nie bardzo rozumiem, współczesne matryce apsc biją jakością obrazka kliszę niemiłosiernie MZ.mario1400 napisał/a:Kto robił na kliszy i przesiadł sie na apsc wie co jest grane i czemu ludzie tak gnają za FF. JAKOŚĆ!
K-5 IIs, K10D, MZ-50, MG, S 10-20 /4-5.6, S 18-35/1.8, S 85/1.4, S 100-300/4+TC 1.4 ,Tamron SP AF 90mm /2.8 Di Makro Kilka M-ek i M42, Metz 48 AF1- d, Pentax 10x50 PCF, GoldPhoto YH324C+YH43O+Phottix KB-1
K-5 + DA 18-135 + DA 55-300 + A 28/2,8 + A 50/2,0 + Metz 48
mario1400 napisał/a:Miałem w rękach 500mm sigmy podpięty pod nikona apsc i to była maskara czymś takim ciężej zrobić dobre foto niż moim starym soligorem 300mm! Moim zdaniem to był zmarnowany dzień siedzenia w czatowni.
mario1400 napisał/a:Kto robił na kliszy i przesiadł sie na apsc wie co jest grane i czemu ludzie tak gnają za FF. JAKOŚĆ!
mario1400 napisał/a:Jednak wolałbym coś w okolicach 400/4 to byłoby idealne.
kmj1970 napisał/a:Ja z DA 55-300 + K5 dałem radę zrobić parę fajnych ptasich fotek choć nie jestem specjalistą w tym zakresie.
mario1400 napisał/a:
Kto robił na kliszy i przesiadł sie na apsc wie co jest grane i czemu ludzie tak gnają za FF. JAKOŚĆ!
CytatOd kilku lat fotografuje na 300mm i nie brakuje mi długości.
CytatMiałem w rękach 500mm sigmy podpięty pod nikona apsc i to była maskara czymś takim ciężej zrobić dobre foto niż moim starym soligorem 300mm!
CytatKażdym szkłem da się zrobić znośne zdjęcia ale pogoń za ogniskową jest bez sensu, co w tym wątku zostało już stwierdzone.
Lynne: Co ci zamówić?
Ja: Stek...
Lynne: Nie powinieneś jeść mięsa. Kobiety lubią mężczyzn niezależnych, o silnej woli...
Ja: Lynne, ja robię zdjęcia Pentaksem i obrabiam je pod Linuksem...
Lynne: Dobra, to jaki ma być ten stek? Krwisty?
pentax k100d super , K-5 IIs, DA 55-300 APO , Sigma 50-500 4,5-6,3 APO DG OS HSM,Tamron AF SP 90 mm F/2.8 Di Macro 1:1 metz 48AF-1 , raynox 250,lampa pierścieniowa AF 160 FC
Nikon D500, Obiektyw Tamron 150-600 mm F/5.0-6.3 SP Di VC USD
To się może sprawdzić. Tylko gdzie takie coś kupić?akagi66 napisał/a:hm - a może rozwiązaniem braku światła jest taki extender z soczewką Fresnela do lampy błyskowej ?
pentax k100d super , K-5 IIs, DA 55-300 APO , Sigma 50-500 4,5-6,3 APO DG OS HSM,Tamron AF SP 90 mm F/2.8 Di Macro 1:1 metz 48AF-1 , raynox 250,lampa pierścieniowa AF 160 FC
Nikon D500, Obiektyw Tamron 150-600 mm F/5.0-6.3 SP Di VC USD
K-1, SMC FA*24/2, SMC FA*300/4.5, T 28-75/2.8: K-5IIs, 645N+FA 45-85/4.5+ A 35/3.5, seria tradycyjnych korpusów bagnetu "K" i nawet jakieś Nikony oraz osprzęt do wszystkiego i niczego.
pentax k100d super , K-5 IIs, DA 55-300 APO , Sigma 50-500 4,5-6,3 APO DG OS HSM,Tamron AF SP 90 mm F/2.8 Di Macro 1:1 metz 48AF-1 , raynox 250,lampa pierścieniowa AF 160 FC
Nikon D500, Obiektyw Tamron 150-600 mm F/5.0-6.3 SP Di VC USD
K-5 | DA 12-24 | DA 14 | DA 18-135 | DA 55-300 | FA 35 | FA 50 | poradzieckie stałki | kompletny brak talentu
pentax k100d super , K-5 IIs, DA 55-300 APO , Sigma 50-500 4,5-6,3 APO DG OS HSM,Tamron AF SP 90 mm F/2.8 Di Macro 1:1 metz 48AF-1 , raynox 250,lampa pierścieniowa AF 160 FC
Nikon D500, Obiektyw Tamron 150-600 mm F/5.0-6.3 SP Di VC USD
akagi66 napisał/a:Musi byc zwykła soczewka fresnela. Problem w tym, że są soczewki i folie powiększające fresnela ale raczej chodzi o te folie o grubości rzędu 0,8 mm a nie 5 mm. Folie kosztują kilkanaście zl
K-5 | DA 12-24 | DA 14 | DA 18-135 | DA 55-300 | FA 35 | FA 50 | poradzieckie stałki | kompletny brak talentu
pentax k100d super , K-5 IIs, DA 55-300 APO , Sigma 50-500 4,5-6,3 APO DG OS HSM,Tamron AF SP 90 mm F/2.8 Di Macro 1:1 metz 48AF-1 , raynox 250,lampa pierścieniowa AF 160 FC
Nikon D500, Obiektyw Tamron 150-600 mm F/5.0-6.3 SP Di VC USD
akagi66 napisał/a:z drugiej strony ryzykujesz 0,25 l czystej
K-5 | DA 12-24 | DA 14 | DA 18-135 | DA 55-300 | FA 35 | FA 50 | poradzieckie stałki | kompletny brak talentu
berpa napisał/a:wycinając z grubego plastiku kształtki na ścianki boczne i formując je opalarką.
pentax k100d super , K-5 IIs, DA 55-300 APO , Sigma 50-500 4,5-6,3 APO DG OS HSM,Tamron AF SP 90 mm F/2.8 Di Macro 1:1 metz 48AF-1 , raynox 250,lampa pierścieniowa AF 160 FC
Nikon D500, Obiektyw Tamron 150-600 mm F/5.0-6.3 SP Di VC USD
akagi66 napisał/a:skąd wziąć taki plastik ?
K-5 | DA 12-24 | DA 14 | DA 18-135 | DA 55-300 | FA 35 | FA 50 | poradzieckie stałki | kompletny brak talentu
pentax k100d super , K-5 IIs, DA 55-300 APO , Sigma 50-500 4,5-6,3 APO DG OS HSM,Tamron AF SP 90 mm F/2.8 Di Macro 1:1 metz 48AF-1 , raynox 250,lampa pierścieniowa AF 160 FC
Nikon D500, Obiektyw Tamron 150-600 mm F/5.0-6.3 SP Di VC USD
akagi66 napisał/a:piszą, żeby uważać i nie kierować tego w stronę słoneczka - potrafi roztopić lampę błyskową... czyli lufa w dół a jak FX niepotrzebny to najlepiej go schować albo zasłonić czymś.
K-5 | DA 12-24 | DA 14 | DA 18-135 | DA 55-300 | FA 35 | FA 50 | poradzieckie stałki | kompletny brak talentu
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl