Enzo  Dołączył: 20 Gru 2006
  (Nie)zadowolenie.pl
Promocja w zadowolenie.pl - darmowa dostawa do piątku. Fajnie. Kupuję pralkę i zmywarkę. Przy zakupie zmywarki pojawia się w koszyku jakiś pakiet Finish za 1 zł - dorzucają w promocji. Ok, niech będzie. Cena dostawy 138 zł... Piszę do nich - o co chodzi? A obsługa mi na to: a zamawiał pan pakiet Finish? No to promocje się nie kumulują...
Dziś dzwonię do nich bo już mi emalia przyszła o wysyłce towaru (zamówienie wciąż nie skorygowane mimo mojej interwencji i poszło z nieszczęsnym pakietem "w promocji"). Z jednej strony - jeśli faktycznie skorzystałem z promocji zmywarki i kupiłem ją z pakietem to dlaczego mam płacić za transport pralki? Masakra jakaś z tym sklepem. Żeby nie było - robiłem już u nich zakupy i do tej pory wszystko było ok.
 

f.lamer  Dołączył: 12 Wrz 2010
Cytat
a zamawiał pan pakiet Finish? No to promocje się nie kumulują...
z ciekawości zajrzałem do nich
http://www.zadowolenie.pl/strona,darmowa_dostawa
w regulaminie ani słowa o kumulacji
 

Enzo  Dołączył: 20 Gru 2006
f.lamer napisał/a:
w regulaminie ani słowa o kumulacji

Mało tego - w regulaminie sklepu również nie ma takiego zapisu a na tenże regulamin powołał się pan z obsługi klienta.
 

kosmos  Dołączył: 28 Lut 2012
Kilka razy miałem kłopoty ze sklepami internetowymi, a w szczególności z reklamacjami. Bradzo często pomaga właśnie powołanie się na dany punkt regulaminu, który jeszcze warto zacytować. Innym razem, gdy to nie pomogło napisałem: "Mam nadzieję, ze sprawa zostanie szybko wyjaśniona i nie będzie potrzeby angażowania w nią Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta". Pieniądze na koncie miałem następnego dnia.
Powodzenia.
 

Dada  Dołączył: 01 Mar 2007
Enzo, to może ich na drzewo wyślij, żeby zapoznali się z własnym regulaminem ?
 

diplodok  Dołączył: 13 Cze 2006
Enzo, ja juz od jakiegos czasu przestalem sie cackac z firmami ktore maja niekompetentnych konsultantow, mowia ze sie pomylily wystawiajac oferte za taka a nie inna cene czy w inny sposob chca zadzialac na szkode klienta.
dzwon do nich, powiedz ze w regulaminie nie ma slowa o kumulacji promocji (sprawdz jeszcze czy nie ma o tym w regulaminie promocji "pakiet finish") i chcesz ceny takiej jaka powinna byc. a jak w trakcie rozmowy nie zrobia tego to powiedz ze masz wlasnie wydrukowane pismo np. do federacji konsumentow i zaraz idziesz na poczte
 

jaczes  Dołączył: 19 Lut 2008
może poprostu powiedz, że nie odbierzesz przesyłki, jak się nie ogarną ? :)
 

Enzo  Dołączył: 20 Gru 2006
Właśnie jestem po rozmowie z konsultantem z obsługi klienta. Towar odbiorę, zapłacę za transport a następnie zwrócę się z pismem do działu reklamacji i jednocześnie przygotuję pismo do federacji konsumentów. Żeby było zabawniej - dopisali dziś punkt dotyczący nie łączenia się promocji (to znaczy zmienili treść jednego z punktów bo pan twierdzi, że wczoraj też było ich 8 :!: ). Najlepsze, że pan nie potrafił mi wyjaśnić, jakim cudem nie otrzymali ode mnie żadnego mejla ("pewnie system nie zadziałał") oraz, że system traktuje zamówienie w całości więc nie jest możliwe wyłączenie jednego produktu z opłaty transportowej. A ludzie na ZUS narzekają... :evilsmile:
 

alicyja  Dołączyła: 22 Sty 2012
Po cholerę się z takimi cackać. Jak mi się coś nie podoba gdzieś to mówię o tym i rezygnuję z usług danego podmiotu.

Ad konsultantów... To oni są szkoleni w różnych zakresach, zwłaszcza co i jak mają mówić klientom. Pracowałam kiedyś w Call Center takiej jednej firmy kosmetycznej... system pozwalał na wszystko (no prawie ;-) ) ale naszym zadaniem było sprawnie zarządzać rozmową i zamówieniem. Pracować już tam dawno nie pracuję ale pół roku spędzone przy rozmowach z klientami zawsze przydaje mi się przy byciu po drugiej stronie słuchawki :P
 

yusuf  Dołączył: 19 Kwi 2006
Enzo napisał/a:
Towar odbiorę, zapłacę za transport a następnie zwrócę się z pismem do działu reklamacji i jednocześnie przygotuję pismo do federacji konsumentów

Osobiście bym się nie bawił w z góry ustalone reklamacje, tylko kupił gdzie indziej. Swoją drogą sklep znam, korzystałem i już pewnie nie będę
 

Enzo  Dołączył: 20 Gru 2006
yusuf napisał/a:
Osobiście bym się nie bawił w z góry ustalone reklamacje, tylko kupił gdzie indziej

To by miało sens gdyby różnica cenowa była większa. Po prostu na drugi raz będę ostrożniejszy.

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach