tym problem. Mógłbym jeszcze z tydzień poczekać. Chodzi o to, że serwis nie wie, co z moim K100D. Miał być, a nie ma go. . W dodatku na protokole przyjęcia mam odbiór 17.01.rytmisk napisał/a:14 dniowe zobowiazanie .. jest liczone w dniach roboczych czy normalnie kalendarzowo
Tak z ciekawości pytałem, bo pismo napiszę.Maciek napisał/a:Musiałbym się z nią skontaktować i wywiedzieć bo takich szczegółów nie pamiętam.
Pozdrawiam
Paweł
-----------
Za Fafniakiem: Nie dla leniiii !!!!!!!!!!
Moje pstryki
argawen napisał/a:nie mogą się dogadać z serwisem niemieckim
Pozdrawiam, emigrant.
F100, SB80DX, SB30, N 20/2.8, N 50/1.8D, N 85/1.8D
ale to tylko po polskiej stronie, po niemieckiej pewnie tego nie wymagają stąd problem.emigrant napisał/a:A jak przyjmują do pracy, to "biegła znajomość j.niemieckiego w mowie i piśmie"
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
|K-3II|K20D|DA 18-55|SIGMA 70-300 APO MACRO| Orestor 135/2.8 M42|Pentax FA28-80|Jupiter 85/2|SD 4GB| AF-540FGZ :D
Mój brat sobie nawet chwali, oddał Minoltę 5D z tym samym objawem co ja i dostał po 10 dniach kalendarzowych.Janes napisał/a:Ale identycznie (serwisu nie ma w Polsce) jest z aparatami Minolty
Pozdrawiam
Paweł
-----------
Za Fafniakiem: Nie dla leniiii !!!!!!!!!!
Moje pstryki
CytatZuzanna (1-02-2007 21:46)
w sumie to oni maja 14 dni roboczych czyli trzy tygodnie na rozpatrzenie reklamacji, jednakże gdyby nie moje ponaglenia to prawdopodobnie do tej pory nie miałabym aparatu :( jeszcze nie odezwali się w sprawie mojego aparatu a dokładniej zamiany aparatu zastępczego. Jutro spróbuję ponownie zadzwonić w końcu chciałabym mieć do niego gwarancję, nie muszę koniecznie mieć konkretnej sztuki - mogę pozostać przy zastępczym jednakże z gwarancją.
Zuzanna (1-02-2007 21:53)
wymianę załatwiałam ustnie wówczas gdy przy kolejnym telefonie pan informował mnie, że oni nie mają jeszcze mojego aparatu, na co ja im odpowiedziałam, ze termin jest 14 dni roboczych i ja pilnie potrzebuje aparat. Mają stanąć na głowie i zrobić tak abym ja go w danym terminie miała u siebie, nie interesowało mnie wówczas jak oni to zrobią - byłam zdeterminowana ale uprzejma :) wówczas pan zaproponował mi aparat zastępczy, moge do nich przyjść, na co ja mu odpowiedziałam czy zdaje sobie sprawę, że ja nie mieszkam w Warszawie ani w jej okolicach? wtedy on odpowiedział: Aha, to w takim razie wyślemy kurierem. Z nimi trzeba byc stanowczym, może ja po prostu miałam pecha co do terminu - fakt jest taki, ze oni zbytnio się nim nie przejmują, może mało kto jest tak upierdliwy jak ja - zwłaszcza jesli mi na czyms bardzo zalezy :)
"Let your soul shine. / It's better than sunshine, / It's better than moonshine, / Damn sure better than rain."
Cudnie, fajnie i w pytę
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl