K 5IIs, LX,MX,MEs,ME F,superA,MZ5n,Z1p,ZX-M,KM,SFXn,SF7,P50,SP II+słoiki 16-500mm,flaszki
K-1 | K-3 II | K-5 | S A 18-35/1.8 | FA 77/1.8 | Irix 15/2.4 | F 50/1.7 | DA 55-300/4-5.8 | DA* 300/4 | TC 1.4x | A 28/2.8 | M135/3.5 |
http://marekskruch.pl
Bóg widząc, że światłość jest dobra, oddzielił ją od ciemności. [Rdz. 1-4]
K10D | MZ-5n | MZ-M
Zapytałem o to bo usłyszałem coś takiego, że Pentaxy mają dodatkowe styki do "rozpoznania slajdu" i inaczej go traktują. Mówił mi to jakiś zapalony user Pentaxa 67 w wawie. Ostatni slajd jaki robiłem był ze stajni ORWO Teraz wykańczam wszystkie "sznurówki" i małoobrazkowe puszki zaczną widywać wyłącznie materiał odwracalny. A żona się będzie wściekać, że ona cyfrą takich nie możeMarek napisał/a:A z twierdzeniem, że pomiar matrycowy lepiej naświetla slajd niż negatyw nijak nie mogę się zgodzić, zważywszy na sporo większą tolerancję negatywów na błędy w doborze ekspozycji. Być może takie przekonanie niektórych wynika z tego, że pomiar matrycowy wykazuje lekką tendencję do niedoświetlania, a jak wiadomo negatywy nie lubią być niedoświetlane.
vector napisał/a:Zapytałem o to bo usłyszałem coś takiego, że Pentaxy mają dodatkowe styki do "rozpoznania slajdu" i inaczej go traktują.
K10D | MZ-5n | MZ-M
a był w tym zestawieniu MZ-3? One mają taką samą matrycę? Bo nie ukrywam, że MZ-6 jest bardziej ergonomiczny ale wolę pryzmat pentagonalny czyli MZ-3MarWoj napisał/a:lustrzanek,przeprowadzonego kilka lat temu przez FOTO,pentax MZ 6 daje 100% poprawnie naświetlonych negatywów i 95-97% slajdów.Test był prowadzony w różnych warunkach,z
Zorki 4K, Zorki S, Jupiter-8 2/50, Industar-22 3,5/50 "P", Jupiter-12 2,8/35, Jupiter-9 2/85, Jupiter-11 4/135, celownik uniwersalny, Swierdłowsk-4
Format 6x6: Pentaconsix TL, Biometar MC 2,8/80, Sonnar 2,8/180, Mir-38 3,5/65
vector napisał/a:a był w tym zestawieniu MZ-3? One mają taką samą matrycę? Bo nie ukrywam, że MZ-6 jest bardziej ergonomiczny ale wolę pryzmat pentagonalny czyli MZ-3MarWoj napisał/a:lustrzanek,przeprowadzonego kilka lat temu przez FOTO,pentax MZ 6 daje 100% poprawnie naświetlonych negatywów i 95-97% slajdów.Test był prowadzony w różnych warunkach,z
K-1 | K-3 II | K-5 | S A 18-35/1.8 | FA 77/1.8 | Irix 15/2.4 | F 50/1.7 | DA 55-300/4-5.8 | DA* 300/4 | TC 1.4x | A 28/2.8 | M135/3.5 |
http://marekskruch.pl
Bóg widząc, że światłość jest dobra, oddzielił ją od ciemności. [Rdz. 1-4]
Z1-p, FA28-105/3,2-4,5; pentacon 135/2,8; auto revuenon 35/2,8; K10d kit; FA100-300/4,7-5,8; 540FGZ
K-1 | K-3 II | K-5 | S A 18-35/1.8 | FA 77/1.8 | Irix 15/2.4 | F 50/1.7 | DA 55-300/4-5.8 | DA* 300/4 | TC 1.4x | A 28/2.8 | M135/3.5 |
http://marekskruch.pl
Bóg widząc, że światłość jest dobra, oddzielił ją od ciemności. [Rdz. 1-4]
vector napisał/a:
Poza tym niekoniecznie trzeba robić tak jak napisałeś. Takie ustawienia zazwyczaj wstrzeliwują się we właściwą czułość filmu lub wpływają na niego pozytywnie. Dla przykładu ACROS 100 ma czułość EI50. I zawsze ustawiam tyle lub EI80. NEOPAN 400 podobno ma 400 ale ładniej i lepiej wychodzi na EI320.
modern art = i could do that + yes, but you didn't
guerilla napisał/a:
bo 1/3 a nawet 1/2 działki to jest nic na dzisiejszych materiałach.zwłaszcza że jeszcze dużo postprocesu jest potem.
vector napisał/a:Ty robisz coś na neopanie?
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
vector napisał/a:no bo trzeba wyjaśnić koledze, że jednak są różnice, że to nie foma
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
alkos napisał/a:Ale w czym sprawa? Jak naswietle neopana 400 na 320 albo 640, wychodzi mi w zasadzie tak samo...
CytatIdz poczytaj na prf, to sie dowiesz jaka jest roznica
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
vector napisał/a:no bo trzeba wyjaśnić koledze, że jednak są różnice, że to nie foma
modern art = i could do that + yes, but you didn't
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl