K 5IIs, LX,MX,MEs,ME F,superA,MZ5n,Z1p,ZX-M,KM,SFXn,SF7,P50,SP II+słoiki 16-500mm,flaszki
CytatAnalizujac te dane + deklaracje uzytkowników o typowo amatorskiej zabawie w focenie,mozna wyciagnąc wniosek,że dla wiekszosci osób super optyka jest zbyteczna.
MarWoj napisał/a:Pytanie brzmi nastepujaco: czy nie wytwarzamy histerii na punkcie jakości?
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
MarWoj napisał/a:Pytanie brzmi nastepujaco: czy nie wytwarzamy histerii na punkcie jakości?
Sznurek można ciągnąć, ale nie można go pchać. (Marvin Minsky)
K20D | K10D | Super A | Program A | kilka Sigm EX DG | tona muzealiów
blog
alkos napisał/a:Oczywiscie. Dlatego sprzedalem swojego 31/1.8. Wystarczy mi 35/2, jak go w koncu kupie
CytatAha - pracuje w labie. Sam się czasami dziwie, jakie odbitki wychodza ze staloogniskowych obiektywow o swietle f:11
...W idiotencamerach
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
sylwiusz napisał/a:Rozumiem, ze na odbitkach 9x13 cm?
pozdrawiam,
dzerrry
Cytatwszyscy 'znawcy' zaczeli kiwac z podziwem glowami
Sznurek można ciągnąć, ale nie można go pchać. (Marvin Minsky)
K20D | K10D | Super A | Program A | kilka Sigm EX DG | tona muzealiów
blog
dzerry napisał/a:http://szymonmichna.com/pl/ontheroad_gallery.php?gallery=bolivia
Zdjecia robione malpa no name, co prawda nie fixed focus, ale jakas skrajna chinszczyzna. Szymon byl zmuszony uzywac tego wynalazku, po tym jak go okradli z calego sprzetu w Peru. Na slajdowisku, kiedy zaczal pokazywac te zdjecia, wszyscy 'znawcy' zaczeli kiwac z podziwem glowami i zachwycac się rozdzielczoscia i jakoscia tego nikkora 28-70/2.8. Trzeba bylo widziec ich reakcje po wyjawieniu prawdy . Dodam jeszcze, ze te zdjecia byly drukowane w albumie i naprawde nie ma się do czego przyczepic. Przy dobrym swietle i przymknietej przyslonie roznice w jakosci to zobaczy juz chyba tylko Alek na A1+
Kilroy napisał/a:Cytatwszyscy 'znawcy' zaczeli kiwac z podziwem glowami
... czasami (choć w mniejszym stopniu) dywagacje na temat sprzętu foto przypominają podobne na temat sprzętu audio ... np. jak srebrny pozłacany, próżniowo dymany kabel zasilający wpływa radykalnie na odsłuch płyty CD
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
Sznurek można ciągnąć, ale nie można go pchać. (Marvin Minsky)
K20D | K10D | Super A | Program A | kilka Sigm EX DG | tona muzealiów
blog
modern art = i could do that + yes, but you didn't
sylwiusz napisał/a:A swoja droga - jakos uzywal polaru, bo tak na oko niebo mocno spolaryzowane na tych zdjeciach.
pozdrawiam,
dzerrry
Cytatto wszystko przez cyfry i oglądanie cropów 1:1
Sznurek można ciągnąć, ale nie można go pchać. (Marvin Minsky)
K20D | K10D | Super A | Program A | kilka Sigm EX DG | tona muzealiów
blog
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
sam odpowiedziałeś na pytanie - przede wszystkim jasność szkła!MarWoj napisał/a:Kazdy obiektyw,przysłonięty do odpowiedniej przysłony + statyw,daje wysoka jakośc obrazu.
i o to chodzi. Jeśli korelacja jest słaba, szkło szybko ląduje na aukcji. Jeśli korelacja jest silna, szkło brane do ręki jest częstoKilroy napisał/a:Ja bym, zamiast współczynnika ceny do jakości, stosował współczynnik ceny do satysfakcji,
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
CytatJeśli korelacja jest słaba, szkło szybko ląduje na aukcji
Sznurek można ciągnąć, ale nie można go pchać. (Marvin Minsky)
K20D | K10D | Super A | Program A | kilka Sigm EX DG | tona muzealiów
blog
K-7 | 16-50* | FA 50 1.4 | K 50 1:1.2 | DA 10-17 | AF-540 FGZ | LEICA D-LUX 7
JSW napisał/a:Mial byc kij w mrowisko, a wyszla zgoda i sielanka.
MarWoj napisał/a:Większośc z nas-wg składanych deklaracji-foci amatorsko,dla przyjemności.Nie do druku,wystaw.konkursów itd.Czy zatem dla kilkudziesieciu linii w teście warto zarzynać się i zadłużac?
K10D; LX
Vivitar S1 105/2,5; Sigma 135-400/4,5-5,6; D-xenon 18-55/3,5-5,6; SMC A 35/2,8; SMC A 28/2,8; SMC M 50/1,4 +parę innych
Metz 32 MZ3; Pentax 540 FGZ; Slik PRO 713 CF; Slik SBH 280
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl