K-5 + Z-1p + Σ 10-20/3.5 + Σ 30/1.4 + Σ 50/1.4 + Σ 85/1.4 + Metz 58 AF-1
http://kraskowski.pl
K-30 // S 10-20/4-5.6 // DAL 18-55 // DAL 50-200 // 28/2.8 // 50/1.7 // M42 200/4 // M42 58/2
paradziqs napisał/a:no wydaje mi sie ze jednak rozne tonacje zdjec wychodza spod pentax, inne z canona jeszcze inne z nikona.. tak samo ze szklami.. sigmy daja inny zafarb, jeszcze inne pentaxy itp..
a te zdjecia tez mi si epodobaja.. chociaz kolega czasami zbytnio "rozswietla" modeli, przez co widac "jasne obwodki" dookola pary..
ps. ten bokeh w niektorych miejscach wyglada jakby zostal dodany w PS'ie
Gdybym lubił zimę, to bym w lecie w lodówce siedział.
K-30 // S 10-20/4-5.6 // DAL 18-55 // DAL 50-200 // 28/2.8 // 50/1.7 // M42 200/4 // M42 58/2
k-x | DAL 18-55 | smc Pentax-M 50/1.7 | Tamron 17-50/2.8 | Jupiter 37A | Falcon 85/1.4 | Helios 44M-4 | Nikon SB-24 | http://facebook.com/JakubSzlendakFotografia
Ja: "Nawet jesli moje zdjecia nie przedstawiaja obecnie absolutnie zadnej wartosci to za lat dziesiat beda mialy przynajmniej wartosc historyczna".
Ja: "To małpa pochodzi od człowieka a nie odwrotnie. I wszystko zaczyna pasować..."
krishna napisał/a:
i teraz pytanie jak wywolywac zdjecia do takiej tonacji i kolorystyki
P.S pracuje z raw therapii
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl