pawelek-79 napisał/a:Kobiety nie mają torsu, tylko dekolt !
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
JackDeJack napisał/a:Ciekawe kiedy ta psycho-ISO-za szumu się lekko opanuje.
plwk napisał/a:Przepraszam ale byłe sportsmenki z NRD mają torsy
KaSetka + 18-55 + jupiter37a + af360fgz
hamster napisał/a:JackDeJack,
ad.4. No właśnie tu zdemaskowałeś szum - modelka nie jest piegowata.
ad.1. W orginale szum na koszuli widać szum znacznie bardziej
K-5/D-BG4/O-ME53/FS K3
Sigma 17-35 mm f/2.8-4 EX DG ASP, Sigma 24-70 mm f/2.8 EX IF DG HSM, Tokina AF 70-210 f/4.5
Metz 48AF-1; Velbon Sherpa 450R
Nie ma powrotu do jaskiń. Jest nas za dużo.
WKIPTJI
KaSetka + 18-55 + jupiter37a + af360fgz
K 5IIs, LX,MX,MEs,ME F,superA,MZ5n,Z1p,ZX-M,KM,SFXn,SF7,P50,SP II+słoiki 16-500mm,flaszki
hamster napisał/a:Kolega chciał zrobić zdjęcie to nastawiłem tak by jednak błysnęło, ale jednak coś mu nie wypaliło
wkt napisał/a:tylko brakije na nim kogoś rozpoznawalnego
K10D tamron 18-250 zenitar 16/2,8 smc 50/1,4 metz44mz-2 FA50/1,4 velbon mini raynox
gebi napisał/a:No właśnie Kfan bądźmy obiektywni i nie porównujmy kasetki z 2006-ego roku, czy kadyszki za parę groszy (1/9 ceny D3???) z najnowszym D3 za nieosiągalną dla większości furę kasy z końca 2007-ego.![]()
gebi napisał/a:No właśnie Kfan "Zaszumić " zdjęcie żaden problem odwrotnie też nie ale odszumić i nie stracić szczegółow to już trudniej....
K-5/D-BG4/O-ME53/FS K3
Sigma 17-35 mm f/2.8-4 EX DG ASP, Sigma 24-70 mm f/2.8 EX IF DG HSM, Tokina AF 70-210 f/4.5
Metz 48AF-1; Velbon Sherpa 450R
Nie ma powrotu do jaskiń. Jest nas za dużo.
WKIPTJI
hamster napisał/a:Ostatnio zrobiłem niedoświetlone zdjęcie na iso1600 wyciągnąłem o 3 EV i każdy kto je oglądał jest zachwycony![]()
Ale po co ma mieć? Nie wiedzę uzasadnienia dla Pentaksowego korpusu za min 15tys pln, max 30tys pln. Nikt nie kupi, za mało osprzetu.Kfan napisał/a:O to właśnie chodzi że Nikon ma D3 a Pentax niczego porównywalnego nawet za większe pieniądze.
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
Kfan napisał/a:ale kiedy myśli się o zarabianiu pieniędzy i odpowiedniej jakości świadczonych usług to 5 krotna różnica cen przestaje mieć znaczenie kiedy w ręce dostaje się sprzęt zdolny rejestrować obraz w słabym świetle zastanym i jeszcze do tego w jakości (ilości szczegółów) lepszej niż dają to matryczki Sony.
modern art = i could do that + yes, but you didn't
Albo ma bogatych klientów [śmietanka zwana warszaFką], albo jest nieudolny, że tyle marnuje materiału przy swoich powiększeniach. Znam ludzi, którzy wołają sobie slajdy, powiększenia kolorowe 70x100 to u nich normalka. Nie biorą kilkudziesięciu tysi za to. Ale też nie bawią się w śluby, bo im szkoda czasu na to. Głównie duże zamówienia dla koncernów.guerilla napisał/a:znam kolesia z warszawy co robi śluby po kilkanaście tysięcy za imprezę a kilkadziesiąt
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
tref napisał/a:Albo ma bogatych klientów [śmietanka zwana warszaFką], albo jest nieudolny, że tyle marnuje materiału przy swoich powiększeniach.guerilla napisał/a:znam kolesia z warszawy co robi śluby po kilkanaście tysięcy za imprezę a kilkadziesiąt
modern art = i could do that + yes, but you didn't
tref napisał/a:Znam ludzi, którzy wołają sobie slajdy, powiększenia kolorowe 70x100 to u nich normalka. Nie biorą kilkudziesięciu tysi za to. Ale też nie bawią się w śluby, bo im szkoda czasu na to. Głównie duże zamówienia dla koncernów.
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
Nie! Dziwię się tylko jak można płacić kilkanaście/dziesiąt tysi za foto ze ślubu. Znaczy nie dziwię się, że jak kogoś stać, a chce mieć pewność dobrych zdjęć, to płaci. Dziwię się, kogo na to stać ?alkos napisał/a:Rozliczasz go z cennika tref?
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
tref napisał/a:Dziwię się, kogo na to stać ?
guerilla napisał/a:Kfan napisał/a:ale kiedy myśli się o zarabianiu pieniędzy i odpowiedniej jakości świadczonych usług to 5 krotna różnica cen przestaje mieć znaczenie kiedy w ręce dostaje się sprzęt zdolny rejestrować obraz w słabym świetle zastanym i jeszcze do tego w jakości (ilości szczegółów) lepszej niż dają to matryczki Sony.
nieprawda.
znam kolesia z warszawy co robi śluby po kilkanaście tysięcy za imprezę a kilkadziesiąt za to samo w kolorze . dlaczego? bo cz-b ślub jest na kliszach i archiwalnych powiększeniach barytowych, a kolor na kliszach które ten facet sam odbija w c-41 ciemni. i na 100% nie opłacałoby mu się przejście na D3.
jest też laska z gdańska, co robi koncerty przede wszystkim i dla agencji prasowych. fotografuje cyfrą 10mpx (któryś z niższych canonów ) -zawsze używa 800/1600 a potem do szumu dorzuca jeszcze zeskanowane ziarno łądnie. i efekt jest powalający. i też dziewczyna nie bieduje, naprawdę.
odpowiednią jakość usług to już zapewnia Canon 300D. a reszty trzeba się nauczyć :_)
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl