Cześ  Dołączył: 15 Lut 2007
Prośba o malutką pomoc w wypromowaniu sklepu
Już raz pomogliście mi w analogicznej sytuacji i będę bardzo wdzięczny jeśli pomożecie jeszcze raz.
Właśnie rozpocząłem współpracę z porównywarką Ceneo.pl i konto z opiniami o sklepie jest puste. Dodanie kilku, mam nadzieję pozytywnych, opinii o sklepie na pewno by mi pomogło.

Opinie można dodawać tutaj.

Z góry dziękuję za Waszą pomoc :-B
 

andrusz  Dołączył: 27 Lip 2007
Cześ nie ma problemu tym bardziej, że ostatnio kupowałem u ciebie. Ale oni chcą numer zamówienia :roll:
 

michalwochna  Dołączył: 31 Sty 2007
Nie ma sprawy, chętnie pomogę!
 

thrackan  Dołączył: 08 Lut 2007
Też bym się wpisał, choć zakupu robiłem z rok temu i chyba na miejscu, ale właśnie numer zamówienia boli. Chyba, że to na paragonie jest wydrukowane (nr. parag?) - jakbyś pokazał skan ewentualnie z zaznaczeniem, to by pomogło...
 

andrusz  Dołączył: 27 Lip 2007
Wpisałem numer z paragonu :-)
 

thrackan  Dołączył: 08 Lut 2007
Ten z dołu ze slashem w środku?
 

nemo  Dołączył: 21 Wrz 2007
łoł, chętnie :) Jak tylko paragon znajdę :->
 

andrusz  Dołączył: 27 Lip 2007
thrackan napisał/a:
Ten z dołu ze slashem w środku?

Tak, ten.
 

Robert K.  Dołączył: 24 Lip 2008
Cześ, malutka pomoc udzielona.
W sumie to już... cztery razy u Ciebie zamawiałem :-)

Panowie - co do numeru zamówienia, to najprościej chyba zajrzeć do skrzynki pocztowej - tam jak byk stoi, jakie numery miały kolejne zamówienia.
No chyba, że zamawialiście bez korzystania z formularza sklepu ;-)
 

Eldred  Dołączył: 16 Paź 2007
Jak będę w domu poszukam paragonów i też się dopiszę.
Tylko że falcony poszły w świat wraz z systemem na P, także będzie mniej niż kupowałem. :->
 

Cześ  Dołączył: 15 Lut 2007
Bardzo dziękuję Wam za pomoc :-B :-B :-B
 
p_ttl
[Usunięty]
ja mam zastrzeżenia do pracy sklepu to też mam dać opinie? :mrgreen:
 

Cześ  Dołączył: 15 Lut 2007
p_ttl, opinie mają pomóc potencjalnemu klientowi w wyborze sklepu, w którym dokona zakupu. Jeśli uważasz, że potencjalni klienci powinni o czymś wiedzieć to możesz podzielić się tą informacją. Zdaje sobie sprawę, że nie wszyscy moi klienci są zadowoleni z obsługi. Ale staram się jak mogę aby było coraz lepiej.
 

screwdriver  Dołączył: 22 Mar 2007
Cześ, hmmmm... ja już 9 miesięcy czekam na odpowiedź ;-) Wysyłałem i do sklepu i na PW :-> Tak więc staraj się, staraj :evilsmile: :-B
Poprawka, sprawdziłem datę :) 11 miesięcy :shock:
 

Cześ  Dołączył: 15 Lut 2007
screwdriver, nie mam żadnego PW od Ciebie :-/
 

screwdriver  Dołączył: 22 Mar 2007
Pewnie już dawno w śmieciach.

Pamiętam, że wysyłałem najpierw na email sklepu, potem na PW, ale się nie doczekałem :-(
Zdarza się, nie przejmuj się :) Za to pierwszy zakup który robiłem u Ciebie, jeszcze nim otworzyłeś własny sklep, wspominam bardzo miło, sprawę załatwiłeś szybko i elegancko.
 

Eldred  Dołączył: 16 Paź 2007
No ja np. zamówiłem lampę z phottixem we wtorek i w środę rano już ją miałem w domu, także generalnie jeśli nie występują jakieś niezależne od Czesia problemy, wszystko przebiega sprawnie i szybko ;-)
 

screwdriver  Dołączył: 22 Mar 2007
Eldred, Dokładnie tak samo Cześ załatwił mój pierwszy u niego zakup: jednego dnia załatwiliśmy formalności, drugiego dnia już miałem obiektyw przy aparacie.
 

Cześ  Dołączył: 15 Lut 2007
screwdriver, jeśli sprawa aktualna to wyślij PW jeszcze raz a najlepiej pisz na gg
 

screwdriver  Dołączył: 22 Mar 2007
Cześ, trochę czasu minęło, więc się zdezaktualizowało ;-) Ale nie zraziłem się, odezwę się przy kolejnym zakupie :) :-B

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach