alkos napisał/a:Leszek napisał/a:Z informacji w instrukcji wynika niemożliwość stosowania gradacji połówkowych.
Nie wiem czy rozumiem cie dobrze, ale Analyser pracuje na "połówkach" - jedynie kalibrację przeprowadza się dla pełnych stopni (czasy dla "połówek" są uśredniane)
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
alkos napisał/a:Aaa to nie wiem, ja uzywam filtrów mutigrade. Ale chyba jak obliczysz średnią między ustawieniami to będzie wystarczająco blisko? W końcu Analyser tez usrednia
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
Leszek napisał/a:Zmieniłem tylko wywoływacz z Eukobromie na Variospeed W. Ciekawe czy to miało wpływ?
Leszek napisał/a:Przy najbliższym pobycie chcę jeszcze dokładniej ustawić kontrast wg wskazówki w pkt. 5.4 instrukcji.
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
Leszek napisał/a:Przy najbliższym pobycie chcę jeszcze dokładniej ustawić kontrast wg wskazówki w pkt. 5.4 instrukcji.
Leszek napisał/a:A czy rozgryzłeś problem wykorzystania Analysera do split-gradingu?
Leszek napisał/a:Może wreszcie skończy się problem, że wraz ze zmianą gradacji źle dobierany jest czas naświetlania.
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
alkos napisał/a:
Problem jest taki, ze efekt w zasadzie nie rozni sie od dobrze dobranego pojedynczego filtra...
modern art = i could do that + yes, but you didn't
Leszek napisał/a:A czy rozgryzłeś problem wykorzystania Analysera do
Leszek napisał/a:Może wreszcie skończy się problem, że wraz ze zmianą gradacji źle dobierany jest czas naświetlania.
Na ile zle? Bo u mnie tez nie jest to w 100% dokladne, ale w koncu diód jest tylko 15...
guerilla napisał/a:Hihi, nie dobrze a idealnie dobranego filtra z idealnym czasem
Leszek napisał/a:najgorzej wygląda zejście do 0, 1 oraz 4, 5.
Leszek napisał/a:Trzeba po prostu umieć dobierać punkty w których robi się pomiary.
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
alkos napisał/a:radekone napisał/a:Ja mam w szkole inny bajer: po naswietleniu papieru pod powiekszalnikiem wsuwam go do takiej maszyny i po minucie mam gotowa wywolana i utrwalona odbitke.
O, takie mi sie marzy...
"Panie, ja to jak kiedyś zdjęcie zrobiłem, to klisza pękła, i ch*j!"
radekone napisał/a:sprzet jedzie 'standardowymi ustawieniami' tonalnosci, czern jest taka weglowa, bardziej sterylna.
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
"Panie, ja to jak kiedyś zdjęcie zrobiłem, to klisza pękła, i ch*j!"
radekone napisał/a:Po prostu troche inaczej sie to prezentuje, roznica delikatna i subtelna.
radekone napisał/a:Btw. Ilford Multigrade w wersji Satin rzadzi
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
alkos napisał/a:Moze to wlasnie kwestia wywolywacza w srodku?
radekone napisał/a:Eee tam, w ogole nie ma czerni Glossy to jest to, tylko mnie "gloss differential" meczy, ale to w koncu tylko proofy. Gotowe odbitki tylko FB.
"Panie, ja to jak kiedyś zdjęcie zrobiłem, to klisza pękła, i ch*j!"
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl