Iza napisał/a:No niestety, każdy z nas przechodzi podobną drogę. Na początku zachwyt, że w ogóle coś wyszło - ostrość, kolory, naświetlenie - dopiero po jakimś czasie człowiek zaczyna się zastanawiać nad innymi aspektami i zauważa, że te początki to była seria gniotów albo co najwyżej w miarę poprawnych zwyczajnych zdjęć.
"Aparat w gruncie rzeczy jest tak samo twórczy jak kawałek gliny...
Panasonic Fz5 i Pentax k10d i ... czasami k200d z K-m
Proszę nie prostować lub w inny sposób nie zmieniać kadru.
Iza napisał/a:Ja myślę, że najdotkliwszą krytyką dla tych, do których nic nie dociera, może być po prostu milczenie.
Pozdrawiam
Arti
Nikon D700 / 50 1.4G / 85 1.8G / Tamron 35 1.8 SP DI VC
http://www.pentaxphotogal...831&language=EN
No może i tak. W końcu skoro na mnie to działało, to nie znaczy, że na cały świat też ma działać. Nadal jednak uważam, że trochę powściągliwości nie zaszkodzi. Nie jesteśmy tu po to, żeby się obrażać nawzajem.Arti napisał/a:A tu się pozwolę nie zgodzić. Milczenie niczego nie załatwia.
4xPentax P30T + Pentax MV + SMC-M 28mm 1:2.8 + SMC-M 50mm 1:1.7 + SMC-M 135mm 1:3.5 + Pentax AF160
Pentax Auto 110
Pentax K10D
Fujifilm X20
Pozdrawiam
Arti
Nikon D700 / 50 1.4G / 85 1.8G / Tamron 35 1.8 SP DI VC
http://www.pentaxphotogal...831&language=EN
100 nieznajomych w Rybniku http://www.100nieznajomych.rybnik.pl
K20D|S30|T17-50|S50-150|Metz-58AF1
Morou napisał/a:ale ze testowalem manualne ustawienia aparatu na kazdym zdjeciu to jestem swiadom ze nie do konca wyszlo tak jak chcialem...
Pozdrawiam
Arti
Arti napisał/a:9tka, to chyba mocno zmarnowana okazja. Przecież to drzewo w murze, mogło dac fajne efekty, a jest szaro, buro, za dużo, nic nie widać?
7ka.. nie zauważyłeś, że są przepały? co nam chciałeś pokazać? Jeśli ciekawy korytarz, to czemu nie stanąłeś na środku? ściany by się wygły, ale równo, a tak się wali w prawo. Naświetliłeś na najdalszy korytarz, ale po co? Jeśli chciałęś go pokazać, to czmeu tak daleko? Jeśli całość, to przepaliłeś...
6tka wcale nie jest za szeroka, tylko nie przeczytałeś zasad i nie zmniejszyłeś foty do 700 pikseli... Ale to chyba dobrze, bo zupełnie rozumiem co chciałeś tą fotą pokazać? Wytłumacz mi, dlaczego to zdjęcie?!
Pentax K20D + DA 18-55 mm II + RMC Tokina 80-200mm f 1:4 + Fuji S5800 + UV + plecak
"Jedno nieostre zdjęcie to pomyłka.
Dziesięć nieostrych zdjęć to eksperyment.
Sto nieostrych zdjęć to styl". ;)
Marvika napisał/a:No cóż, chyba zostanę fanką Twoich wypowiedzi. Zgadzam się - znowu.
"Aparat w gruncie rzeczy jest tak samo twórczy jak kawałek gliny...
Pozdrawiam
Arti
Arti napisał/a:MacRayers, pisałem dłuuugą odpowiedź... i mi znikła...
powiem krótko... witki mi opadają.
"Aparat w gruncie rzeczy jest tak samo twórczy jak kawałek gliny...
Pentax K20D + DA 18-55 mm II + RMC Tokina 80-200mm f 1:4 + Fuji S5800 + UV + plecak
"Jedno nieostre zdjęcie to pomyłka.
Dziesięć nieostrych zdjęć to eksperyment.
Sto nieostrych zdjęć to styl". ;)
"Aparat w gruncie rzeczy jest tak samo twórczy jak kawałek gliny...
Pentax K20D + DA 18-55 mm II + RMC Tokina 80-200mm f 1:4 + Fuji S5800 + UV + plecak
"Jedno nieostre zdjęcie to pomyłka.
Dziesięć nieostrych zdjęć to eksperyment.
Sto nieostrych zdjęć to styl". ;)
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl