Angielskim nie świecę, ale myślę, że to co jest napisane będzie dla was zrozumiałe.
To rozmowa z Support Pentaxa:
Ale co ty chciałeś sobie kompleksy podleczyć czy co? Czego się spodziewałeś po tej rozmowie z Support Center? Że gość zadeklaruje zmianę polityki Pentaxa i od ręki wypowie umowę z Apollo?
Nic nie stoi na przeszkodzie abyś rozwinął wsłasną sieć dystrybucji i serwisu - zaoferował Pentaxowi lepsze warunki i przejął interes. A przynajmniej możesz próbować
Ja tam nie czuję się dyskryminowany ani "not worth enough" - wszytsko co chciałem kupić kupiłem, co chciałem serwisować serwisowałem - w apollo też - są lekko przyciężcy, ale nie oni jedyni.
A że nie ma wszystkich ścian pozaklejanych reklamami - może to i lepiej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach