webjay  Dołączył: 31 Mar 2007
a tak miedzy nami, to kupujacemu w ogole nie powinno zalezec na pozytywach, bo co ma piernik do wiatraka, jak kupuje?
 

milo  Dołączył: 01 Sie 2006
webjay, no np to ze sprzedajacy nie wysle mu za pobraniem, albo jak wyjdzie jakies nieporozumienie, to napisze ze to wina kupujacego, co z reszta widac po komentarzach.
 

webjay  Dołączył: 31 Mar 2007
to sprzedajacy zawsze moze pierwszy puscic negatywa, prawda? a jesli puscil jako drugi, to jednak mial nadzieje 'ze sie uda zdobyc zielonego punkcika'.
 

garp  Dołączył: 16 Lut 2007
Dziś mogę już napisać, że sytuacja została opanowana. Ponieważ gość nie odpisywał i nie odbierał moich telefonów napisałem do aministratora allegro, przedstawiłem sytuację. Następnego dnia miałem odpowiedż, że skontaktują się ze sprzedawcą, żebym poczekał kilka dni. Ponieważ nic się nie zmieniało napisałem raz jeszcze, prosząc o bardziej skuteczną interwencję. Następnego dnia miałem odpowiedż z allegro, że wysłali pismo do sprzedawcy z żądaniem wyjaśnienia sprawy i poinformowali mnie o moich prawach, min. o możliwości zgłoszenia na Policję i z obiecali pełną współpracę.I wiecie co? Stał się cud. Po dwóch dniach sprzedawca nagle zaczął odbierać telefony i odpisywać, zupełnie inny człowiek, inne zachowanie...co motywacja potrafi zdziałać. Otrzymałem zamówienie, dziś skręcałem meble. Dziękuję jeszcze raz wszystkim za rady!
 

webjay  Dołączył: 31 Mar 2007
no i wystarczyl tydzien ;) gratulacje.
 

darius_Er  Dołączył: 29 Sie 2006
uff. no to zasluzyl na pozytywa ;)
 

piotr_luk  Dołączył: 14 Kwi 2007
garp, no to :-B :-B :-B , żeby się nie rozeschły

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach