fotonyf  Dołączył: 24 Kwi 2006
Wszystko jedno.
Może być na dowolnym świstku, byle z niej wynikało, że nie chcą i dali podpis i pieczątkę.
Podpis czytelny albo pieczątkę przy nieczytelnym.
 
Jacek-aj  Dołączył: 11 Gru 2006
Wkleję się tu, by nie tworzyć nowego wątku.

Problemy z K20D, dobrze by to gdzieś zebrać "do kupy"
Swojego K20 kupiłem w marcu b.r., prawie więc jeszcze ciepły :lol:
Ja i aparat jesteśmy po 3 sporych międzynarodowych plenerach, gdzie nie myśli się o sprzęcie (no rzadko), tylko o możliwie najlepszym foceniu.
Warunki były najróżniejsze, od upałów, po wilgoć, mgły i pył. Podróże, noszenie i łażenie ze sprzętem w garści. Ciągła wymiana obiektywów itd., itp., jak to zwykle w takich sytuacjach..

Aparacik sprawował się wyśmienicie, jakością jestem zachwycony, co potwierdzę i podpiszę się dwoma rękami, jak przejdzie jeszcze plener jesienny za 2 tyg. w górach, o czym postaram się napisać.
Jednak -
przydarzyła mi się śmiszna "usterka", bo trudno to inaczej nazwać - odkleja mi się okładzina gumowa na str. prawej z tyłu aparatu (pod kciukiem).
Czy miał ktoś już podobne "doświadczenia" ?
To żaden problem oczywiście(na szczęście), podkleić można przecież we własnym zakresie, czymkolwiek.
Inne moje obserwacje, to fakt że zauważyłem paprochy po odkręceniu gripa (oryginalny).
To też właściwie nic, może poza faktem, że niby ma być uszczelniony i jest w rzeczywistości - ma tam uszczelki, a mimo to paprochy były.
Zastanawiam się, czy "podobnie działają" pozostałe uszczelki.. ?

Współczuję Kolegom, którzy mają problemy z wieszaniem się dwudziestki, oby zakończyły się pomyślnie.
A cha i jeszcze w sprawie naklejania folii na wyświetlacz.
Jeśli nosi się sprzęt na ramieniu jednocześnie z plecakiem, folia rzeczywiście ochrania. Zauważyłem ślady po obcieraniu (na folii) od pasków plecaka, no taka drobnostka..

pozdrawiam ciepło
 

Samp  Dołączył: 23 Kwi 2006
Jacek-aj napisał/a:
przydarzyła mi się śmiszna "usterka", bo trudno to inaczej nazwać - odkleja mi się okładzina gumowa na str. prawej z tyłu aparatu (pod kciukiem).
Czy miał ktoś już podobne "doświadczenia" ?

Taa.... standard, było już opisywane.
To miejsce jest źle zaprojektowane, guma narażona jest na pocieranie – nie ma siły, będzie się odklejać.
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Jacek-aj napisał/a:
Inne moje obserwacje, to fakt że zauważyłem paprochy po odkręceniu gripa (oryginalny).
To też właściwie nic, może poza faktem, że niby ma być uszczelniony i jest w rzeczywistości - ma tam uszczelki, a mimo to paprochy były.

Uszczelka jest tylko przy stykach, na zewnątrz styków nie ma uszczelnienia więc paprochy mają prawo się tam dostać.
 

dżejpi  Dołączył: 04 Paź 2007
plwk napisał/a:
Uszczelka jest tylko przy stykach

w/g producenta grip do K10/K20D posiada 38 (trzydzieści osiem) uszczelek.
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Pisałem o tych widocznych na zewnątrz, mających wpływ na dostawanie się paprochów miedzy body a grip.
 
shila13  Dołączyła: 06 Kwi 2009
Hej narazie nic nowego z moim aparatem, w nastepnym tygodniu dopiero bede mogla jechac z nim do "euro rtv agd". Ale mam mały problem jeden z rzecznikow kaze napisac mi oswiadczenie ze zrzekam sie gwarancji na rzecz prawa konsumenckiego, a jak dzwonilam na infolinie konsumentow powiedziano mi ze zadnego oswiadczenia mam nie pisac tylko zlozyc reklamacje z tytulu prawa konsumenckiego, niezgodnosci towaru z umowa. I oni samoczynnie powinni przejsc na prawo konsumenckie i wtedy nie trace gwarancji tylko raz moge korzystac z gwarancji raz z prawa konsumenckiego tyle tylko ze nie jednoczesnie z dwoch rzeczy, wiec ktorego z rzecznikow słuchac??? Wlasciwie to juz mam metlik w glowie. Jechac tam bezposrednio i zlozyc reklamacje powolujac sie na ustawe z 27lipca 2002 o szczegolnych warunkach sprzedazy, bez uprzednio złozonego oswiadczenia przejscia na prawo konsumenckie???
 

fotonyf  Dołączył: 24 Kwi 2006
Hmmm, trudno mi coś poradzić, skoro moja wiedza na tematy prawne jest znikoma.
Mogę tylko powiedzieć (napisać), że ja bym nie pisał żadnych oświadczeń, tylko wystąpił o to, żebym mógł używać sprawnego sprzętu i nie interesuje mnie, jak to sklep załatwi.
Wiem, że brzmi to trochę głupio, ale kupując aparat do robienia zdjęć, nie muszę chyba być prawnikiem tylko użytkownikiem tegoż aparatu...
 

andrusz  Dołączył: 28 Lip 2007
shila13 nie pisz żadnego oświadczenia. Ja niedawno zwróciłem fotograficzny papier do drukarki, bo był felerny. Pani w obsłudze klienta sugerowała, że proponuje skorzystać z gwarancji (kretynka!), ale ja oświadczyłem ustnie, że chcę skorzystać z niezgodności towaru z umową. Musiałem tylko wypełnić ichni formularz z krótkim opisem co mi się nie podoba i co proponuję. Po 2 tyg. (oczywiście wcześniej nie oddzwonili) udałem się do sklepu i dostałem nowy papier - wybrałem innej firmy, a różnicę dopłaciłem.
 
shila13  Dołączyła: 06 Kwi 2009
zobacze, wiec w nastepnym tygodniu co zdzialam bo wczesniej niestety nie dam rady jechac do stolicy... :-(

[ Dodano: 2009-09-19, 09:17 ]
Hej ... dostałam odpowiedz z euro... aparatu nie wymienią ale naprawią... ile czasu moze teraz trwac ich naprawa, bo to jest na mocy niezgodnosci towaru z umową??? :cry: W odpowiedzi napisali ze niezwlocznie...

[ Dodano: 2009-10-21, 16:29 ]
hej! Witam po długim czasie... ja nadal nie mam jeszcze aparatu... jeszcze nie jest naprawiony...

[ Dodano: 2009-11-02, 20:48 ]
Witam wszystkich po dlugim czasie! aparat nareszcie wrócil do domu... I jak narazie jest wszystko ok. Ale to dopiero poczatek testowania. Odezwe sie ponownie jak juz troche sie nim naciesze. Pozdrawiam serdecznie!!!

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach