spirit  Dołączył: 21 Lip 2007
deckard napisał/a:
Podbijam. Mi datę też tak zmasakrowało. Co to jest "odpowiednio opieczętowana koperta"? Może ktoś pomóc? Rozumiem, że mam zniszczyć pudełko i wysłać paragon (nie brałem faktury)? Co potem z gwarancją?

Karty gwarancyjnej Apollo nikt nie każe wysyłać.
 

deckard  Dołączył: 01 Lut 2008
spirit napisał/a:
Karty gwarancyjnej Apollo nikt nie każe wysyłać.


Racja, ale z tego co zauważyłem, zawsze gwarancja działa wraz z dowodem zakupu. Jeśli tutaj jest inaczej to ok, ale i tak mi szkoda pudełka ;-)

Podtrzymuje pytanie o to czy koperta ma być jakoś specjalnie traktowana.
 

pkosela  Dołączył: 25 Lip 2006
deckard napisał/a:
Podtrzymuje pytanie o to czy koperta ma być jakoś specjalnie traktowana.

odpowiednio = należycie = starannie ?
 

Crow  Dołączył: 08 Paź 2008
Robisz ksero i je sobie zostawiasz. Ja mam FV więc pojadę po duplikat.
 

deckard  Dołączył: 01 Lut 2008
Crow, wysłałeś po prostu poleconym?

pkosela, pytam o zwrot "odpowiednio opieczętowana koperta" bo nie wiem czy jest to jakaś specjalna opcja. Jak wysyłałem paczkę wartościową to nastukali pieczątek całą masę.
 

pkosela  Dołączył: 25 Lip 2006
Moim zdaniem "odpowiednio" oznacza, że trzeba kopertę należycie, czyli starannie zakleić. Mam nadzieję, że teraz jaśniej napisałem ;-)
 

deckard  Dołączył: 01 Lut 2008
pkosela, dziękuję :)

Crow, dzięki za poniższą odpowiedź (nie chcę nabijać postów ;))

 

Crow  Dołączył: 08 Paź 2008
Tak poleconym. Ale jutro muszę skoczyć po duplikat FV.
 

boober  Dołączył: 28 Wrz 2009
Od dwóch tygodni wisi: Twoja aplikacja nie została jeszcze zweryfikowana.

Zobaczymy po 15.01. U kogoś jakiś bardziej zaawansowany stan?
 

opiszon  Dołączył: 29 Sty 2008
ja jeszcze nie wysłałem
zastanawiam się jak to zrobić żeby było dobrze
no i mam opory przed wysłaniem oryginału paragonu :-/

no ale na dniach muszę to zrobić już - nawet sobie formularze wydrukowałem, a zarejestrowałem się jeszcze w grudniu
 

boober  Dołączył: 28 Wrz 2009
opiszon, zadzwoń do Apollo czy honorują kserokopię, powinni.
 

Crow  Dołączył: 08 Paź 2008
boober napisał/a:
opiszon, zadzwoń do Apollo czy honorują kserokopię, powinni.

Honorują. Sam wysyłałem z kserokopią.
 
rjaskolski  Dołączył: 05 Gru 2009
Witam, okazuje się że jest problem z kopią paragonu, ja zrobiłem wszystko jak należało, zakup na 1 paragonie itd. i dostałem odpowiedź
"The promotion required you to purchase all qualifying items together in one purchase."
Dzwoniłem do Apollo, ponieważ oni zapewniali mnie że może być kopia paragonu. usłyszałem informację że w Polsce jest dużo reklamacji, ponieważ Francuzi odrzucają kopię paragonów. Jeśli ktoś ma ten sam problem reklamujcie to. ja czekam teraz na odpowiedź.
 

boober  Dołączył: 28 Wrz 2009
http://pentax.org.pl/view...r=asc&start=140
Tutaj wątek w który wylewamy gorzkie żale na ten temat :-|

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach