Ekajana napisał/a:Nie zauważyłem drastycznej różnicy w szumach, za to cieżko było mi coś na szybko pokombinować z kolorem
w przejściu z d3 na d4 nie ma takiego szoku jakościowego jaki jest z k20 na 5.... Zauważ ceny używanych d3 d700 itp zaraz po wypuszczeniu d4 mocno spadły teraz jakby wracają na proporcjonalny poziom czyli są coraz wyższe - ludzie nie widzą wielkiego sensu w przesiadce z d3 na d4 (pomijam tu funkcje użytkowe d4 które przebijają d3 jak lan i filmy)Ekajana napisał/a:Oczywiście inna sprawa, że topowe konstrukcje jak D4 to inny pułap
Czy ktoś wie gdzie jest zielony guzik w nikonie....?
filorp napisał/a:Jeśli chodzi o kolory to d700 (z włączonym 14bitowym przetwarzaniem) jest całą epokę do przodu pod względem bogactwa przejść tonalnych - k5 na wysokim iso ma bardzo spłaszczone czy też uproszczone kolory....
Czy ktoś wie gdzie jest zielony guzik w nikonie....?
Czy ktoś wie gdzie jest zielony guzik w nikonie....?
vulkanwawa napisał/a:Miałem okazję popracować i porównać głównie w studio zdjęcia z D700, 5DMark II i K-5
Czy ktoś wie gdzie jest zielony guzik w nikonie....?
filorp napisał/a:w k5 płacisz za możliwość pracy z limitedami FA
vulkanwawa napisał/a:
Przepraszam ale kompletnie nie masz racji, nawet testy tego nie potwierdzają - na ISO 100 K-5 ciut przewyższa D700 natomiast na wyższych ISO całkowity DR jest na takim samym poziomie
nie ma h.. we wsi - nawet gdyby sie dało to nie zachowałoby faktury -byłaby po prostu nieco ciemniejsza plama - ja nie mówię że k5 jest kiepski ale na tym poziomie sprzetowym za każdy drobny niuans (tak jak kolega tu zaprezentował) już trzeba słono płacić....gibberpl napisał/a:ale obrabiający RAW więdzą, że tej jasnej plamy nie dałoby się uratować
Czy ktoś wie gdzie jest zielony guzik w nikonie....?
filorp napisał/a:Różnicy w szumach nie ma faktycznie dużej - ale weź pod uwagę, że k5 zmiękcza obraz powyżej iso1600.... detale lecą z górki na pazurki wraz ze zwiększaniem iso.
filorp napisał/a:Jeśli chodzi o kolory to d700 (z włączonym 14bitowym przetwarzaniem) jest całą epokę do przodu pod względem bogactwa przejść tonalnych - k5 na wysokim iso ma bardzo spłaszczone czy też uproszczone kolory....
filorp napisał/a:w przejściu z d3 na d4 nie ma takiego szoku jakościowego jaki jest z k20 na 5.... Zauważ ceny używanych d3 d700 itp zaraz po wypuszczeniu d4 mocno spadły teraz jakby wracają na proporcjonalny poziom czyli są coraz wyższe - ludzie nie widzą wielkiego sensu w przesiadce z d3 na d4 (pomijam tu funkcje użytkowe d4 które przebijają d3 jak lan i filmy)
vulkanwawa napisał/a:w kolorystyce niestety mamy problem bo jest to jak najbardziej subiektywne odczucie,
White napisał/a:Nie, to wszystko można łatwo pomierzyć.
K-5 + Z-1p + Σ 10-20/3.5 + Σ 30/1.4 + Σ 50/1.4 + Σ 85/1.4 + Metz 58 AF-1
http://kraskowski.pl
nie wiem skąd masz te dane, fakt ma silniejszy filtr niż d800e lub olkiWhite napisał/a:Obraz zmiękcza D700 nawet na ISO 200, ma bardzo mocny filtr przed matrycą. Jak w rzeczywistości wyciąga 8-9 megapikseli to już szczyt możliwości
White napisał/a:Może kup sobie odpowiedni monitor, który nie będzie ci ciął świateł
White napisał/a:Następne dyrdymały
nigdy nie mówiłem że d700 ma lepszy awb bo faktycznie w większości sytuacji ma gorszy - robię rawy więc wyobrażasz sobie jak bardzo sie tym przejmuję....White napisał/a:No tak. Tylko nie wiem jak można uznać żółto zielono czarną kolorystykę skóry z D700 na AWB jako coś przyjemnego/wiarygodnego.
paradziqs napisał/a:White,
w koncu glos profesjonalisty ktory ma wiedze na temat, a nie osoby ktora zrazila sie kiedys do pentaxa, albo przeszla na "inna strone mocy" i teraz wszystko w pentaxie jest na nie...
Czy ktoś wie gdzie jest zielony guzik w nikonie....?
Cytatoprofilowane fotolaby
filorp napisał/a:mam szerokogamutowy z 12bitowym przetwarzaniem i ips
filorp napisał/a:poluję od dwóch miesięcy na używane d3... wiem co mówię
Szkoda gadać white ale pół roku szukalem fotolabu w uk i znalazlem!!! http://www.dscolourlabs.co.uk/ wcale nie są drodzy... zdjęcia wyglądają jak żywcem zdarte z monitora.... polecam! w Polsce nie znalazłem..... ale szukałem tylko coś miesiąc... sprawdziłem ze dwa lub trzy polecane przez znajomych.... albo nie byli w stanie przesłać rzeczywistych rozmiarów papieru albo nie wiedzieli jakiego papieru używają albo nie wiedzieli kiedy ostatni raz maszyna była czyszczona i oprofilowana.... albo zdjęcia były za ciemne lub zbyt kontrastowe.... o czym jeszcze chcesz porozmawiać ja wiem jakie wady i zalety ma k5 i jakie ma d700 możnaby książkę napisać i co z tego każdy używa to co ma - sorry ale aparaty pentaksa nie są najlepsze na świecie - czy to naprawdę tak boli?White napisał/a:Kolejne dyrdymały. Fotolaby to kwestia ceny.
White napisał/a:filorp, widzę, że stosujesz najprostrzą taktykę trola.
Piszesz, a potem za chwilę edytujesz i dopisujesz.
W związku z tym, że gardzę, poniewieram i w ogóle straszne rzeczy o tym myślę EOT!
Czy ktoś wie gdzie jest zielony guzik w nikonie....?
K-5 + Z-1p + Σ 10-20/3.5 + Σ 30/1.4 + Σ 50/1.4 + Σ 85/1.4 + Metz 58 AF-1
http://kraskowski.pl
Czy ktoś wie gdzie jest zielony guzik w nikonie....?
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl