Na tym forum nie ma OT, każdy post jest dokładnie na temat, który został w nim zawarty.
Przebrzydły Olympusiarz / dla przyjaciół Zygmunt
awakqwq napisał/a:Jak w temacie. Test na stronie DCRP Review. Miłej lektury.
http://www.dcresource.com...iew/index.shtml
pozdrawiam
PZ1, KX i kupa szkieł
Ż jest P... p.
zorzyk napisał/a:W mojej kryształowej kuli pokazało się tak (wszysekie ceny z DA 18-55, brutto):
Samsung L - 2300 zł
Samsung S - 2700 zł
Pentax K110D - 3100 zł
Pentax K100D - 3500 zł
PZ1, KX i kupa szkieł
zorzyk napisał/a:W mojej kryształowej kuli pokazało się tak (wszysekie ceny z DA 18-55, brutto):
Pentax K110D - 3100 zł
Pentax K100D - 3500 zł
Alek napisał/a:za duza cena zwlaszcza jak wejdzie Sony.....
Zabawki w kolorze żółto-czarnym i trochę zielonego
Ja jestem bardzo dobrym fotografem, tylko mój aparat jeszcze o tym nie wie.
zorzyk napisał/a:Pentax K110D - 3100 zł
Pentax K100D - 3500 zł
Pozdrawiam
Paweł
-----------
Za Fafniakiem: Nie dla leniiii !!!!!!!!!!
Moje pstryki
argawen napisał/a:zorzyk napisał/a:Pentax K110D - 3100 zł
Pentax K100D - 3500 zł
Duzo za duża, patrząc na to http://klubkm.pl
PZ1, KX i kupa szkieł
gebi napisał/a:(...)Na obecną chwilę myślę że max co można rzucić do sklepów to 2600-2700 za zestaw kitowy (oczywiście w internecie 2500 na starcie), później zejść do 2200-2300 w internecie i produkować ile tylko fabryka wydoli Uważam, że nie mam wygórowanych żądań zwłaszcza, że w Stanach jak zwykle mają zestaw kitowy za 2100zł na starcie.
(...)
Ż jest P... p.