BAN YellowLabel  Dołączył: 30 Mar 2008
źle spasowana obudowa w laptopie
Witajcie!
Kupiłem sobie jakieś 2-3 tygodnie temu laptopa i teraz znalazłem dopiero jego wadę.
Otóż obudowa po prawej stronie touchpada jest chyba źle spasowana. Przy mocniejszym naciśnięciu obudowy w tej części słychać taki charakterystyczny dźwięk skrzypiącego plastiku. Jako osobę dbającą i chuchającą na swój sprzęt masakrycznie mnie to irytuje. Drugą sprawą jest to, że lewy przycisk przy touchpadzie jest delikatnie głębiej osadzony i naciskaniu jest dużo głośniejszy niż prawy, co też z deczka denerwuje.
I teraz pytanie - czy takie coś w ogóle można reklamować? Jest w ogóle szansa na uwzględnienie reklamacji?
 

perl  Dołączył: 24 Wrz 2006
a jaki sklep?
 
BAN YellowLabel  Dołączył: 30 Mar 2008
electro.pl
 

jitt  Dołączył: 07 Mar 2008
YellowLabel, nie wiem czy takie coś przejdzie w reklamacji
zależy chyba głównie od sklepu, mogą wymienić, nie muszą

ja bym spróbował zadzwonić do nich
 
BAN YellowLabel  Dołączył: 30 Mar 2008
jitt, ale mam dzwonić do sklepu czy do asusa?
 

jitt  Dołączył: 07 Mar 2008
do sklepu
asus jako producent pewnie nie uzna żeby to była poważna wada

[ Dodano: 2010-02-10, 21:39 ]
ten lewy przycisk może po prostu wyprzyciskany za bardzo, może coś niezupełnie nowego masz?
 

PiotrR  Dołączył: 03 Maj 2006
Miałem asusa i skrzypiał, jak się opierało dłonie przy touchpadzie (przy pisaniu). Może asusy tak mają?
(Za to cichutki był, jeśli chodzi o wentylowanie się. Jak się nie odpaliło czegoś co przyciska mocno procesor, to można było przejść obok i myśleć, że jest wyłączony. No ale się zalał herbatą. RIP)
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Właśnie wymacałem asusa K50lJ i nic nie skrzypi. Na części przedniej jedyne ruchome elementy to przyciski touchpada, reszta to monolit.
 
BAN YellowLabel  Dołączył: 30 Mar 2008
jitt, nowego nowego. Nie sądzę, aby asus jako duża korporacja ani sklep electro, który ma dużo klientów wciskał używany sprzęt.
Przyciski ewidentnie są źle spasowane po prostu.

plwk, eh, czyli zostaje pisanie do sklepu.
PiotrR, koleżanka ma identyczny model jak mój i u niej cisza.


takie coś dostałem na mail:

"Witam,

Opisywane przez Pana uszkodzenie kwalifikuje sprzęt do wysłania do serwisu. Serwis musi obejrzeć opisywaną przez Pana wadę touchapda oraz obudowy. Bardzo proszę wysłać sprzęt do serwisu zgodnie z poniższą procedurą:

Sprzęt należy zgłosić na www.asus-polska.pl/serwis - następnie w przeciągu maksymalnie 24 h przyjdzie odpowiedź zwrotna na skrzynkę pocztową, którą podał Pan w formularzu na powyższej stronie. W odpowiedzi znajdą się instrukcję dotyczące zapakowania sprzętu oraz wysyłki. Wysyłka jest na nasz koszt firmą kurierską do której będzie podany kontakt oraz numer płatnika. Naprawa serwisowa zazwyczaj trwa około 14 dni roboczych."

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach