Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
"Let your soul shine. / It's better than sunshine, / It's better than moonshine, / Damn sure better than rain."
Cudnie, fajnie i w pytę
Maciek napisał/a:Dla Optio T10 wyszło to na pewno na plus bo biorąc go w Łebie do ręki pomyślałem sobie między innymi, że jest po prostu ładny.
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
sylwiusz napisał/a:No ja powiem szczerze, ze mi się wszystkie podobaly - byly takie "kobiece" - w pozytywnym tego slowa znaczeniu
fotonyf
zestawy K classic & digi & M42; MF: Mamiya RZ67; szkła i jakieś dodatki do tego wszystkiego i jeszcze L-758D
Pentax K1000
darku napisał/a:Mi te projektowe sybtelnosci OPTIO bardzo pasuja. Moze by dziewczyny zaprosic na nastepny PPD?!
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
gebi napisał/a:Hmmm,
Z tego co widać Pentax-y są projektowane na "jabłuszkach". Czyli te aparaty są od początku od tych i dla tych co lubią płynąć pod prąd, a nie używać tego co wszyscy
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
gebi napisał/a:Pentax-y są projektowane na "jabłuszkach". Czyli te aparaty są od początku od tych i dla tych co lubią płynąć pod prąd
fotonyf
zestawy K classic & digi & M42; MF: Mamiya RZ67; szkła i jakieś dodatki do tego wszystkiego i jeszcze L-758D
K-1, K-3, MZ-3, ME Super, IRIX 11/4, D-FA 21/2.4 Ltd, FA31/1.8 Ltd, FA50/1.4, FA77/1.8 Ltd, FA80-320...
Samp napisał/a:Mnie - studenta prawie IV roku wzornictwa na warszawskiej ASP - bardzo zaciekawił ten wątek. Jednak muszę coś dodać. Po pierwsze - mało prawdopodobne jest, żeby Pentaxy były projektowane na jabłuszkach. Po prostu na komputery Apple nie ma oprogramowania niezbędnego do przygotowania produktu do produkcji przemysłowej - brak programów CADowskich, nie można przygotować form, plików IGES itd... Pani Nasu siedzi tutaj jako ilustratorka, wykonująca rendering w programie 2D (zresztą o ile się nie mylę w Adobe Illustrator).
CytatOgromnie ciekawi mnie, skąd wziąłeś Sylwiusz rysunek "T10 design drawing.jpg". Może to kwestia wschodniej estetyki, ale zdradza on ogromne ułomności rysunkowe. On ma bardzo mało wspólnego z rysunkiem dizajnerskim, to jakiś nieporadny szkic. Szczerze wątpię, żeby wyszedł on ze studia projektowego Pentaxa.
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
sylwiusz napisał/a:Projekt moze byc wykonany w programie 3D (tych nie brakuje na Maca) a potem w postaci wektorowej dostarczony w celu dalszej obrobki na oprogramowaniu sterujacym narzedziami do robienia form
Cytat
Przeciez to nie jest project, tylko odreczny, wstepny szkic Nasu i jako taki moze sobie tak wygladac
K-1, K-3, MZ-3, ME Super, IRIX 11/4, D-FA 21/2.4 Ltd, FA31/1.8 Ltd, FA50/1.4, FA77/1.8 Ltd, FA80-320...
Samp napisał/a:Jakim? ArchiCAD? Ligthwave? Na Maca są programy 3D, ale mówię o oprogramowaniu inżynieryjnym (Catia, SolidWorks etc..), bez którego się nie obędzie. Myślę, że podana przez Ciebie droga, to kombinowanie niczym koń pod górę...
Jakby nie było, Nasu siedzi przy ilustracji, a nie projekcie.
CytatNo o tym mówię - nawet najbardziej niechlujne szkice odręczne w wykonaniu dizajnerów prezentują o niebo wyższy poziom. Ten napis "PENTAX Optio" na rzucie z góry świadczy o niebywale niewprawionej ręce, na poziomie 10-latka. A tymczasem Nasu ma przy komputerze całą gamę rewelacyjnych markerów Copic.
PiotrB. napisał/a:Samp, Ty zawsze dzielisz wlos na czworol? Wazny jest koncowy efekt, Ona moze rysowac byle jak, potem i tak obrabia na kompie. Moze to byl pierwszy historyczny szkic? Odrazu musi byc super rysunek?
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
Pentax K1000
darku napisał/a:Nie ma się co czepiac szkicu, a tym bardziej wypominac, ze jest niechlujny. Jeszcze dziewczyny się obraza i nie przyjada.
"Let your soul shine. / It's better than sunshine, / It's better than moonshine, / Damn sure better than rain."
Cudnie, fajnie i w pytę
K-1, K-3, MZ-3, ME Super, IRIX 11/4, D-FA 21/2.4 Ltd, FA31/1.8 Ltd, FA50/1.4, FA77/1.8 Ltd, FA80-320...
PiotrB. napisał/a:Masz racje, nad tym malenkim aparacikiem pracuje 12 tys osb w Pentaksie
PiotrB. napisał/a:pracowaly kobiety, bo lepiej czuja, co chca miec w reku, jaki ksztalt itd. itp...
PiotrB. napisał/a:Jak skonczysz studia, popraqcujesz to dopiero wypowiesz się na ten temat.
PiotrB. napisał/a:[ Dodano: 2006-06-08, 02:51 ]
Czy Ty jak cos projektowales, odrazu robiles super rysunek?
K-1, K-3, MZ-3, ME Super, IRIX 11/4, D-FA 21/2.4 Ltd, FA31/1.8 Ltd, FA50/1.4, FA77/1.8 Ltd, FA80-320...
Samp napisał/a:Wierzcie mi, że do zaprojektowania choćby jednego aparatu, trzeba naprawdę solidnego zespołu i na pewno nie jest to tylko tych siedem pań przy maczkach.
Pentax K1000
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl