korkotrampek  Dołączył: 26 Lut 2008
  kupno za granicą a wrzucenie w koszty
Witam, i o rade pytam, może sie kto zna. Mam okazję kupić jedno dwa szkła w atrakcyjenej cenie i z darmowa przesyłką (przywozem :D) w UK. Równoczesnie zalezy mi by owe szkła wrzucić w koszty prowadzenia działalności, wtedy ich cena bedzie jeszcze atrakcyjniejsza :D Pytanko tylko, jak wyglądają formalności - jakie papiry musze mieć itd. dodam że owym krajem z którego obiektywy nadciągnąc mają jest nasze zacne UK, i że jedno szkło nowe będzie, drugie niekoniecznie

z góry dzięki za pomoc wszelaką

 

mygosia  Dołączyła: 19 Kwi 2006
korkotrampek, prosze wyedytowac temat watku. :-?
 

korkotrampek  Dołączył: 26 Lut 2008
spoko, luzik, już jest. ALe teraz nikt yu nie zajrzy:)
 

mygosia  Dołączyła: 19 Kwi 2006
Halo - nikt nic nie wie?
:-(
 

Washi  Dołączył: 22 Cze 2008
Wystarczy Ci sama faktura z tym ze skoro to UK to musisz miec NIP EU (VAT PLXXXXXXX). Musisz w tej sprawie udac sie do Urzedu Skarbowego, skladasz wniosek placisz cos kolo 20 PLN i czekasz ok. miesiaca.
 

korkotrampek  Dołączył: 26 Lut 2008
a, spoko. Tylko ten miesiąc to troche kiepska sprawa... dzięki
 

Washi  Dołączył: 22 Cze 2008
Zapomniałem dodać, że już po 3 tygodniach od złożenia wniosku, można sprawdzać czy NIP unijny już jest zarejestrowany VAT number validation

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach