Paffcio  Dołączył: 29 Maj 2006
Dużo czułości mi trzeba! (3200ASA powinno wystarczyć ;-))
Hej,
za 2 tygodnie wybieram się na "znany festiwal bluesowy" do Spodka, biorę ze sobą sprzęcik foto i film cz-b. Ponieważ musi być to coś czułego, moje pierwsze myśli skierowały się w kierunku Tmaxa 3200ASA, z którym mam nawet niezłe doświadczenia. Chciałbym jednak prosić o jakieś jeszcze inne propozycje... może hp5+ albo neopan400@3200?
 

alkos  Dołączył: 18 Kwi 2006
Na 3200 nie radze. Na 1600 kazda dobra 400tka da spokojnie rade w Xtolu.
 
Paffcio  Dołączył: 29 Maj 2006
alkos napisał/a:
Na 3200 nie radze. Na 1600 kazda dobra 400tka da spokojnie rade w Xtolu.

Czyli jednak lepiej wziać tmaxa? 1600ASA może być mało...
 

alkos  Dołączył: 18 Kwi 2006
Paffcio napisał/a:
Czyli jednak lepiej wziać tmaxa? 1600ASA może być mało...


Co dokladnie bedziesz fotografował i jakim szkłem?
 
Paffcio  Dołączył: 29 Maj 2006
alkos napisał/a:
Paffcio napisał/a:
Czyli jednak lepiej wziać tmaxa? 1600ASA może być mało...


Co dokladnie bedziesz fotografował i jakim szkłem?

Nooo, to co się będzie dziać na scenie ;-) Szkła to nikkory 85/2 i 135/2.8 :oops:
 

alkos  Dołączył: 18 Kwi 2006
Eee, no co ty, 1600 w zupelnosci da rade. Pod scena mogloby byc duzo gorzej... :->
 

tref  Dołączył: 05 Wrz 2006
Tylko, zeby Ci do glowy nie przyszla delta 3200. Jak forsowac 1600 to samemu.
 
Paffcio  Dołączył: 29 Maj 2006
tref napisał/a:
Tylko, zeby Ci do glowy nie przyszla delta 3200. Jak forsowac 1600 to samemu.

Nieee, deltę skreśliłem z listy już dawno (w sumie to nigdy na niej nie byla ;-) ). Zbyt dużo naczytałem się w sieci złych opinii o tym materiale.

Wezmę tmaxa3200, zrobię go na 2500ASA i wymoczę w Rodinalu. Kiedyś popełniłem już takie coś i efekty wyszły całkiem fajnie - duże, ostre ziaro, na bluesowy koncert jak znalazł.
 

thrackan  Dołączył: 08 Lut 2007
tref napisał/a:
Tylko, zeby Ci do glowy nie przyszla delta 3200. Jak forsowac 1600 to samemu.

Khem... Właśnie mi się suszy w łazience Delta 3200@3200 wołana w "Trójniaku Bernardyńskim" (specyfik by Tref ;-) ). Mam się spodziewać tragedii przy skanowaniu? :-/
 

fotonyf  Dołączył: 24 Kwi 2006
Paffcio napisał/a:
Wezmę tmaxa3200
Ja w takich okolicznościach (średnio raz w roku robię właśnie jakieś takie koncerciki) brałem TMAXA 3200 i forsowałem w HC-110 na 6400. Robiłem na szkle 200/4. Ale nigdy tego nie skanowałem, tylko pod powiększalnikiem...
 

screwdriver  Dołączył: 22 Mar 2007
tref napisał/a:
Tylko, zeby Ci do glowy nie przyszla delta 3200
Dlaczego nie? Robiłem na 3200 wywoływałem w DD-X i efekty były bardzo OK. Przykłady:

 

dzerry  Dołączył: 01 Maj 2006
Bedziesz tam mial duzo swiatla. Nie wiem, czy jest sens jechania na 2500. 1600 powinno wystarczyc. Ja zawsze robie triksa na 400 w Xtolu i to na koncertach ze zdecydowanie gorszym swiatlem, no ale jade na krotkich obiektywach, to i dluzsze czasy moge utrzymac (pod warunkiem, ze muzycy nienazbyt ruchliwi).













A tu sie bawilem w forsowanie, nie pamietam juz w czym, chyba HC-100, i mimo, ze bylo sporo swiatla, to wylazlo ziarno.

 
Paffcio  Dołączył: 29 Maj 2006
dżerry, zdjęcia CZAD!!!

Ja już zamówiłem koczkodaka tmax3600 i ultrafin plus, oczywiście wpierw sprawdzę na kawałku filmu co z wychodzi z tego połączenia.

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach