Benek napisał/a:
Trójka, zachód słońca tragicznie niedoświetlony w drzewach i gałęziach. Tutaj potrzebny jest statyw i chyba kombinowanie z HDR.
[URL="http://www.marcinbera.com"]MarcinBera Photography[/URL]
Panasonic Fz5 i Pentax k10d i ... czasami k200d z K-m
Proszę nie prostować lub w inny sposób nie zmieniać kadru.
kulten napisał/a:Dlaczego nie doradziłeś użycie połówkowego filtra na przykład?
Polska, cóż, to nie Śląsk, ale też tam ładnie, A. Sapkowski, "Boży wojownicy"
GX8, GM1, P7-14, P12-32, P35-100, P100-300, K50/1.1
seele napisał/a:Obawiam się, że przy takiej oczoje... zwłaszcza u dołu kadru to szare 0.5 nie za wiele pomoże.
Benek napisał/a:
Bo pewnie zrobiłby te drzewa z prawej na smołę.
[URL="http://www.marcinbera.com"]MarcinBera Photography[/URL]
Polska, cóż, to nie Śląsk, ale też tam ładnie, A. Sapkowski, "Boży wojownicy"
GX8, GM1, P7-14, P12-32, P35-100, P100-300, K50/1.1
Panasonic Fz5 i Pentax k10d i ... czasami k200d z K-m
Proszę nie prostować lub w inny sposób nie zmieniać kadru.
seele napisał/a:Panowie 0,5 to "połówka". Mam coś takiego i wiem, że sprawdza się dobrze np. nad wodą czy jednorodnymi płaszczyznami (pola, łąki) i lekkim zachmurzeniem kiedy część światła jest odbijana i rozpraszana co równoważy światło tarczy słońca.
Paradoksalnie dobrze się sprawdza filtr CPL - można go tak skręcić, że będzie preferował (przepuszczał) światło odbite, a wygaszał (osłabiał) bezpośrednie - te od tarczy słońca.
[URL="http://www.marcinbera.com"]MarcinBera Photography[/URL]
Panasonic Fz5 i Pentax k10d i ... czasami k200d z K-m
Proszę nie prostować lub w inny sposób nie zmieniać kadru.
[URL="http://www.marcinbera.com"]MarcinBera Photography[/URL]
Benek napisał/a:P.S. Zastanawiam się tylko, dlaczego bardziej godnym obiektem do fotografowanie - od wspomnianego kota albo zachodu słońca - ma być samochód jadący za tramwajem http://matb.ovh.org/index...c5a4d29a02296f1 , sześć kaczek na betonowym molo w tym dwie częściowo ucięte http://matb.ovh.org/index...5a4d29a02296f1, albo inny kot na stole, zasłonięty dynią i koszem na tle dwóch rurek http://matb.ovh.org/index...c5a4d29a02296f1 ...
5d +cały kontener szkła
6x7 z kominkiem, pryzmatem oraz drewnianą rączką
"Aparat w gruncie rzeczy jest tak samo twórczy jak kawałek gliny...
Pozdrawiam
Arti
"Aparat w gruncie rzeczy jest tak samo twórczy jak kawałek gliny...
Pozdrawiam
Arti
Pozdrawiam
Arti
4xPentax P30T + Pentax MV + SMC-M 28mm 1:2.8 + SMC-M 50mm 1:1.7 + SMC-M 135mm 1:3.5 + Pentax AF160
Pentax Auto 110
Pentax K10D
Fujifilm X20
Pozdrawiam
Arti
No niestety, każdy z nas przechodzi podobną drogę. Na początku zachwyt, że w ogóle coś wyszło - ostrość, kolory, naświetlenie - dopiero po jakimś czasie człowiek zaczyna się zastanawiać nad innymi aspektami i zauważa, że te początki to była seria gniotów albo co najwyżej w miarę poprawnych zwyczajnych zdjęć.Arti napisał/a:To można tłumaczyć raz, drugi, trzeci, dziesiąty.. w końcu człowieka szlag trafia.
4xPentax P30T + Pentax MV + SMC-M 28mm 1:2.8 + SMC-M 50mm 1:1.7 + SMC-M 135mm 1:3.5 + Pentax AF160
Pentax Auto 110
Pentax K10D
Fujifilm X20
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl