martino  Dołączył: 06 Paź 2009
Szkoda,że nie ma serwisu na śląsku,no nic,wysyłam.
Co do 5D ,mam nadzieję że będzie z mark II,bo jak z jedynki to pupa,co mi tam po 13 mp matrycy,prawie tyle mam w K200,a jeszcze będą musieli ciąć żeby się zmieściła :mrgreen:
 

Fazi  Dołączył: 06 Cze 2010
Też posiadam Canona a80 i na dniach też będę go wysyłać do serwisu, gdyż ma identyczne objawy.

Widać na foto poglądowym :mrgreen:

 

martino  Dołączył: 06 Paź 2009
Fazi,ja mam inaczej,może z 20% fotek ma artefakty podobne do źle wywołanego filmu,daję poglądowe z analoga,efekt identyczny tylko takie zafarby na całej powierzchni.


 

Fazi  Dołączył: 06 Cze 2010
No faktycznie inaczej :roll: Twoje są bardziej artystyczne ;-)
W każdym razie mam wysłać do serwisu bo taką odpowiedź dostałem od nich i tak zrobię w poniedziałek. Jak zrobią to będzie mieć synek swój aparat.
 

martino  Dołączył: 06 Paź 2009
Fazi napisał/a:
taką odpowiedź dostałem od nich i tak zrobię w poniedziałek..


Fazi,jeżeli to był mail,możesz wkleić odpowiedź od Canona ?
 

Fazi  Dołączył: 06 Cze 2010
Ja

"Witam Serdecznie!
Posiadam Canona a80 aparat odmówił posłuszeństwa w sensie takim, że robi zdjęcia w jednym odcieniu kolorów i z paskami (w załączniku foto). Ponoć jest to usterka fabryczna coś z matrycą. Niby w tych modelach tak jest, że to się "sypie". Aparat zakupiłem 2004.02.11. Czy ta usterka jest usuwana odpłatnie czy koszty naprawy pokrywa Canon....?. Posiadam fakturę zakupu.
Proszę o informacje"

Serwis

"Witam,

Aparat należy dostarczyć do serwisu na swój koszt. Sprzęt może być wysłany drogą pocztową lub dowolną firmą kurierską. Do sprzętu prosimy nie dołączać akcesoriów tzn. akumulatora, karty pamięci itd. Prosimy natomiast o dołączenie dokładnego adresu zwrotnego, numeru telefonu oraz adresu e-mail. Formularz zgłoszeniowy mogą Państwo znaleźć na naszej stronie internetowej

http://www.e-csi.pl/pl/formularz_zgloszeniowy.html



Po 3-4 dniach od daty wysyłki prosimy o kontakt z Serwisem w celu uzyskania dokładnych informacji o statusie naprawy. Jeśli Dzieł Techniczny potwierdzi usterkę przetwornika zostanie on bezpłatnie wymieniony w ramach specjalnej gwarancji producenta. Koszt wysłania sprzętu do Klienta pokrywa Serwis.

Z przyjemnością Państwa informujemy, iż w celu zwiększenia zadowolenia z naszych usług, proponujemy Państwu możliwość sprawdzenia STATUSU NAPRAWY SPRZĘTU.
http://www.e-csi.pl/pl/e_serwis.html"
 

martino  Dołączył: 06 Paź 2009
Fazi,wielkie dzięki aparat już w pudełku,czeka na wysyłkę :-)

Edit...
jeszcze jedno,nie miałeś problemów z live view ,bo też wali zniekształceniami ?
 

Fazi  Dołączył: 06 Cze 2010
Raczej nie z tego co pamiętam. Nie zapomnij wypełnić karty zgłoszenia do serwisu i dołączyć do pudełeczka które wyślesz ;-)
 

kacperAs  Dołączył: 01 Mar 2010
A u m nie a 80 tak
 

Fazi  Dołączył: 06 Cze 2010
kacperAs, wysyłaj na serwis ;-)
 

SiekaSS  Dołączył: 11 Maj 2008
Fazi napisał/a:
kacperAs, wysyłaj na serwis ;-)


Wiem że od Szwagra rodzice mają takiego kloca A80 lub A70 i pogwarancyjny serwis Canon naprawił i wymienił części za darmo, jedynie koszta transportu musieli pokryć ->kuriera.
 

Gall  Dołączył: 15 Mar 2010
KacperAs - u mnie się też tak zaczynało, potem było już tylko gorzej - pływające fiolety itp. Za przesyłkę do serwisu zapłaciłem, droga powrotna już na ich koszt.
 

Fazi  Dołączył: 06 Cze 2010
Aparat przyjęty na serwis i potwierdzona wada fabryczna sprzętu. Naprawa darmowa.
 

martino  Dołączył: 06 Paź 2009
Dostałeś maila/telefon czy sprawdziłeś na stronie ?
Bo u mnie nic.
 

kacperAs  Dołączył: 01 Mar 2010
po 6 dniach od wysłania mam naprawiony :idea: brawo serwis :-B
 

Fazi  Dołączył: 06 Cze 2010
martino, na stronie sprawdzałem po numerze nadania przesyłki :mrgreen:

kacperAs, szybciutko :shock: to fakt trzeba bić brawo lub stawiać :-B :-B no :mrgreen:
 

kacperAs  Dołączył: 01 Mar 2010
:!: Serwis prosi o wypełnienie ankiety której adres przysyła z pokwitowaniem. mialem problemy z znależieniem strony.wypełniłem ankiete www.e-csi.pl/pl/ankieta.html poszły same 10
 

Fazi  Dołączył: 06 Cze 2010
Witam!
W poniedziałek dostarczone stwierdzona usterka i raczej naprawione bo dziś aparat mam już w domu działający :mrgreen:

Mega szybko :-B
 
reastdignity  Dołączył: 29 Kwi 2010
dziwne, że Canoniarze tak narzekają na serwis.
 

grzegorzgr  Dołączył: 13 Lis 2009
Canoniarze tak narzekają na serwis. :?: widać taka ich natura :-D

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach