jungli
[Usunięty]
256mb,

Chincizna? No szalu nie ma 250 pojemnosci 15KM, do lansu na promenade, zdzierasz romet dajesz hadek i 50tka mozna rwac lachony:)

hej :mrgreen:
 
256mb  Dołączył: 26 Maj 2008
Naklejkę można zamalować ale mi nie chodzi o rwanie lachonów tylko solidny pojazd na codzień. Jeśli to chińszczyzna to nieco za wysoka cena 7k zł. Auto mam ale taki motor latem jest fajniejszy.
 

Arti  Dołączył: 20 Kwi 2006
Karol Popik napisał/a:
To jest telefon satelitarny, a nie stacjonarny sorry.

To i tak marny z niego pożytek... ;-)
256mb napisał/a:
Harley marki Romet.

Oni nawet Junaki robią... nie wiem jak ten, ale to co robili do tej pory to przypominało raczej osła niż rumaka. Te Junaki to zdecydowanie na chińskie rozmiary były, pocieszne dość.
 
jungli
[Usunięty]
256mb,

Szczerze? Ostatnio choruje na skuta, stary jestem ale mi odbilo i gdyby nie pewne okolicznosci przyrody... to pomykalbym Runnerem 200FXR, male zwinne, 20KM i...... 7,5s do sety, na miasto ideal, a opadajace szczeki dresikow - bezcenne.

hej :mrgreen:

[ Dodano: 2009-07-06, 19:39 ]
Arti,

Nie to co stary Janek, mialem customa, ech wiecej grzebalem niz jedzilem ale piekny sprzet i gdyby jeszcze sie tak nie grzaly i byly zrobione z prawdziwej stali... teraz juz takich nie robia, a chinole to poracha na maxa...
 

Foinix  Dołączył: 03 Sie 2009
Małe marzenie:

BMW E36 M3 GT

GT była to limitowana wersja specjalna E36M3 3.0 coupe wyprodukowana wyłącznie po to aby uzyskać homologację do wyścigów FIA GT Series (Division II) i American IMSA GT Series. A. Wyprodukowano 350 sztuk w tej specyfikacji od lutego do czerwca 1995 roku.
Auto wyposażone w nieco zmodyfikowany silnik S50B30 o mocy 295 KM. Zmiany polegały głownie na zastosowaniu nieco innego systemu smarowania (m.in. dwie pompy oleju), ‘podrasowaniu’ systemu VANOS i modyfikacją oprogramowania silnika.
Zmieniono też nieco przełożenia skrzyni biegów oraz zastosowano rozpórki kielichów, twardsze sprężyny i amortyzatory.
Z zewnątrz wersje GT odróżnić można przez zastosowane tylny i przedni spojler oraz białe kierunkowskazy przednie. W celu obniżenia wagi pojazdu drzwi wykonano z aluminium. Wersja GT wychodziła w kolorze British Racing Green (312).
W środku elementem charakterystycznym były karbonowe wykończenia i tapicerka Mexico Green.


 

ggdh  Dołączył: 06 Sty 2008
A ja dzisiaj kupilem moze nie marzenie, ale przynajmniej sie turka po drodze.
Renault Megane Coupe ;-)
 

Foinix  Dołączył: 03 Sie 2009
jedyne francuskie auto które mi odpowiada to Matra-Simca Bagheera, wersja MKI S
 
j+  Dołączył: 01 Sty 2008
Foinix napisał/a:

BMW E36 M3 GT
A fuj, jaki brzydal.
*puf*

 

roket  Dołączył: 15 Lis 2008
Cytat
Imponująca moc niezawodnego silnika czterosuwowego,
Cytat
Moc maksymalna (KM): 11 kW (15 KM)
Bez komentarza , za te pieniądze można już mieć prawdziwy motocykl , co prawda używany,ale dużo trwalszy.
 

zbyllu  Dołączył: 01 Mar 2008
Kilka sztuk z mojej moto-przeszłości:


źródło: www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=26110
Mój był biały. Rocznik 1966. 1200 ccm. Instalacja 6V - masakra.


źródło: www.motoleasing.pl/index.php?goto=5&id=12
Bodaj pierwszy model Passata. Rocznik 1974. Dwudrzwiowy, jeszcze nie hatchback.


źródło: http://honda.moto24.tv/ci...a_civic_ii.html
Civic 1981. Moja była ceglastoczerwona.


źródło: http://www.auto-motor-i-s...2.html#gallHead
Mam tę Micrę do dzisiaj.


źródło: http://allegro.pl/show_item.php?item=702831375
440 turbo intercooler - moje pierwsze Volvo


źródło: imcdb.org/vehicle_148283-Volvo-240-245-1992.html
Superfura. Volvo 240 '92. Miałem diesla - strasznie głośny wewnątrz. Moje drugie Volvo.


źródło: http://www.autogaleria.pl...i_1995_01_s.jpg
Volvo 850. Mój miał inne felgi. Wjechałem nim pod Tira - przeżyłem. Volvianka - nie.
Moje trzecie Volvo.

A teraz mam takie:


źródło: flickr.com/photos/28487026@N03/2659495416/

Żeby nie było, że OT: wszystkie były i są ulubione. ;-)
 

Wypalacz Rafał  Dołączył: 21 Lut 2009
zbyllu napisał/a:

Obrazek
źródło: imcdb.org/vehicle_148283-Volvo-240-245-1992.html
Superfura. Volvo 240 '92. Miałem diesla - strasznie głośny wewnątrz. Moje drugie Volvo.


Pierwszy (i zarazem jedyny) samochód jaki prowadziłem. Oczywiście nie po drodze publicznej. W sumie trochę głupio że do dziś nie zrobiłem prawa jazdy...

Ale sentyment do Volvo pozostał :-) Choć jeśli chodzi o estetykę to najbardziej podobają mi się Saab 9.3 i 9.5
 

diun  Dołączył: 22 Lip 2009
dla mnie samochód legenda... VW Golf II z silnikiem 1.8 - choć nie do końca taka legenda bo jeszcze go widać na naszych pięknych drogach:) ja tym dziadkiem jeszcze jeżdżę choć mówią że powinno się już go zezłomować...dla mnie bardzo wdzięczne autko, pojemne, wygodne - przynajmniej:)(dzięki) dla mnie, i całkiem ładnie się zwija jak na 19 lat (Gdańsk - Ełk 4,2h ) przepisowo.

 

opiszon  Dołączył: 29 Sty 2008
diun napisał/a:
bynajmniej dla mnie

przynajmniej ;-)

http://bynajmniej.pl/byna...ie-przynajmniej

----
a żeby nie było OT, to pokaże wam foty autka którym uwielbiam jeździć ;-)
czyli moją małą Skodę Felicię 1.3 OHV ;-)

autko słabe, ale jestem w nim totalnie zakochany i uwielbiam jej głośny dźwięk silnika i to, że nie ma wspomagania :-P


zdjęcia zdobyte dzięki stronie
www.norc.pl
sprawdźcie czy zdjęć waszych aut też tam nie ma (Poznań był fotografowany w sierpniu 2008 z tego co widzę po miejscu parkowania mojego auta ;-) )



 

diun  Dołączył: 22 Lip 2009
opiszon, HEHE to ile to już latek autko przeżyło?
 

opiszon  Dołączył: 29 Sty 2008
diun napisał/a:
ile to już latek autko przeżyło?

pierwsza rejestracja 26.06.1995 ;-)
 

Foinix  Dołączył: 03 Sie 2009
Moja Czarna Bestia E36 silnik M42 16V i 140 koni, rok 1995 - ale są plany na zmianę na coś z 2.5 lub 2.8 pod maską i jakieś 200 koni


 

matth  Dołączył: 21 Kwi 2008
Foinix, widzę, że dbasz o oryginał - coraz mniej zachowanych starych bum. Ale jak masz misje na coś pod maską to sprzedaj kompakta i postaw przed domem cupete w 2.5. E36 cupe, w pełnym oryginale to piękne auto..
 

Foinix  Dołączył: 03 Sie 2009
matth napisał/a:
Foinix, widzę, że dbasz o oryginał - coraz mniej zachowanych starych bum. Ale jak masz misje na coś pod maską to sprzedaj kompakta i postaw przed domem cupete w 2.5. E36 cupe, w pełnym oryginale to piękne auto..


Tak też zrobię... Nie będę robił SWAP-a w Compakcie, tylko zmienię na Coupe M50/52 2.5 lub 2.8, najlepiej na pełnym M-Techniku... Bo na M-Power mnie nie stać :-?

A kiedyś tam kiedyś... Może...



Matra-Simca Bagheera... Marzenie...
 

matth  Dołączył: 21 Kwi 2008
Foinix, no to dobra misja :-) Co jakiś czas mam przyjemność polatać E32 w 3.0 V8, niby mocy niewiele na tą budę, ale pod prawą nogą jest guzik "banan mode on" ;-) Lubię BMW, szkoda, że upodobali ją sobie wiejscy dresiarze :-/ Ostatnio chodzi za mną odszykowanie E28 w shadow line i 2.8 pod maską. Kiedyś kiedyś :-)
 

Foinix  Dołączył: 03 Sie 2009
matth, jeśli jeszcze Cię tu nie ma... To polecam, jedyne sensowne forum w Polsce http://www.bmw-syndykat.pl/

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach