Crow  Dołączył: 08 Paź 2008
capo_, ja nie mam Corsy tylko Twingo II ;-)
 

capo_  Dołączył: 15 Cze 2008
Tym lepiej ;-)
 

Crow  Dołączył: 08 Paź 2008
Felgi po wymianie. Wszystko pasowało jak ta lala :-D

Nałożyłem na lakier dwie warstwy wosku Colonite 476, na felgi Smartwax Rimwax a na opony Meguiar's Endurance High Gloss. Gumy napompowane helem.

Stuknęła mi pięćsetka na liczniku :mrgreen:



A teraz ciekawostka. Gdzieś tam mi ktoś radził i to nie raz na naszym forum ,żeby posmarować śruby smarem miedziowym. Jak powiedziałem o tym w Norauto to Pan się skrzywił i powiedział, że to nie jest wskazane tłumacząc się już nie bardzo pamiętam czym. I założyli mi beż smaru. O co kaman, bo już nic z tego nie rozumiem?
 

matth  Dołączył: 21 Kwi 2008
No wszystko fajnie, ale fele o dwa cale za małe :-P

Jak Pan z Norauto będzie miał problemy z odkręcaniem śrub to przypomnij mu o smarze miedzianym ;-)
 

Meggido  Dołączył: 05 Mar 2007
Crow napisał/a:
Norauto to Pan się skrzywił i powiedział, że to nie jest wskazane

Bo jest dziwny i nie zna się na robocie. Poczekaj z rok i spróbuj odkręcić te śrubki. Ja mam posmarowane grafitowym i jest ok.
 

Crow  Dołączył: 08 Paź 2008
A już wiem. Wspomniał o tym, że jeśli śruba jest czysta to nic się nie zapiecze. Ale dalej tego co do mnie mówił to już nie pamiętam bo mamrotał coś po nosem i specjalnie nie wnikałem.

[ Dodano: 2010-03-21, 18:28 ]
matth napisał/a:
No wszystko fajnie, ale fele o dwa cale za małe :-P

Tia? Małe jest piękne :-P .
 

Meggido  Dołączył: 05 Mar 2007
Crow napisał/a:
Wspomniał o tym, że jeśli śruba jest czysta to nic się nie zapiecze

Tylko jak długo czysta pozostanie? ;-)
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Co ją ma zabrudzić, przecież gwint śruby jest na całej długości wkręcony w gwint piasty.
 

Meggido  Dołączył: 05 Mar 2007
plwk napisał/a:
Co ją ma zabrudzić, przecież gwint śruby jest na całej długości wkręcony w gwint piasty.

Niekoniecznie. ;-)
 

matth  Dołączył: 21 Kwi 2008
Crow napisał/a:

matth napisał/a:
No wszystko fajnie, ale fele o dwa cale za małe :-P

Tia? Małe jest piękne :-P .


Małe tak, ale za małe nie :-P
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Meggido napisał/a:
Niekoniecznie.

Chyba w jakimś bublu.
 

Meggido  Dołączył: 05 Mar 2007
Śruba zazwyczaj wystaje z drugiej strony, mało, bo mało, ale zawsze. Poza tym woda ma tę paskudną właściwość, że włazi wszędzie. Tym bardziej w gwint.
 

Crow  Dołączył: 08 Paź 2008
matth napisał/a:
Crow napisał/a:

matth napisał/a:
No wszystko fajnie, ale fele o dwa cale za małe :-P

Tia? Małe jest piękne :-P .


Małe tak, ale za małe nie :-P

Akuratne :-P
To ze względów bezpieczeństwa (m.in.). Dając 15 albo 16 w razie złapania gumy musiałbym mieć identyczny zapas. A nawet gdyby to by nie wlazł w bagażnik bo "wnęka" jest krojona na miarę. Poza tym dochodzą dodatkowo koszta opon. Nie wiem czemu ale ja mam jakoś tak, że jak widzę podrasowane auto to automatycznie za jego kierownicą "widzę" dresa, jego łysy łokieć i łumcyk, aż zawieszenie podskakuje. Albo kolesia w garniaku i ciemnych okularach w pochmurny dzień. I niestety na 99,999% tego co jeździ po mieście się sprawdza.

[ Dodano: 2010-03-21, 21:04 ]
Zamówiłem sobie smar i wydziabgam w nim śruby. Przezorny ubezpieczony ;-) . Swoją drogą takie felgi to świetny radiator :mrgreen:
 

matth  Dołączył: 21 Kwi 2008
E tam, nowe opony przebijają się meeeeeeeeeeeeeeeeeeeega rzadko. Zapas jest na dojazd do oponiarza ;-) Poza tym obwód koła zachowujesz niezmieniony więc to jest najmniejszy problem jaki może być :-) Jak byś bardzo chciał to możesz sobie koło na 15 czy 16 calowej feldze w lukę zapasową włożyć - musi pasować.

Niestety obecne auta projektowane są tak, żeby dobrze wyglądały z dużymi kołami. Kiedyś 15 cali to był standard w autach klasy średniej, a teraz załóż 15' do mundasa czy laguny to będzie wyglądało jak na cegłach ;-)

Jedna rzecz, która wygląda równie źle jak agro tuning to oszczędzanie na dodatkach, którymi alusy tak czy siak są, bo służą w zasadzie tylko do poprawy wyglądu - przynajmniej te tanie ;-)
 

Crow  Dołączył: 08 Paź 2008
Tia nasze dziury i niski profil. Młody jeszcze jestem i chcę pochodzić.
 

matth  Dołączył: 21 Kwi 2008
Crow, przesaaaadzasz :-) Akurat odbicie kręgosłupa w renówce poniżej laguny w opcji GT na żadnym profilu Ci nie grozi, a już na pewni nie na 15 calowej feldze :-P Widać, że przyoszczędziłeś na kołach i tyle. Mimo całej sympatii do Twojej osoby mówię Ci to szczerze :-)
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Meggido napisał/a:
Śruba zazwyczaj wystaje z drugiej strony, mało, bo mało, ale zawsze.

Prawidłowo dobrana lub fabryczna nie wystaje - przynajmniej w tych pojazdach, które miałem.
 

Meggido  Dołączył: 05 Mar 2007
plwk napisał/a:
Prawidłowo dobrana lub fabryczna nie wystaje - przynajmniej w tych pojazdach, które miałem.

I tyle byłoby teorii. :-D
 

matth  Dołączył: 21 Kwi 2008
Meggido, praktyka się nie różni ;-) Jak nie zmienisz obwodu ani szerokości to nie ma znaczenia czy to będzie 13' z balonem czy 17 owinięte kawałkiem gumy :-)
 

Meggido  Dołączył: 05 Mar 2007
matth napisał/a:
Meggido, praktyka się nie różni Jak nie zmienisz obwodu ani szerokości to nie ma znaczenia czy to będzie 13' z balonem czy 17 owinięte kawałkiem gumy

To chyba nie do mnie, prawda? :mrgreen:

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach