m5+ canon 35/2, epson r d1 + 21/4, canon p 50/1.2, cv 28/1.9
Carlos Cruz napisał/a:Nie chce opowiadac sie po zadnej ze stron w tym sporze, kazdy wybiera to rozwiazanie, ktore woli.
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
tatsuo_ki napisał/a:Ferrari tez nie produkuje dla przecietnych, ale jakos produkcja sie oplaca... ot, paradoks...
produkcja dobr luksusowych jest BARDZO oplacalna, zwlaszcza, jesli ma sie marke, dlatego, nawet jesli mialoby to oznaczac totalne ustawienie sie czterema literami do calej reszty, warto spelniac oczekiwania swojej waskiej grupy nabywcow, a wyglada na to, iz przywiazanie do wieloletniej tradycji jest tych nabywcow priorytetem.
dzerry napisał/a:szkla. Ale te konstrukcje maja sens tylko na 35mm.
myślę, że to akurat nie ma najmniejszego znaczenia.dzerry napisał/a:A najlepsze z tego wszystkiego jest to, ze na 99% zaden z nas pewnie nigdy nawet nie zrobi zdjecia tym aparatem. No ale pogadac se mozna
to podpisuję się obiema rękami. Może wreszcie zaczną robić mniejsze i lżejsze aparaty. Choć swoja drogą już to robią vide Pentax k7 a konkurencja. czy przytaczane już aparaciki micro 4/3. Bo pełna klatka jakoś nie jest mi potrzebna, ale chciałbym aby mój następny aparat był mniejszy i lżejszy niż k10ddzerry napisał/a:Ja sie ciesze z tej lajki dokladnie z tego samego powodu co Mike Johnston. Pokazali, ze jednak sie da zrobi male body z pelna klatka.
Na tym forum nie ma OT, każdy post jest dokładnie na temat, który został w nim zawarty.
Przebrzydły Olympusiarz / dla przyjaciół Zygmunt
Jak oni śmieli, zniszczyli stabilność i szczelność korpusu!Carlos Cruz napisał/a:Za odpowiednia ilosc £££ mozna uwolnic sie od archaicznej odpinanej klapki...
http://www.leicatime.com/...D-baseplate.htm
K-3, K100D, DA18-55WR, T17-50/2.8, T70-200/2.8, FA31/1.8, FA77/1.8, SMC-M 50/1.7, SMC-M 135/3.5
Raczej chodziło o równomierny docisk i idealnie płaskie ułozenie filmu. Zdecydowanie łatwiej było to uzyskać w konstrukcji z monolityczną i grubą tylną ścianką, niż na zawiasach, która z natury rzeczy była dużo cieńsza i mogła się wyginać powodując niedoleganie filmu do prowadnic. Inne rozwiązanie problemu zaproponował kiedyś Contax (a właściwie Kyocera-Yashica) - zastosowali ceramiczną płytkę dociskową, z przysysanym za pomocą pompki prózniowej filmem. Cel był ten sam - idealnie płaskie położenie filmu.Żaba napisał/a:i służyło równemu rozłożeniu filmu
Są dwa lematy Dady-Opiszona.
Trzeci lemat Dady - FuFu w kwadracie jest boskie.
Pozdrowienia z jaskini Kicka
Na wystawie Bressona w Warszawaie widzialem zdjecia z takiego rowno ulozonego filmu - z perforacja na niebie. Rowne ulozenie filmu gwarantuje Ci dwustronna perforacja i zabki, a nie odkrecany spod. Na poczatku, w latach 30'tych, filmy byly perforowane z jednej strony i wtedy wazne bylo, zeby docisnac kasetke od spodu, ale to juz nawet w Zorce 4 jest to lepiej rozwiazane. Nie dorbaiajmy argumentow do dyskusji. Leica ma taka konstrukcje, nie inna i wszystkie rozwiazania to wypadkowa tej filozofii.Żaba napisał/a:rozwiązanie stosowane w Leice w czasach filmu miało uzasadnienie i służyło równemu rozłożeniu filmu
Ja jakos nie wroze powodzenia tej koncpecji. Strasznie gryzie mi sie polaczenie wymmienych szkiel i pozycji na zombie. Cyfrowy Contax G na pelna klatke moglby namieszac. Chociaz i tak to wciaz bylaby nisza. Dalmierze juz nigdy nie wroca. To juz zawsze bedzie bizuteria dla niemieckich ginekolgow i prawnikow - tutaj ma sens cyfrowa Leica. Ale juz cyfrowa Bessa albo Ikon chyba nigdy nie powstana - cyfra nie pasuje do Billinghama, skorzanych paskow., sztruksow i zamszowych butow.Żaba napisał/a:Ale przytoczone przeze mnie przykłady olka i panasonicq (micro 4/3) pokazują że coś się w tej materii dzieje.
Pewnie mogliby, ale juz widze, ze za pol roku caly internet huczalby, ze M9 jest do dupy, bo ta klapka od spodu sie wylamuje, a do tego jest nieszczelnaalkos napisał/a:Albo chociaz mogliby zrobic normalna szybka klapke w dnie.
Ja bym czegos takiego w zyciu nie zalozyl. Widzisz jak to jest zrobione? Do tego jeszcze od Luigi - najwiekszego internetowego naciagacza niemieckich ginekologowLDevil napisał/a:Jak oni śmieli, zniszczyli stabilność i szczelność korpusu!
pozdrawiam,
dzerrry
alkos napisał/a:Alez to oczywiste. Ja wybieram szybsze i mniej absorbujace.
m5+ canon 35/2, epson r d1 + 21/4, canon p 50/1.2, cv 28/1.9
pozdrawiam,
dzerrry
m5+ canon 35/2, epson r d1 + 21/4, canon p 50/1.2, cv 28/1.9
Jeśli można to ja napiszę dlaczego wole F80 od MP[rK] napisał/a:Przesiadles sie z M6 na SLR - napisz dlaczego, co Cie do tego sklonilo/zmusilo?
sądzę, że AF jest jednak szybszy i bardziej precyzyjny (w normalnych warunkach). Szczególnie podczas pracy na dużych otworach. Szybkość, wygoda i precyzja.optyczne napisał/a:Jest to tak banalne rozwiązanie, a jednocześnie wygodne i skuteczne, że w dobrych rękach zaawansowanego użytkownika takiego aparatu, skuteczność ustawiania ostrości może dorównać tradycyjnemu mechanizmowi AF w lustrzankach.
Robię tym co mam pod ręką..
Cytat* A 37.5 Megapixel Kodak CCD sensor measuring 30X45mm. This offers a 3:2 aspect ratio, the same as 35mm.
* A 6 micron pixel pitch, the same as the Phase One P65+'s sensor
* 1.5 frames / second shooting rate (impressive for a sensor of this size)
* Autofocus lenses
* Dual shutter system; a focal plane shutter and also a range of lenses with leaf shutters (CS)
* 16 bit files – DNG format raws and in-camera JPGs (taccording to Leica rue 16 bit, not 14 bit padded to fill a 16 bit space)
* ISO 100 – 1600
* Weather sealed construction – both body and lenses
* Ships with full Adobe Lightroom 2.4
K-5, DA 21/3.2 Ltd, DA* 50-135/2.8 SDM, DA 16-45/4, AF-360 FGZ, Manfrotto 055XPROB + 804RC2, Fuji X10
CytatS2 Camera Body - $22,995
zapraszam!
k3II, k20d, 10-20, 16-50, 85, 8, af540, yn560
moje oczy są oczami wariata...
K-5, DA 21/3.2 Ltd, DA* 50-135/2.8 SDM, DA 16-45/4, AF-360 FGZ, Manfrotto 055XPROB + 804RC2, Fuji X10
andrusz napisał/a:(ostrość tych zdjęć zabija)
Ile możemy zyskać na wadze dzięki wyborowi M9?whitesmoke napisał/a:Wiecie gdzie zaczyna się realna przewaga M9? Tam gdzie kończy się wytrzymałość kręgosłupa podczas 12 godzinnych zleceń.
K-3, K100D, DA18-55WR, T17-50/2.8, T70-200/2.8, FA31/1.8, FA77/1.8, SMC-M 50/1.7, SMC-M 135/3.5
Na tym forum nie ma OT, każdy post jest dokładnie na temat, który został w nim zawarty.
Przebrzydły Olympusiarz / dla przyjaciół Zygmunt
K-3, K100D, DA18-55WR, T17-50/2.8, T70-200/2.8, FA31/1.8, FA77/1.8, SMC-M 50/1.7, SMC-M 135/3.5
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl