hasos  Dołączył: 08 Kwi 2009
meehaw, też widziałem ten fragment. zrobiłem nawet printscreeny ceny i regulaminu :)
 
siwyyy77  Dołączył: 23 Lip 2007
Jakie to Polskie... ktoś się pomylił to trzeba to wykozystać, znaczy "oszukać go" :evil:
Mało tego podać publicznie, niech inni też skozystają, najlepiej puścić takiego w skarpetkach :-)

I tak Wam nie wyślą bo powiedzą, że nie mają na stanie :-P

Cytat
Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen w związku ze znaczną zmianą kursu walut lub znaczną zmianą cen u naszych dostawców. O wszelkich zmianach będziemy informować na stronach www naszego sklepu oraz indywidualnie wszystkich klientów, którzy złożyli zamówienie na dany towar.
 

renko  Dołączył: 25 Maj 2008
O... Page not found już :-P
 

Kuszelas  Dołączył: 12 Lis 2006
Wiesz Siwyyy77, chyba solidaryzuję się z Twoim poglądem. Z drugiej strony zamówiłem jednak 1 szkiełko z mocowaniem do PENTAXA i wysłałem im informację, że z ceną się chyba walnęli. Ciekawy jestem jak z tego wybrną. Ale z drugiej strony jakby chcieli sprzedać to szkło za te pieniądze to szkoda przepuścić taką okazję.
 
darkduch  Dołączył: 29 Cze 2008
obadajcie 404 :mrgreen:

Znów nie przesadzajcie, jakby na chama to by zamówił 100 sztuk, i podał na wszystkich forach.

Swego czasu byłem światkiem kupna latarki za 2 złote z hakiem, wtedy ledy wchodziły, w zestawie 4 baterie (porządne), no i taka cena. Była jedna w sklepie, poprosiliśmy o sprawdzenie, sprawdzili w komputerze, się zgadza i kupiono. :-P

 

tref  Dołączył: 05 Wrz 2006
1. Gość od cennika będzie miał kilka pensji w plecy.
2. Ten sklep nie polubi naszego forum.
3. Ciekaw jestem jak z tego wybrną :roll: Regulaminem sami strzelili sobie w stopę :!:
 
siwyyy77  Dołączył: 23 Lip 2007
tref napisał/a:
Regulaminem sami strzelili sobie w stopę


Dlaczego... odpiszą, że sprzedali ostatnią szt i oczekują zamówienia od dystrybutora, a że nastąpiła znaczna zmiana ceny to;
Cytat
Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen w związku ze znaczną zmianą kursu walut lub znaczną zmianą cen u naszych dostawców.
 
darkduch  Dołączył: 29 Cze 2008
"
Przepraszamy za wprowadzenie w błąd. Towar niedostępny. Jednocześnie prosimy
o wybaczenie.

Pozdrawiam
Magda"

:-(

Odpisałem cytując regulamin i powołując się na wykonaną transakcję. Tj. mogę poczekać do dostawy.

 

Jarek Dabrowski  Dołączył: 20 Kwi 2006
Może ja dziwny jestem, ale nigdy bym czegoś takiego nie zrobił... postawcie się w sytuacji człowieka, który będzie musiał zapłacić za wasze obiektywy z własnej kieszeni.

Tak, jesteście lepsi i w ogóle, bo ktoś się pomylił. Jak wam kobieta w sklepie wyda za dużo to tez nie protestujecie?

Zrozumiałbym jeszcze, gdyby ten sklep komuś ostro podpadł...
 
hasos  Dołączył: 08 Kwi 2009
kurde, dostałem od nich maile, ale nie ma w nich żadnej treści, tylko w tytule brak części towaru.
 

meehaw  Dołączył: 21 Paź 2007
Jarek Dabrowski napisał/a:

Tak, jesteście lepsi i w ogóle, bo ktoś się pomylił. Jak wam kobieta w sklepie wyda za dużo to tez nie protestujecie?


Wypraszam sobie. Porównanie bez sensu. Nie raz mi się zdarzało ze z 100ł otrzymywałem resztę 130zł i za każdym razem oddawałem te pieniądze.

Widzisz okazję kupna czegoś okazyjnie? To kupujesz. Nikogo nie oszukujesz. Działasz zgodnie z prawem. Nie kradniesz...
 
siwyyy77  Dołączył: 23 Lip 2007
meehaw napisał/a:
Widzisz okazję kupna czegoś okazyjnie? To kupujesz. Nikogo nie oszukujesz. Działasz zgodnie z prawem. Nie kradniesz...


Chyba mylisz pojęcie okazji... Bo okazja to byłaby jakby szkło warte 3000zł kosztowało np. 2500zł a nie 3 zł... to już jest pomyłka podobna do tej co kasjerka w sklepie.
 
darkduch  Dołączył: 29 Cze 2008
siwyyy77, tyle że teraz sklep powinien otwarcie przyznać się do błędu, no cóż zdarza się, mogą zwrócić pieniądze, zaproponować jakiś rabat czy zniżkę na jakiś produkt, a nie udawać że towaru nie ma.
 

Jarek Dabrowski  Dołączył: 20 Kwi 2006
meehaw napisał/a:
Widzisz okazję kupna czegoś okazyjnie? To kupujesz. Nikogo nie oszukujesz. Działasz zgodnie z prawem. Nie kradniesz...
Ależ to jest dokładnie to samo. Biorąc za duzo reszty od kobiety - nie kradniesz (dała Ci). Po prostu żerujesz na czymiś błędzie. Przecież te 3 złote to nie była okazyjna cena. To był błąd człowieka.

Z mojej strony koniec dyskusji.
 

rbucz  Dołączył: 01 Gru 2006
Jarek Dabrowski napisał/a:
Może ja dziwny jestem, ale nigdy bym czegoś takiego nie zrobił... postawcie się w sytuacji człowieka, który będzie musiał zapłacić za wasze obiektywy z własnej kieszeni.

100% racji. Choć swoją drogą, niech pilnują sklepu, bo prawnie - powinni sprzedać w tej absurdalnej cenie. Zaproponujcie, niech przyślą po firmowym kubku i po sprawie ;-)
 
siwyyy77  Dołączył: 23 Lip 2007
darkduch napisał/a:
a nie udawać że towaru nie ma.


Jestem przekonany, że nie udają... sądzisz ze sklepy internetowe mają na półce po 30 szt obiektywów :shock: jak mają jedno to szkło to i tak jest dobrze ;-)
 

rbucz  Dołączył: 01 Gru 2006
darkduch napisał/a:
siwyyy77, tyle że teraz sklep powinien otwarcie przyznać się do błędu, no cóż zdarza się, mogą zwrócić pieniądze, zaproponować jakiś rabat czy zniżkę na jakiś produkt, a nie udawać że towaru nie ma.

też prawda...
 
darkduch  Dołączył: 29 Cze 2008
siwyyy77, ale wtenczas pewnie mają źródło z którego ten towar uzupełniają, nie muszą mieć na półce żeby wysłać, mogę wysłać z magazynu.
 

nemo  Dołączył: 21 Wrz 2007
meehaw napisał/a:
Działasz zgodnie z prawem. Nie kradniesz...
Oczywiście ale ktoś za to zapłaci. Nie Ty, ktoś kto się pomylił. Będziesz si cieszył jego nieszczęściem zwłaszcza, że kwota jest niebagatelna.
 
siwyyy77  Dołączył: 23 Lip 2007
No tak, chcieliśmy wydymać sklep, bo się pomylił... nie udało się to powinni nam dać rabat, ew kubek firmowy :shock:

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach