boober  Dołączył: 28 Wrz 2009
Oni tam w Gdańsku (a nie w Gdyni?) nie potrafią usterki porządnie wywołać :mrgreen: . Do mnie też pisali maile, nie udało im się wywołać, ale obstawałem przy swoim i wysłałem im moje zdjęcia z widoczną wadą matrycy - wymienili aparat.

Ogólnie odczucia mam jednak pozytywne co do tego serwisu - odesłali mi matówkę moją :-)
 

dyptam  Dołączył: 14 Kwi 2007
spirit napisał/a:
Wykluczyłeś wadliwą kartę pamięci?
To nie karta Pentaxy K20 też tak mają. Było o tym na forum i o ile pamiętam to chodziło o wymianę jakiejś płyty PCcoś tam.
 
colin39
[Usunięty]
Właśnie do mnie zadzwonili ze sklepu, że po raz drugi oddany do naprawy Samsung... nie został naprawiony! Tym razem wysłałem do serwisu również kartę pamięci z przykładami zapisów zdjęć, jakie pojawiły się podczas zawieszenia aparatu. Jednocześnie dodałem im film, gdzie nagrałem efekt zawieszenia - widać dokładnie, że aparat jest zawieszony, zachowuje się niestandardowo, nie wykonuje zdjęć i dopiero wyjęcie baterii powoduje powrót do normalnej pracy. Dołączyłem również jednostronicowy, dokładny opis przypadków zawieszania się aparatu - a tu okazuje się, że w serwisie Samsunga nic zrobić nie mogą z tym - ba - uważają, że nie jest to wada! Rozumiecie - twierdzą, iż nie jest wadą aparatu, gdy co kilkanaście lub kilkadziesiąc zdjęć aparat niespodziewanie zawiesza się, a ty tracisz często możliwość zrobienia zdjęcia, bo chwila mija, zanim wyjmiesz baterię i ponownie uruchomisz aparat.
Muszę jechać do sklepu odebrać ten sprzęt, ale już zupełnie straciłem zaufanie. Najgorsze, że stosunkowo niedawno zakupiłem Tamrona 17-50, 2.8 - a ja teraz już coraz mocniej zastanawiam się nad zmianą systemu, tak mnie wkurzyli podejściem do klienta oraz zawodnością działania tego Samsunga GX20, który jest podobno Pentax'em z innym napisem na body. Jak coś więcej będę wiedział, nie omieszkam się z Wami podzielić.

[ Dodano: 2010-05-02, 16:18 ]
Niestety, moja reklamacja została odrzucona przez sklep Saturn. Zrobili kilkadziesiąt zdjęć, podczas których aparat nie zawiesił się - więc odpowiedź ich była odmowna. Straciłem więc zupełnie chęć na dalszą walkę. Zmieniłem system na C...
 

adriano210  Dołączył: 13 Kwi 2009
było kupić pentaxa a nie samsunga, canona też możesz trafić niedorobionego, niestety zmiana systemu nic tutaj nie pomoże - no chyba że canon ma taki dobry serwis że wszystko robią na miejscu
 
boloek  Dołączył: 03 Wrz 2008
u mnie bylo to samo. 3-4 miesiace sie z nimi bawilem. dalem walniete zdjecia oraz film
nagrany komorka ze zwisu. testowalem na dwoch kartach i na obu to samo.
zdjecia mialem czarne, kolorowa sieczka albo do karty nic nie trafialo. rowniez
jedynie wyjecie akumulatora pomagalo (na krotko)

aparat do serwisu. naiwnie myslalem ze jak omine sklep i wysle do gwaranta
to pojdzie to szybko (mialem wyjazd za pasem na ktory chcialem miec
sprawny aparat). w koncu samsung, taka powazna dbajaca o wizerunek firma :-D

a obsluga wyglada tak:
- teleaudio w samsungu: my nic nie wiemy - prosze dzwonic do foto-serwis
- teleaudio w foto-serwis: czekamy na papiery od samsunga - takie procedury nic nie mozemy powiedziec, prosze czekac na pismo
- samsung: ja tu mam w systemie ze pan 3 razy oddawal aparat do serwisu (oczywiscie bzdura)
- samsung: dostanie pan nowy aparat
- samsung (po jakims czasie): dostanie pan nowy aparat albo zwrot pieniedzy
- samsung: powiadomilismy pismem sklep, prosze czekac na info ze sklepu
- sklep: nic nie mamy
- samsung: wyslalismy do sklepu
- sklep: nic nie mamy
- samsung: oczywiscie ze nic nie wysylalismy - to pan musi wyslac
- dostalem tez pismo z ktorego wynikalo ze dostane byc moze nowy aparat, a byc moze
pieniadze (wiec byc moze mam sobie kupic nowy nie chcac tracic miesiecy fotografowania
lub tez czekac na zwrot aparatu = taka gratisowa loteria)
- zwrot pieniedzy (a nie nowego korpusu ) dostalem 03-11-2009 podczas gdy na
wesolym serwisie prezentujacym stan zgloszenia jest informacja (mam zrzut)
30-08-2009 - sprzet naprawiony; 30-08-2009 - sprzet dostarczony

i tak sie pieprzylem przez te miesiace bez pieniedzy i aparatu bez pewnosci co
mi zwroca. dodatkowo w swojej smiesznej gwarancji maja informacje ze czas
zwrotu pieniedzy zalezy od sklepu (ja reklamowalem u gwaranta z pominieciem sklepu!).
sklep (bardzo dobry kontakt, rzeczowa pomoc) twierdzil ze samsung powiedzial im
ze ma 3 miesiace na przekazanie do sklepu moich pieniedzy (przelew koniec koncow
byl ze sklepu) podczas gdy w gwarancji napisane jest ze tempo zwrotu zalezy od
sklepu

na szczescie pieniadze dostalem i kupilem sobie... nowego gx-20 praktycznie w tej
samej kwocie. niestety k20d byl o pare stowek drozszy, ktore to pare stowek
wolalem zainwestowac w lampe

jedno jest pewne: byc moze niebawem kupuje lcd. nie bedzie to samsung :-)

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach