gregorisan  Dołączył: 10 Kwi 2009
  Serwis Samsunga
Tak się zastanawiam czy jest sens zakładania takiego wątku, ale skoro jest osobny temat dotyczący serwisu Pentaksa realizowanego poprzez firmę Apollo to i może wpisy dotyczące Samsunga pomogą komuś przejść "serwisową przygodę" ;-)

Właśnie kilka godzin temu kurier przywiózł mojego GX-20 i w kilku słowach chciałbym się podzielić swoimi doświadczeniami - w moim przypadku pozytywnymi :-)
Jako, że swoją puszkę kupiłem z drugiej ręki z także nie małym przebiegiem toteż postanowiłem wysłać ją do serwisu.

Można to zrobić samemu dzwoniąc po kuriera z firmy DHL i na koszt odbiorcy wysłać nasz sprzęt. Jednak serwis proponuje, aby najpierw zadzwonić na infolinie Samsunga i postępować poprzez ich procedury reklamacyjne:

http://www.yellowpages.pl...l&r=1&fid=40767

W tym przypadku należy pamiętać, aby przy zgłaszaniu usterki podać im numer seryjny, datę zakupu, opis usterki wraz z danymi kontaktowymi oraz numer znajdujący się na pudełku - ER-GXxxxx/xx. Bez tego numeru niczego nie załatwimy. Tyle formalności. Teraz napiszę kilka słów jak to wyglądało w moim przypadku. Dzień po zgłoszeniu zjawił się u mnie kurier i zabrał sprzęt ubezpieczoną przesyłką do serwisu w Gdyni. Na tej stronce:

http://www.samsung.com/pl...selfTracking.do

możemy sprawdzić co się dzieje z naszym aparatem. Nie wpisujcie numeru referencyjnego, który został nam przydzielony w czasie zgłaszania przesyłki, ponieważ serwis w dniu przyjęcia przydziela swój oddzielny numer. Najlepiej wpisać numer seryjny urządzenia. Na drugi dzień mój sprzęt został dostarczony i przekazany do naprawy z podaniem orientacyjnej daty ukończenia naprawy. Były to dwa dni - i serwisanci dotrzymali słowa i usunęli wszystkie usterki wraz z jedną rzeczą która samemu uszkodziłem bo zachciało mi się swego czasu czyścić matówkę :-/
Po sześciu dniach aparacik wrócił do mnie jak nowy.
Wobec tego wystawiam duże 4+ dla pracowników infolinii Samsunga oraz Foto-Service w Gdyni.

Może komuś moje wypociny pomogą kiedyś w załatwieniu podobnego problemu :-)
 

Jacek S  Dołączył: 28 Kwi 2008
Dobrze czasem poczytać coś oprócz narzekań ;-)
 

gregorisan  Dołączył: 10 Kwi 2009
Jacek S napisał/a:
Dobrze czasem poczytać coś oprócz narzekań ;-)


Miałem małego stresa jak zostanę potraktowany po przeczytaniu tych wszystkich wątków...no cóż ze swej strony nie mogę niczego złego powiedzieć :-)
 

boober  Dołączył: 28 Wrz 2009
jeżeli było tak jak mówisz:

gregorisan napisał/a:
Na drugi dzień mój sprzęt został dostarczony i przekazany do naprawy z podaniem orientacyjnej daty ukończenia naprawy. Były to dwa dni - i serwisanci dotrzymali słowa i usunęli wszystkie usterki wraz z jedną rzeczą która samemu uszkodziłem bo zachciało mi się swego czasu czyścić matówkę :-/
Po sześciu dniach aparacik wrócił do mnie jak nowy.

:?:
to czemu tylko
gregorisan napisał/a:
4+
- czyżbyś był nauczycielem :-D
 

gregorisan  Dołączył: 10 Kwi 2009
boober napisał/a:
- czyżbyś był nauczycielem :-D


Nie lubię popadać w skrajności ;-)
 
hasos  Dołączył: 08 Kwi 2009
to ja również podzielę się moimi przeżyciami ;-) : aparat zawieszał się i nie reagował na zadany czas naświetlania (przy czasie 10 s pstrykał z szybkością jak na 1/60). Aparat oddałem w piątek do FJ, w poniedziałek był w serwisie. dzwoniłem w poniedziałek by się dowiedzieć czy dotarł, otrzymałem info że dotarł, w środę zadzwoniłem czy coś wiadomo i Pan poinformował mnie, że właśnie miał dzwonić, ponieważ aparat będzie wymieniony. po kilku dniach (kilku bo musiałem dosłać im tulipana, którego zapomniałem zapakować) miałem nowy aparat do odbioru w FJ.

Jedyny minus to Pani tam pracująca na infolinii, jakaś taka mało serdeczna mi się wydała :)
 

andybond  Dołączył: 13 Lip 2009
hasos napisał/a:
Jedyny minus to Pani tam pracująca na infolinii, jakaś taka mało serdeczna mi się wydała :)


Ja z kolei odniosłem wrażenie,że pani po prostu ma wielką tremę :lol:Gdy zadzwoniłem do Gdyni z podziękowaniami,pani wyluzowała i nawet kilka razy się uśmiechnęła. :lol:

Ja serwisowi Samsunga i Fotoservice wystawiam 6+.Aparat był wysłany w celu wymiany na gwarancji matówki oraz do kalibracji punktu AF.Na kicie miałem -8 więc poprosiłem podczas rozmowy telefonicznej o ustawienie body pod kit tak aby był na 0.Ku mojemu zdziwieniu po trzech dniach aparat miałem na miejscu :!:
Czytając traumy posiadaczy Nikona dotyczące z ich serwisu dziękuję Bogu,że mam Samsunga.
hasos, nie ma potrzeby reklamować przez sklep.Samsung ma gwarancję D2D i zabiera sprzęt bezpośrednio z domu.
 
Pawelzqx  Dołączył: 22 Mar 2009
Ja oddawałem Samsunga na gwarancję z powodu uszkodzonego przełącznika stabilizacji(dociśnięcie do końca powodowało wyłączenie jej, denerwowało mnie to przy wyciąganiu z torby, trzeba było wtedy wyłączyć i jeszcze raz włączyć). Oddawałem przez sklep Fotojoker w Rzeszowie. Naprawili to w 4 dni robocze w dodatku jeszcze mi matówkę wyczyścili :-) . Serwis oceniam na 6.
 
Markus  Dołączył: 21 Mar 2007
Może czas aby powstawała strona polishsamsungserwis.pl :-)
Budujące są te opisy.
Aż przyjemnie się czyta że jednak można wszystko szybko załatwić jak się chce :-)
 

gregorisan  Dołączył: 10 Kwi 2009
No proszę ilu zadowolonych :-) Akurat mieliśmy z żoną na dniach kupić nową mikrofalówkę i na fali zadowolenia z serwisu postanowiliśmy, że będzie to Samsung :mrgreen:
Jak coś to założę osobny wątek odnośnie serwisowana sprzętu AGD firmy Samsung :mrgreen:
 

Żaba  Dołączył: 08 Cze 2006
Ja z usług serwisu korzystałem 2 razy. Za pierwszym razem była to sprawa z obiektywem i wszystko poszło gładko, za drugim razem chodziło o korpus i były spore problemy (korpus po pierwszej wysyłce wrócił po 2 tygodniach nie naprawiony - choć serwis twierdził co innego, po powtórnej wysyłce trwało to równie długo, a kontakt z serwisem był mocno utrudniony). Jak dla mnie ocena 3
 
dsk  Dołączył: 19 Mar 2008
Żaba, ale kiedy to było? Bo dystrybutor aparatów Samsunga (a zarazem serwis i okres gwarancji) zmienił się nie tak dawno.
 

Żaba  Dołączył: 08 Cze 2006
dsk nie wiedziałem, ja pisze o serwisie w Gdyni (Rendaszka)

[ Dodano: 2009-11-21, 19:52 ]
Z serwisu korzystałem w 2008 roku
 

Dada  Dołączył: 01 Mar 2007
Obaj piszecie o tym samym serwisie. :mrgreen: Serwisem gwarancyjnym dla Samsunga jest firma Fotoservice w Gdyni ( czyli dawniej P. Rendaszka). Zmienił się dystrybutor, ale serwis jest ten sam. http://www.foto-service.pl/index.php?mode=4
 
dsk  Dołączył: 19 Mar 2008
Dada, dzięki za naprostowanie. :-)
 

gregorisan  Dołączył: 10 Kwi 2009
Moje drugie podejście z drugą puszką GX20 do serwisu w Gdyni i kolejna pozytywna opinia o działaniu serwisantów. Tym razem kalibracja AF. Czas trwania naprawy 12 dni w okresie świątecznym. Wszystko działa jak należy :-)
 

weiss77  Dołączył: 18 Paź 2008
Właśnie mój Samtax powrócił z serwisu po regulacji. Wrażenia jak najbardziej pozytywne. Puszka spędziła tam równo tydzień, chociaż na infolinii Samsunga zapewniali, że taka naprawa może potrwać miesiąc. Co najważniejsze dostrzegam poprawę- F 50 1.7 który wnerwiał mnie nieprawdopodobnie teraz trafia bezbłędnie i to bez konieczności dodatkowej korekcji w korpusie. Podobnie kit- już się bałem, ze to przebrandowana pierwsza wersja, jak się jednak okazało, to z całą pewnością Kit II, bo jest ostry niemożebnie. gregorisan chciałem ci w tym miejscu bardzo podziękować, że mnie namówiłeś do wysłania aparatu, warto było.
Od serwisu Samsunga inni powinni się uczyć- nie dość, ze czytelna informacja na stronie, co dzieje się aktualnie z aparatem, to jeszcze bardzo dobry kontakt telefoniczny. No i oczywiście sprzęt wyregulowany, jak należy.
Warto się jednak zastanowić, czy w fabryce jest jakakolwiek kontrola jakości, bo skoro wypuszczają aparaty z rozregulowanym układem AF, to może się nagle okazać, ze inne elementy tej puszki też nie działają tak, jak powinny.
 
wwiktor1  Dołączył: 30 Sie 2007
może troszkę z innej beczki, ale o tym samym serwisie.
ten sam zakład zajmuje się również sprzętem sigmy. i tu rozczarowanie. znajomy canoniarz kupił obiektyw sigmy 28-70 ze stałym światłem 2,8. okazało się, że dobrze współpracuje z analogami, a z cyfrą tylko na pełnej dziurze. jak tylko zaczął kręcić przysłoną to mu error wyskoczył i klops (no cóż, nie trzeba było w ten system wchodzić). poczytał trochę fora i znalazł rozwiązanie. ludziska podpowiadali wymianę chipu sterującego obiektywem lub jego upgrade. zadzwonił do oficjalnego serwisu sigmy w Polsce w Gdyni. kazali przysłać sprzęt. więc kumpel przywiózł tą sigmę z anglii i zostawił u mnie. wybrałem się w końcu do gdyni, oczywiście szefa (p. Rendaszki) nie było na miejscu w serwisie a pracownicy patrzyli na obiektyw jakby pierwszy raz widzieli takie cudo i stwierdzili, że "niech pan zostawi, zobaczymy co da się zrobić". następnego dnia zadzwonili z foto-service z informacją, że nie maja części i nie zrobią obiektywu. szkoda tylko, że od razu nie powiedzieli koledze w mejlu, że nie zrobią. robił sobie niepotrzebne nadzieje a i przy okazji koszty.
będąc na miejscu w gdyni odniosłem wrażenie, że mają za dużo pracy, "bo wie pan, my jesteśmy oficjalnym serwisem samsunga", a na moje stwierdzenie, że sigmy również, to zamilkli.
może i rację mieli z tymi częściami, ale mogli o tym od razu informować. dlatego też mam mieszane odczucia odnośnie tego serwisu.
a przy okazji, może ktoś z Was ma jakiś namiar, by jednak przystosować ten obiektyw do cyfranek C?
 

andybond  Dołączył: 13 Lip 2009
Cytat
może i rację mieli z tymi częściami, ale mogli o tym od razu informować. dlatego też mam mieszane odczucia odnośnie tego serwisu.

Mało prawdopodobne żeby jakikolwiek szanujący się technik zaryzykowałby werdykt czy diagnozę bez oględzin sprzętu.Według mnie zachowali się profesjonalnie nie zwodząc cię.Według mnie jeszcze gorsze byś odniósł wrażenia gdyby szkło zostało przyjęte i tygodniami leżało na półce w oczekiwaniu na części.Poza tym nie wiem czy wiesz że Canon nie udostępnił żadnych specyfikacji niezależnym producentom optyki.Tak więc konstrukcje choćby Sigmy pod Canona są wyłącznie ich zasługą bez wsparcia Firmy na C. I tu kolejny dowód na to,że nie tylko do starych szkieł ale i "nierasowych" najlepiej kupować sprzęt producenta na P :lol:
 

gregorisan  Dołączył: 10 Kwi 2009
Cytat
gregorisan chciałem ci w tym miejscu bardzo podziękować, że mnie namówiłeś do wysłania aparatu, warto było.

Polecam się na przyszłość :-B
Co do współpracy Canona ze szkłami "spoza" systemu - ostatnio pisałem z kolega z forum, który przesiadł się na C50d i jego stwierdzenie co do tego tematu było bardzo zwięzłe - "do Canona tylko szkła Canona i nie daj się "zwieść" innym opcjom :-)

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach